Wygoda jazdy na moto

Data: 2009-05-13 09:00:46
Autor: most zwodzony12
Wygoda jazdy na moto
Witam

Słyszeliście na pewno o żelowych nakładkach na siedzenie kierowcy,
które mają podnosić komfort podczas długiej jazdy. Z racji tego ze to
dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
faktycznie sie sprawdza w praktyce.

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior + fjr

Data: 2009-05-13 11:50:38
Autor: WIADRO
Wygoda jazdy na moto
On 13 Maj, 18:00, most_zwodzon...@o2.pl wrote:
[...]

sprawdza się na rowerze, w moto które ty posiadasz da mizerny efekt,
choć poprawi nieco komfort, ale powyżej pewnego przebiegu tak samo
będzie uwierał tyłek, a taka nakładka mimo szerokości siodła czasem
lubi się trochę przekręcić co może irytować, ale to w b.starym
'modelu'

--
wiadro
G.Ż.

Data: 2009-05-13 18:29:18
Autor: kakmar
Wygoda jazdy na moto
Dnia 13.05.2009 most_zwodzony12@o2.pl <most_zwodzony12@o2.pl> napisał/a:
[...]

Nie wiem, ale w praktyce jak się znudzi pozycja to trza zmienić,
można też wstać, rozprostować nogi, uwalić się na baku, jak za nisko to na tankbagu, na upartego można walnąć parę przysiadów czy nawet pompek, można podrapać się po plecach, dupie, czy co kto lubi. Czego chcieć więcej? Więcej tylko w ikarusie ;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-13 19:02:59
Autor: metalbeast
Wygoda jazdy na moto

Użytkownik <most_zwodzony12@o2.pl> napisał w wiadomości news:d2c418d3-5025-45fe-89ca-6d51f94e5550p4g2000vba.googlegroups.com...
[...]

nie chcę nic mówć, ale ty chyba na rowerze wcześniej nie jezdziłeś jak ci na moto nie wygodnie :]
Mam GSa który ma deskę zamiast kanapy ale jezdzi się na tym tak samo jak na innych. No może z wyjątkiem kanapowych chopperów, ale tam to tylko telewizora brakuje i można się położyć.
Ja bym się nie bawił w żelowe nakładki, a zainwestował w dobre spodnie,
albi wykonał kanapę na zamówienie. ponoć mariomoto dobrze wykonuje takie przeróbki. znajdź www i pooglądaj fotki.

Data: 2009-05-13 19:03:06
Autor: Karambol
Wygoda jazdy na moto

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Taniej bedzie jechac na stojaco co jakis czas;)
A taka zelowa nakladke mam na siodelku w rowerze, sprawdza sie faktycznie dobrze.

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-05-13 21:43:48
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
most_zwodzony12@o2.pl pisze:
[...]

Rzeczywiście żel sprawdza się w tym miejscu, tak mówią :)

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-13 21:48:31
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> napisał w wiadomości
most_zwodzony12@o2.pl pisze:
Rzeczywiście żel sprawdza się w tym miejscu, tak mówią :)

Mówią Ci którzy Cię tam dmuchali? Chłopak zadał proste pytanie, a 4 miszczów w tym wątku próbuje z niego zrobić debila i pedała. Jakbyś Ty jeden z Guru pl.rec.motocykle, zadał podobne pytanie na tej grupie i ktokolwiek by odpowiedział tak jak Ty to zrobiłeś, to gwarantuję, że zaraz 15 Twoich kolesi wyzywałoby go od chui i prostaków, a Arni natychmiast wjebałby go do KF-u.

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 21:59:10
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
most_zwodzony12@o2.pl pisze:
[...]

Zapraszam Cię na naszą rocznicę żeby wprost w oczy Ci powiedzieć, że nie miałem na myśli nic poza niewinnym żartem. A na pewno nie darcie z kogoś łacha. Ale finał jest taki, że "nowi" z takich czy innych powodów nie udzielają się ani u mnie ani na paru innych imprezach z udziałem precli, ale za to pyszczą jak to strasznie są sekowani. Spokoojnie, odwagi tete a tete, a nie przed monitorem.
A poza tym bardzo mi się podoba jego ksywa :)

Data: 2009-05-13 22:05:02
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Zapraszam Cię na naszą rocznicę żeby wprost w oczy Ci powiedzieć, że nie miałem na myśli nic poza niewinnym żartem. A na pewno nie darcie z kogoś łacha.

