Wygładzanie dużej powierzchni

Data: 2010-02-04 12:25:02
Autor: mamqa
Wygładzanie dużej powierzchni
Postawiliśmy w końcu regał z płyt kartonowo gipsowych, cały już jest zaszpachlowany uniflotem a teraz trzeba go wygładzić... ale robienie tego tymi siateczkami do szlifowania to istna katorga dla mnie... czy można to zrobić czymś innym? A już najlepiej czymś elektrycznym? (może jakąś szlifierką?)Ale tak żeby koszt zakupu nie przekroczył 400 zł...

Regał jest duży, na całą ścianę i ma 4 półki, więc to naprawdę dużo pracy...

mamqa

Data: 2010-02-04 14:17:58
Autor: kris

Użytkownik "mamqa" <mamqa@op.pl> napisał w wiadomości news:hkeaq5$jgh$1news.onet.pl...
Postawiliśmy w końcu regał z płyt kartonowo gipsowych, cały już jest zaszpachlowany uniflotem
Jak go zaszpachlowałęś uniflotem to teraz tylko Tobie współczuć

a teraz trzeba go wygładzić... ale robienie tego tymi siateczkami do szlifowania to istna katorga dla mnie.

Jak uniflot to się nie dziwię

można to zrobić czymś innym? A już najlepiej czymś elektrycznym? (może jakąś szlifierką?)Ale tak żeby koszt zakupu nie przekroczył 400 zł...

Kup za 40zł w markecie szlifierke elektryczna taka na która papier scierny sie zakłada i próbuj tym

Krzysiek

Data: 2010-02-04 14:43:33
Autor: Big Jack
Wygładzanie dużej powierzchni
W wiadomości
*kris* napisał(-a):

Kup za 40zł w markecie szlifierke elektryczna taka na która papier scierny
sie zakłada i próbuj tym

Szlifierka oscylacyjna. Też o niej pomyślałem. A te siatki, to jakby specjalnie do nich były robione  :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-02-04 15:00:03
Autor: Prawusek
*kris* napisał(-a):

> [...]
scierny
> sie zakłada i próbuj tym

Szlifierka oscylacyjna. Też o niej pomyślałem. A te siatki, to jakby

Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

Data: 2010-02-04 15:11:55
Autor: kris

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hkek12$2rs$1atlantis.news.neostrada.pl...
Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

Ty jak zwykle z armaty do muchy walisz.

Krzysiek

Data: 2010-02-04 16:52:21
Autor: Prawusek
"kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> wrote in message

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości
> Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
> http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

Ty jak zwykle z armaty do muchy walisz.

Czy ta praca jest jednarazowa? Zwłaszcza odkurzacz?

Data: 2010-02-04 19:09:23
Autor: Kris

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hker40$mqf$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy ta praca jest jednarazowa? Zwłaszcza odkurzacz?
Wydać z 1.5tys aby wyszlifowaęć regał.
Twoje rady sa powalajace.
Do wyciecia paru chwastów polecałes kiedyś profesjonalny sprzet Stihla za kilka tys zł  a do odkurzania auta odkurzacz za podobna cenę itp.
Niezły jesteś;))

Data: 2010-02-04 19:48:53
Autor: Prawusek

"Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> wrote in message

> [...]
Do wyciecia paru chwastów polecałes kiedyś profesjonalny sprzet Stihla za
kilka tys zł  a do odkurzania auta odkurzacz za podobna cenę itp.

    Jeżeli tylko regał, to można nawet językiem zeszlifować. Ogólnie 99%
prac można wykonać ręcznie używając np. w wypadku regału kawałków stłuczonej
szyby. Tylko jeżeli chodzi o czas i zmęczenie, to bilans wychodzi zupełnie
inny. Wtedy posiadacz maszyny mogącej więcej niż twoja bije ciebie w
przedbiegach.

Data: 2010-02-05 08:25:10
Autor: Misiek

*kris* napisał(-a):

> [...]

specjalnie do nich były robione  :)

Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:

      Producent: GRAPHITE
      Cena: 1099.00

<lol>, <rotfl>
No ale dla kogos kto reinbowa kupuje toto moze i na jeden raz warto kupic hiehiehie

Data: 2010-02-05 08:58:01
Autor: Jacek Osiecki
*kris* napisał(-a):
> [...]
      Cena: 1099.00
No ale dla kogos kto reinbowa kupuje toto moze i na jeden raz warto kupic hiehiehie

Sprzęt fajny, gdybym prowadził usługi budowlane na pewno bym kupił :)
Aha - rainbowa mam, a jednak bym tego graphita do jednorazowej roboty nie
kupił... no chyba że ta jednorazowa robota by polegała na samodzielnym
położeniu gładzi szpachlowej w 4 pokojach - wtedy by wyszło taniej niż
zrobienie tego przez specjalistę ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-05 12:26:54
Autor: Prawusek

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
> [...]

kupił... no chyba że ta jednorazowa robota by polegała na samodzielnym
położeniu gładzi szpachlowej w 4 pokojach - wtedy by wyszło taniej niż

Może będziesz strugał łyżki lipowe aby zarobić na łyżke strawy na stare lata
gdyż ZUS upada...
A wtedy odkurzacz się przyda.

Data: 2010-02-08 13:29:03
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 5 Feb 2010 12:26:54 +0100, Prawusek napisał(a):
> [...]

Może będziesz strugał łyżki lipowe aby zarobić na łyżke strawy na stare lata

Na ZUS nawet nie próbuję liczyć. Tak, wiem - niezależnie od tego skąd będę
miał "emeryturę" pieniądze będą g* warte ;)

A wtedy odkurzacz się przyda.

Odkurzacz? Przecież na prąd mnie nie będzie stać... :>

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-07 15:55:24
Autor: Big Jack
*Prawusek* napisał(-a):

Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

A żeby uciąć deskę, to pewnie trak kupujesz  :/

Data: 2010-02-07 18:21:59
Autor: Prawusek

*Prawusek* napisał(-a):

> Najtańszy zestaw do takich prac z gwarancją powodzenia:
> http://www.arsen.pl/do/item/59g260/Szlifierkadogip

A żeby uciąć deskę, to pewnie trak kupujesz  :/

To zależy czy wzdłuż czy wszerz... :-)))))))))

Data: 2010-02-04 15:14:24
Autor: kris

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4b6acee4$1news.home.net.pl...

Szlifierka oscylacyjna. Też o niej pomyślałem. A te siatki, to jakby specjalnie do nich były robione  :)

Papier ścierny zakładaj. Ja taka szlifierką za 40zł prawie cały dom wyszlifowałem..

Krzysiek

Data: 2010-02-04 17:44:41
Autor: mamqa
kris pisze:

[...]

Dziękuję za poradę, w sobotę zobaczę w sklepie.

Pozdrawiam,
mamqa

Data: 2010-02-04 19:46:38
Autor: Jarek P.
mamqa <mamqa@op.pl> wrote:

Dziękuję za poradę, w sobotę zobaczę w sklepie.

A ja tam jednak radzę założyć na ta szlifierkę (taką za 40zł, do gipsu szkoda lepszej bo i tak się zatrze) własnie siatkę, nie papier ścierny. O wiele lepiej sie sprawdza przy szlifowaniu gipsu, głównie dlatego, że się tak nie zapycha, jak papier, a jak się nawet zapcha, to wystarczy nią trzepnąć o udo i się pracuje dalej. Papier na ścianie się szybko zapycha i niewiele mniej szybko przeciera.

J.

Wygładzanie dużej powierzchni