Wyglądają jak reprezentacja piłkarska Gazety Wyborczej ;)))

Data: 2011-11-09 22:30:46
Autor: Zennon
Wyglądają jak reprezentacja piłkarska Gazety Wyborczej ;)))
Ci w tych nowych koszulkach piłkarskich ;))) Ale kibice, to cioły są i wszystko kupią, co im PZPN i "działacze" wcisną.

Zennon

Data: 2011-11-09 22:34:12
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-09 22:30, Zennon pisze:
Ci w tych nowych koszulkach piłkarskich ;))) Ale kibice, to cioły są i
wszystko kupią, co im PZPN i "działacze" wcisną.

Weź nie wkurzaj... Jak zobaczyłem logo PZPN, to mnie...

Data: 2011-11-09 22:35:25
Autor: Lorn

http://pozielonejtrawie.pl/2011/11/przywrocmy-godlo-polski-na-koszulki-reprezentacji/

Data: 2011-11-11 08:58:24
Autor: stevep
Dnia 09-11-2011 o 22:34:12 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

W dniu 2011-11-09 22:30, Zennon pisze:
Ci w tych nowych koszulkach piłkarskich ;))) Ale kibice, to cioły są i
wszystko kupią, co im PZPN i "działacze" wcisną.

Weź nie wkurzaj... Jak zobaczyłem logo PZPN, to mnie...

Niezależnie od logo, czy te stroje muszą być, aż tak brzydkie?

--
stevep

Wyglądają jak reprezentacja piłkarska Gazety Wyborczej ;)))