Dzięki, nie skorzystam z zaproszenia. Nie znam Cię. Rocznica ślubu to impreza raczej intymna. Dziwne, że zapraszasz obcego Grzybola. Po co? Żart był jednak darciem łacha i tyle.

Ale finał jest taki, że "nowi" z takich czy innych powodów nie udzielają się ani u mnie ani na paru innych imprezach z udziałem precli, ale za to pyszczą jak to strasznie są sekowani.

Jeśli masz mnie na myśli, to nie rozumiem po co miałbym się udzielać u Ciebie, albo na innych imprezach precli?

Spokoojnie, odwagi tete a tete, a nie przed monitorem.

Że niby bałbym Ci się w twarz powiedzieć, że drzesz z chłopaka łacha? Nie. Zapewniam Cię. Nie jestem jakiś boojący:-)

A poza tym bardzo mi się podoba jego ksywa :)

Dlatego chciałes go publicznie poniżyć?

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 22:17:56
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

No więc nie był. Miał być tylko żartem Z CZEGOŚ, a nie Z KOGOŚ. Skoro gardzisz moim zaproszeniem to trudno. Nie powinieneś czuć się szczególnie wyróżniony, bo formuła jest zarazem otwarta i zamknięta. Paru nowych, co teraz są starymi potwierdzą.

[...]

Ależ nic nie musisz. Tylko nie dokładaj błędnego podtekstu pod moje słowa, bo Ty zacząłeś o tym co by było, gdyby guRó napisał i kto by mu odpowiedział.

Spokoojnie, odwagi tete a tete, a nie przed monitorem.

Że niby bałbym Ci się w twarz powiedzieć, że drzesz z chłopaka łacha? Nie. Zapewniam Cię. Nie jestem jakiś boojący:-)

Super. raptem jedna nocka z 11 na 14 czerwca :)

A poza tym bardzo mi się podoba jego ksywa :)

Dlatego chciałes go publicznie poniżyć?

A to jest tylko Twoja interpretacja. Tak sobie myślę, że niedawno kupiłeś sobie motura.

Data: 2009-05-13 22:24:05
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
A to jest tylko Twoja interpretacja. Tak sobie myślę, że niedawno kupiłeś sobie motura.

Że taki młody i narwany Misiek jestem? :-) Masz rację: kupiłem sobie niedawno nastepnego motura. Mam teraz 4. Ten jest moim jakims 25 w życiu. Dokładnie nie policzę już, bo minęło 30 lat jak miałem pierwszego. I jakoś nigdy nie musiałem się udzielać na imprezach preclowych ani na rocznicach ślubu:-)

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 22:14:21
Autor: masti
Wygoda jazdy na moto
Dnia pięknego Wed, 13 May 2009 22:24:05 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

U¿ytkownik "Jacek Ró¿aùski" <jr@epoczta.pl> napisa³ w wiadomoœci
A to jest tylko Twoja interpretacja. Tak sobie myÂślĂŞ, Âże niedawno
kupiÂłeÂś sobie motura.

ÂŻe taki mÂłody i narwany Misiek jestem? :-) Masz racjĂŞ: kupiÂłem sobie
niedawno nastepnego motura. Mam teraz 4. Ten jest moim jakims 25 w

i na nich zdobywałeś doświadczenie lakiernicze?
pytamboniewiem

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-05-14 11:14:09
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości
?e taki m3ody i narwany Misiek jestem? :-) Masz racje: kupi3em sobie
niedawno nastepnego motura. Mam teraz 4. Ten jest moim jakims 25 w
i na nich zdobywałeś doświadczenie lakiernicze?
pytamboniewiem

Nie. Malowałem na murach sprayem napis: "Masti jest pedałem!".

--
Grzybol

Data: 2009-05-14 03:10:11
Autor: artur.zabronski
Wygoda jazdy na moto
On 14 Maj, 11:14, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:

Nie. Malowałem na murach sprayem napis: "Masti jest pedałem!".

Masz z tym jakiś problem?

--
Artur

Data: 2009-05-14 12:35:41
Autor: newrom
Wygoda jazdy na moto
On Thu, 14 May 2009 03:10:11 -0700 (PDT), artur.zabronski@gmail.com
wrote:

Masz z tym jakiś problem?

