Wygłuszenie samochodu

Data: 2010-04-07 09:55:37
Autor: Papkin
Wygłuszenie samochodu
DP wrote:
Witam.

Noszę się z zamiarem wyciszenia autka, póki co mam zdjęte boczki od
nadkoli w bagażniku. I teraz zastanawiam się czym to najlepiej
wyciszyć? Na allegro jest kilka rodzajów mat, niby jest opisane, która
do czego, ale chciałbym spytać kogoś, kto może dobrze się na tym zna.
Z tego co piszą sprzedawcy to na elementy plastikowe najlepsza jest
taka mata:

sprzedaj i kup, nawet starsze, auto fabtycznie do tego przygotowane, tez uwazam ze sie ze... a nie osiagniesz dobrego efektu, temat tylko pozornie wydaje sie prosty, wygluszyc. Ale jak, gdzie, jaka grubosc warstw - wygluszysz wszystko a i tak halas sie przedostanie z innych miejsc, narobisz sie i kasy wydasz, smiecia narobisz i zonk.

Data: 2010-04-07 10:47:38
Autor: luis
Wygłuszenie samochodu

[...]

Dokładnie! Przerabiałem to u siebie, efekt nie wart nakładów i pracy.
--
Pozdr
luis

Data: 2010-04-07 03:51:19
Autor: DP
Wygłuszenie samochodu
On 7 Kwi, 10:47, "luis" <c...@CC.pl> wrote:
> [...]
> kasy wydasz, smiecia narobisz i zonk.

Dokładnie! Przerabiałem to u siebie, efekt nie wart nakładów i pracy.

Wiecie, ja nie narzekam jakoś specjalnie na hałas w aucie, po prostu
mam zdjęte boczki i chciałem to zrobić niejako przy okazji. Tylko
właściwie teraz się tak zastanawiam czy jest sens poświęcać kasę i
czas skoro np. drzwi i tak nie będę robił...

Może rzeczywiście sobie daruję.

Wygłuszenie samochodu