Gdzie Ty tu problem widzisz ? Gosc chlopaka szuka i sonduje teren.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-14 05:03:39
Autor: artur.zabronski
Wygoda jazdy na moto
On 14 Maj, 12:35, new...@spamcom.com wrote:

Gdzie Ty tu problem widzisz ? Gosc chlopaka szuka i sonduje teren.

Precla na chłopaka? A może plecaczka?

--
Artur

Data: 2009-05-14 09:55:01
Autor: masti
Wygoda jazdy na moto
Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 11:14:09 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

UÂżytkownik "masti" <gone@to.hell> napisaÂł w wiadomoÂści
?e taki m3ody i narwany Misiek jestem? :-) Masz racje: kupi3em sobie
niedawno nastepnego motura. Mam teraz 4. Ten jest moim jakims 25 w
i na nich zdobywaÂłeÂś doÂświadczenie lakiernicze? pytamboniewiem

Nie. MalowaÂłem na murach sprayem napis: "Masti jest pedaÂłem!".

tak myślałem trollu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-05-14 12:08:50
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości
Nie. Malowa3em na murach sprayem napis: "Masti jest peda3em!".
tak myślałem trollu

To po co pytasz pedale?

--
Grzybol

Data: 2009-05-14 13:10:20
Autor: Kuczu
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:

Nie. Malowałem na murach sprayem napis: "Masti jest pedałem!".

To ile Ty masz lat ? Bo widze tu konwersacje jak z forum dla pryszczatych nastolatkow.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-14 19:22:15
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości
Grzybol pisze:
Nie. Malowałem na murach sprayem napis: "Masti jest pedałem!".
To ile Ty masz lat ? Bo widze tu konwersacje jak z forum dla pryszczatych nastolatkow.

Ja już od paru lat widzę na tej grupie konwersację pryszczatych nastolatków. I to niestety często z Twoim udziałem...

--
Grzybol

Data: 2009-05-14 19:32:04
Autor: gildor
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

ojej, tajemniczy wielbiciel PRM. co skłoniło do odezwania się i tak częstego odzywania?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-15 08:34:21
Autor: Kuczu
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:

Ja już od paru lat widzę na tej grupie konwersację pryszczatych nastolatków. I to niestety często z Twoim udziałem...

Pokaz paluszkiem kiedy i gdzie wyzywalem kogokolwiek od "pedalow" itp. ?
Poza tym skoro nie masz nic do napisania w temacie tego watku to na ch.. bijesz piane ?

Niby taki stary cap a zachowujesz sie jak 15 letnie dziecko neostrady.

Jesli zas masz tyle doswiadczenia jak twierdzisz to czemu ani razu nie napisales czegos konkretnego, rzeczowego, czemu nigdy nie rzuciles zadnego konkretu w sprawach technicznych czy tez uzytkowych ?

Straznikow porzadku i moralnosci mamy tu wystarczajaco wielu i nastepny nie jest nikomu potrzebny.

Data: 2009-05-15 12:15:33
Autor: gildor
Wygoda jazdy na moto
Kuczu pisze:
Jesli zas masz tyle doswiadczenia jak twierdzisz to czemu ani razu nie napisales czegos konkretnego, rzeczowego, czemu nigdy nie rzuciles zadnego konkretu w sprawach technicznych czy tez uzytkowych ?

jak to nie? pisał. że ładnie maluje. i tanio.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-15 21:18:41
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Kuczu pisze:
Grzybol pisze:

[...]

Ee, mentalność ORMOwca i "społecznego kontrolera biletów" jest w naszym narodzie rozpowszechniona :)

Data: 2009-05-14 13:15:42
Autor: gildor
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

przecież już wiemy, że malowanie masz we krwi.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-14 19:23:14
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
przecież już wiemy, że malowanie masz we krwi.

Głos ludu? Czy błazen królewski? Czytając Twoje posty, to raczej to drugie.

--
Grzybol

Data: 2009-05-14 19:33:08
Autor: gildor
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
przecież już wiemy, że malowanie masz we krwi.

Głos ludu? Czy błazen królewski? Czytając Twoje posty, to raczej to drugie.

dzięki, dostojny starcze. Twój komplement brzmi muzyką w mych uszach.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-13 22:39:33
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

Acha, znaczy typ twardziela. 25 motocykli, fiufiu. No to już Twój problem.

Data: 2009-05-13 22:42:39
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Acha, znaczy typ twardziela. 25 motocykli, fiufiu. No to już Twój problem.

Jakiego twardziela? Zapytałeś to odpowiedziałem. Tyle miałem. Za dużo jak dla precla?

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 23:03:39
Autor: Mustafa
Wygoda jazdy na moto
Jakiego twardziela? Zapytałeś to odpowiedziałem. Tyle miałem. Za dużo jak dla precla?

Grzybol wyluzuj - jak się okaże, że masz w jakims temacie więcej do powiedzenia niż grupowi "guru" to zaraz zostalniesz obrzucony bluzgami i powiedzą że jesteś pedałem.....
Po prostu ignoruj grupkę wzajemnej adoracji która i tak nie ma nic do powiedzenia poza wzajemnymi wycieczkami słownymi albo ustaw jakiś filtr i ciesz sie odpowiedziami ludzi normalnych :)

Data: 2009-05-13 23:06:31
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "Mustafa" <Mustafa@berdyczow.xx> napisał w wiadomości
Grzybol wyluzuj

Ale ja nie jestem spięty:-)

--
Grzybol

Data: 2009-05-14 00:14:59
Autor: Jacot
Wygoda jazdy na moto
"Mustafa" <Mustafa@berdyczow.xx> wrote:

ustaw jakiś filtr i ciesz sie odpowiedziami ludzi normalnych :)

I to jest bardzo sluszna koncepcja;)
Juz jest Was dwu, kiedys przejmiecie interes.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-14 01:03:18
Autor: marider
Wygoda jazdy na moto
Jacot pisze:
"Mustafa" <Mustafa@berdyczow.xx> wrote:

ustaw jakiś filtr i ciesz sie odpowiedziami ludzi normalnych :)

I to jest bardzo sluszna koncepcja;)
Juz jest Was dwu, kiedys przejmiecie interes.

LOL. Poczucia humoru Panowie troche wiecej. Prosze :D

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

Data: 2009-05-14 19:59:41
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

Dużo - nie dużo? 25 motocykli? Masz 100 lat czy nie potrafisz się zdecydować czym chcesz jeździć? Może jazda motocyklem nie sprawia Ci przyjemności i nie ma co próbować następnych?

Data: 2009-05-14 20:06:40
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Dużo - nie dużo? 25 motocykli? Masz 100 lat czy nie potrafisz się zdecydować czym chcesz jeździć? Może jazda motocyklem nie sprawia Ci przyjemności i nie ma co próbować następnych?

Jeżdżę na motocyklach od 30 lat. Do 100 parę mi brakuje jeszcze. Kiedyś za komuny to były emzetki, jawy, cezetki, iż, K-750, simson AVO sport, wueski, jedna wfmka, potem jak się zaczął kapitalizm pojawiły się te inne. Mam cały czas 3-4 sztuki w garażu. Kiedyś dawno to były stare złomy, niektóre miałem zaledwie kilka dni, inne troche dłużej. I to nie była kwestia zdecydowania się na konkretne moto, raczej kwestia tego, że spora ich część to były trupy, które żyły krótko, lub szły dalej w obieg. Nazbierało sie tego. Jakbyś pamiętał tamte czasy, pewnie by Cię to nie dziwiło. Mnie nie dziwi.

--
Grzybol

Data: 2009-05-14 21:57:39
Autor: Piotr May
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

Mnie dziwi. Dazylem do czegos lepszego.. wiec mialem CZ175 ze dwa lata, Jawe 350 Ts z 3.. potem Junak ooo tego to mialem z 4 :) (chyba) W takim tepie za cholere  bym nie doszedl do 25 majac sto lat.

Chyba ze masz na mysli te na ktorych sie przejechales? albo o dotykales?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-15 08:00:42
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

etcetera

Znaczy nie my, tylko Ty jestes miszczunio PRM. Znaczy Ty powinieneś udzielić rady w tym wątku. Nie udzieliłeś ? Uuuu, niepocieszonym.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-15 12:14:24
Autor: gildor
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
simson AVO sport,

Amil, bierz go!
http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/HCKosmoIMG_3048bw.jpg

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-15 12:21:50
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Wygoda jazdy na moto
gildor napisał(a):
Grzybol pisze:
simson AVO sport,

Amil, bierz go!

hehe, moge? akurat nie mam wazelinki :) lubie bez :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-15 03:37:54
Autor: artur.zabronski
Wygoda jazdy na moto
On 15 Maj, 12:21, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
> Amil, bierz go!

hehe, moge? akurat nie mam wazelinki :) lubie bez :)

Pogadaj z Grzybolem w wątku o wygodzie na motocyklu, coś tam chyba o
tym było.

--
Artur

Data: 2009-05-15 12:53:31
Autor: Jacot
Wygoda jazdy na moto
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Grzybol pisze:
simson AVO sport,

Amil, bierz go!

Chodzilo o EVO, EVO Sport... Albo cos.

http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/HCKosmoIMG_3048bw.jpg

Intrygujaca jest ta literka T na pokretle amortyzatora... Amil, bylo
tak w Turiscie?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-15 12:55:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Wygoda jazdy na moto
Jacot napisał(a):
Intrygujaca jest ta literka T na pokretle amortyzatora... Amil, bylo
tak w Turiscie?

Jak to w turiscie - wbudowany GPS, wlasnie pokazuje "tam". Niemiecka porzadna robota.

Jaki czlowiek byl gupi ze to sprzedal!

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-15 21:23:05
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto

Grzybol pisze:
[...]

Jacot, wmordę, odbierasz pocztę??

Data: 2009-05-15 21:47:53
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto

Grzybol pisze:
[...]

Pocztę w mordę ? Co Ty mu tam przesyłasz ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-15 22:03:24
Autor: Jacot
Wygoda jazdy na moto
Jacek Różański <jr@epoczta.pl> wrote:

Jacot, wmordę, odbierasz pocztę??

Z neostradyyy? Kasuje bez czytania. Bo tam tylko do mie jakies panie pisza i nie wiem czego kca, bo pisza
po niepolsku.
Ale rzadko oprozniam 'trash':)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-15 22:56:19
Autor: gildor
Wygoda jazdy na moto
Jacot pisze:
[...]

i od razu viagre proponują. a gdzie gra wstepna, nie?

--
- gildor
9'99

Data: 2009-05-15 23:17:00
Autor: Sir Piernik
Wygoda jazdy na moto
Jacot pisze:
....>8
> Ale rzadko oprozniam 'trash':)

Bo za wywozenie smieci trzeba placic, sknero Malopolska ;)

Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-05-15 23:27:42
Autor: Jacot
Wygoda jazdy na moto
Sir Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

Bo za wywozenie smieci trzeba placic, sknero Malopolska ;)

Zeby wywiezc trzaby je wyniesc a komu by sie chcialo;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-19 09:06:46
Autor: BartekGSXF
Wygoda jazdy na moto

Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:guhmnp$g0o$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I wszystko jasne- handlarzyna.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-19 11:06:12
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości
I wszystko jasne- handlarzyna.

I wszystko jasne: pedał!!!! I kutas.

--
Grzybol

Data: 2009-05-19 11:17:23
Autor: BartekGSXF
Wygoda jazdy na moto

Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:gutsu0$s2n$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości
I wszystko jasne- handlarzyna.

I wszystko jasne: pedał!!!! I kutas.
:)
ty musisz jakas obsesje miec.
BTW zaczynasz sie powtarzec i nawet smieszny przestajesz byc. Wymysl cos lepszego.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-19 11:21:05
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
[...]

Śmieszyło Cię jak nic nie rozumiałes. Teraz jak gadam do Ciebie Twoim językiem to przestało być śmieszne. Bo spowszedniało... Matole.

--
Grzybol

Data: 2009-05-19 11:25:32
Autor: BartekGSXF
Wygoda jazdy na moto

Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:guttpt$ob$1atlantis.news.neostrada.pl...
Śmieszyło Cię jak nic nie rozumiałes. Teraz jak gadam do Ciebie Twoim językiem to przestało być śmieszne. Bo spowszedniało... Matole.

Nadal nic nie rozumiem, ale moze to dlatego, ze zachowujesz sie jak placzliwy gowniarz. Przestan tupac nozka, wytrzyj gila z nosa i wroc jak dorosniesz.
Wroce jeszcze na chwile do tych 30 motocykli. Majac ich tyle naprawde nie nauczyles sie jak regulowac zawieche z tylu? Srednio inteligentna malpa nauczylaby sie po pierwszym z nich :)

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-19 11:38:06
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto
BartekGSXF pisze:

Nadal

Uprasza się o niezagrzybianie PRM.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-14 14:05:24
Autor: Spider A.J.
Wygoda jazdy na moto

"Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> wrote

A to jest tylko Twoja interpretacja. Tak sobie myślę, że niedawno kupiłeś sobie motura.
Mam teraz 4. Ten jest moim jakims 25 w życiu.

Tak poczytalem Twoje inne posty i chcialbym
sie zapytac, w jakiej skali?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-13 22:41:19
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> napisał w wiadomości
Zapraszam Cię na naszą rocznicę żeby wprost w oczy Ci powiedzieć, że

Jeszcze odniosę się do tej imprezy. Nie uczestniczyłem nigdy w zlocie motocyklowym, co nie znaczy, że nie byłem na zlocie motocyklowym. Byłem raz. Przypadkiem mieszkałem w domku kempingowym w ośrodku gdzie mieszkali zlociarze. Było to jakieś 4-5 lat temu w Łukowie w nad zalewem Zimna Woda. Kto tam był to wie o czym piszę. Widziałem cały zlot od początku do końca: do wyjazdu z ośrodka. Oprócz jakichś paru paleń gumy i innych atrakcji zlot polegał na nieustannym chlaniu wszystkiego co wpadło chłopakom w ręce. Wszystko wkoło było obrzygane. Po zlocie chłopcy zaczęli wyjeżdżać do domów. Satłem z kolegą niedaleko bramy wyjazdowej. Jeden z wielu zlociarzy wyjechał na jakims sporcie, nie pamiętam w tej chwili co to za maszyna była - wyjechał z barmy, zatrzymał sie i przewrócił tak jak stał. Podbiegłem z kolegą, zdjęliśmy mu kask. łepek miła jakieś 20-25 lat, był kompletnie najebany. Prawie nieprzytomny. Śmiał się sam do siebie i mówił, ze jak się zajebie to chuj mu w dupę. Przy wyjeździe stali jeszcze 'organizatorzy'. Śmiali się, jeden tarzał się po ziemi, tak go śmieszyło, że łepek próbował wyjechać kompletnie pijany. Na naszą sugestię, żeby się nim zajęli, jakby od niechcenia wzięli maszynę i łepka odprowadzili do domku. Domki zdawali w tym dniu. Podejrzewam, że łepek za parę godzin i tak odjechał na motocyklu. Myęlę, że sporo więcej takich po prostu pojechało sobie do domu. Najebanych. Tak wyglądał jeden z wielu zlotów motocyklowych. To był zlot precli? Pytamboniewiem...

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 22:55:51
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Grzybol wrote:
[...]
> Myęlę, że sporo więcej takich po prostu pojechało sobie do domu. Najebanych. Tak wyglądał jeden z wielu zlotów motocyklowych. To był zlot precli? Pytamboniewiem...

E nie, jak nie spalil sie zaden samochod, zaden motorek nie wpadl do jeziora, nie rozpierdolilo sie nic w kiblu i nie przyjechala karetka to nie preclowa impreza. Moze chociaz ktos dostal gasnica w ryj, albo lawka, czy cos?
K.14.

Data: 2009-05-13 22:59:14
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości
Grzybol wrote:
[...]
[...]

E, no to Ty naprawde MISZCZ preclowy jesteś. I Ty tak to wszystko sam? No jestem pod wrażeniem...

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 23:13:27
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Grzybol wrote:
> Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości
>
> E, no to Ty naprawde MISZCZ preclowy jesteś. I Ty tak to wszystko sam? No jestem pod wrażeniem...

Ha! Zakladam Organizacje Jeden! Dla Miszczof. A ty zaloz Dwa, bedziecie sobie chodzic na spacery po parku, dyskutowac o architekturze...
K.14.

Data: 2009-05-13 23:14:48
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Ha! Zakladam Organizacje Jeden! Dla Miszczof. A ty zaloz Dwa, bedziecie sobie chodzic na spacery po parku, dyskutowac o architekturze...
K.14.

Nie pij już dzisiaj, idź spać...

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 23:17:59
Autor: MiT
Wygoda jazdy na moto
W dniu 2009-05-13 23:14, Grzybol napisał (a)::
[...]

A masz wertersordżinal?

--
MiT

Data: 2009-05-13 23:31:19
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Grzybol wrote:
> Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie pij już dzisiaj, idź spać...

Chlopie, naprawde myslisz, ze jestes taki fajnym, powaznym, statecznym obywatelem? To napisze ci wprost, bo widze, ze ironii, mimo doswiadczenia, nie zauwazasz nawet, jak depcze ci po butach.
Tak, Jacek darl sobie lacha. I co z tego? Motocykle to jest PASJA. To sposob na spedzanie wolnego czasu. Czasu, w ktorym zapominamy o zmartwieniach dnia codziennego, o firmach, o meczacym szefie, gderajacej zonie, rosnacej racie kredytu za dom, zepsutym samochodzie, sprawie o alimenty i kazdym innym probleme, jaki ktos targa na codzien na garbie. I tak, wtedy pajacujemy i smiejemy sie z siebie samych, glownie po to, by sie odprezyc i rozluznic. Jacek nieopatrznie zazartowal sobie na grupie, naskoczyles na niego jak na powaznego pana z doswiadczeniem zapewne przystalo, wypisujac jakies niestworzone rzeczy o towarzystwach wzajemnej adroacji. Wtedy Jacek, stajac na wysokosci zadania, zaprosil cie zebys zobaczyl jak jest NAPRAWDE. Nie chcesz skorzystac, bo cos ci sie wydaje? Swietnie, twoja rzecz, zyj sobie w swoim powaznym, dojrzalym swiecie, gdzie wszyscy zawsze sa trzezwi, odpowiedzialni i konkretni, ale nie oceniaj czegos, o czym masz pojecie mierne, bo niechcacy mozesz obrazic ludzi starszych, stateczniejszych i bardziej doswiadczonych od ciebie, ktorzy jednak nie zapomnieli jeszcze jak sie usmiechac.
Mialem jeszcze sie rozpisac, ale przestalo mi sie chciec. Szkoda mi cie, ja wole jednak byc wiecznym dzieckiem.
K.14.

Data: 2009-05-13 23:36:29
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
[...]

A co to tak Cie kocyku wzburzyło? To napij się wódki, wsiądź na swój motorek, wyluzuj, zapomnij o szefie i rura w świat! Nie wiesz sam o czym piszesz, chcesz zabłysnąć i podlizać się komuś. Twoja sprawa. Piłem w życiu wódkę. Wiem jak jest naprawdę. :-)

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 23:41:41
Autor: newrom
Wygoda jazdy na moto
On Wed, 13 May 2009 23:36:29 +0200, "Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl>
wrote:
Twoja sprawa. Piłem w życiu wódkę. Wiem jak jest naprawdę. :-)

Dzieki! Nie wiedzialem ze by wiedziec jak jest wystarczy pic wodke.
Polecisz cos konkretnego laikowi ?

pozdr
newrom
Ps. a podkladki uzywalem takiej rowerowej w moto i uwazam ze szkoda
zabawy. Motocyklowej nie uzywalem. Na jebajusa mozna kupic maty do
wszycia (sporo wieksze od rowerowych).

Data: 2009-05-13 23:50:17
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Grzybol wrote:
[...]
> A co to tak Cie kocyku wzburzyło? To napij się wódki, wsiądź na swój motorek, wyluzuj, zapomnij o szefie i rura w świat! Nie wiesz sam o czym piszesz, chcesz zabłysnąć i podlizać się komuś. Twoja sprawa. Piłem w życiu wódkę. Wiem jak jest naprawdę. :-)

Na tych imprezach? Nie wiesz. Wzburzony to ja jestem zerowo, bardziej rozbawiony, jak widze starego konia z doswiadczeniem czepiajacego sie jak ja za szczeniaka... Whatever, to nie bylo zaproszenie do dyskusji, tylko do przemyslen. Zadziala - dobrze, nie zadziala - tez dobrze. Ja jestem MISZCZEM, pamietasz? Ty wiesz, ty z pewnoscia wiesz najlepiej.
A teraz Organizacja Jeden rzadzi, lalala! Ide blyskac. Bez odbioru.
K.14.

Data: 2009-05-14 20:05:02
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości
Grzybol wrote:
[...]
[...]

I Ci powiem mój poczciwy grzybolu, że taki kozaczący kocyk też był kiedyś nowy! I co? teraz musi się handryczyć i naprowadzać na   wiarę różnych młodych gniewnych!

Data: 2009-05-14 20:15:06
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
I Ci powiem mój poczciwy grzybolu, że taki kozaczący kocyk też był kiedyś nowy! I co? teraz musi się handryczyć i naprowadzać na wiarę różnych młodych gniewnych!

Jacku. Ja nie mam nic do kocyka. Pewnie jak bysmy się spotkali to razem bysmy piwo wypili. (oczywiście On zaraz napisze, że nigdy w życiu). Nie mam osobiście też nic do innych. Nie w takim sensie jak myślisz. Chodzi tylko o zawiść. Chamstwo. Chęć przyjebania każdemu za wszelką cenę. I nie dziw się, że moje posty też są często chamskie, bo muszę odszczekiwać się kilkunastu osobom naraz. A oni wszyscy nie przebierając w słowach chcą za wszelką cenę mnie zjebać, pokazać, że to Oni są Miszczami. I tak to się kręci. Poczytaj odpowiedzi na większość pytań zadawanych przez tzw. nowych. 99% odpowiedzi to szyderstwo, chamstwo. Ale jak takie same pytanie zadaje kolega=precel, to oczywiście, kurtuazja, rzeczowa odpowiedź. Wiem, że dużo jest w FAQ, że jest archiwum. Tak, szczerze powiedziawszy to wszystko tam jest. Więc po co wogóle tu pisać? Poczytać FAQ, archiwum, reszta w googlach, grupę zlikwidować i jeździć na bezalkoholowe zloty...

--
Grzybol

Data: 2009-05-14 21:16:05
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Grzybol wrote:
[...]

Pfff, jakbym bral inetowe osobowosci na powaznie to bym tu czesciej zagladal. Ja to nawet z andrzejem bym piwo wypil; to ze komus odbija przed monitorem to nie oznacza, ze i w zyciu (chociaz on raz udowadnial, ze sie tu myle). Tak wiec i ty masz szanse, choc nie sadze by picie ze mna sprawilo ci przyjemnosc, gdyz ja pije dosc, hmm, spektakularnie. A ze twoje sieciowe alterego mnie rozsmiesza i nie licuje w moich oczach z tym, za kogo chcesz byc uwazany - tego nie kryje, i nie licz, ze bede.

[...]

LOL, chlopie, to jest zabawa, nabijanie sie, troche dystansu jak rany, co ty myslisz, ze my nie mamy zycia, siedzimy na grupach i polujemy na biednych nowych? Jak przyjedziesz do rozanskiego to cie dziabne widelcem, hehe.

Poczytaj odpowiedzi na większość pytań zadawanych przez tzw. nowych. 99% odpowiedzi to szyderstwo, chamstwo.

Tak, jasne, a ostatnie rzeczowe dyskusje na temat motocykli na poczatek, w ktorych uczestniczyl np spider czy kuczu, to sa zapewne chamskie proby wykazania ze jestesmy wszyscy miszczami, hehe.

Ale jak takie same pytanie zadaje kolega=precel, to oczywiście, kurtuazja, rzeczowa odpowiedź.

Tak, szczegolnie amilowi np. Chlopie, jak ja chce o cos zapytac kogos stad, to robie to mailem, gg, telefonem albo f2f przy piwie, ty myslisz, ze my sie musimy komunikowac tutaj?
Zdradze ci tajemnice, zajebiscie duza czesc tzw starych precli sie stad wyniosla, przez takich jak ty. I bawi sie w zamknietych piaskownicach, gdzie mozna napisac komus zeby spierdalal, a ten ktos nie zrobi z tego epopei na 50 postow, tylko sie usmiechnie, bo ZROZUMIE kontekst.
Dystans, rozumiesz?

[...]

No jak to po co, zeby wam dojebac i byc miszczem, hahahaha!
No, a teraz napisz mi cos o mnie, obaj wiemy, ze sie nie powstrzymasz;)
ORGANIZACJA JEDEN RZADZI!
K.14.

Data: 2009-05-14 21:20:50
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
No, a teraz napisz mi cos o mnie, obaj wiemy, ze sie nie powstrzymasz;)
ORGANIZACJA JEDEN RZADZI!
K.14.

Pewnie już stary jestem.

--
Grzybol

Data: 2009-05-14 21:33:15
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Grzybol wrote:
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości
No, a teraz napisz mi cos o mnie, obaj wiemy, ze sie nie powstrzymasz;)
ORGANIZACJA JEDEN RZADZI!

Pewnie już stary jestem.

Jesli faktycznie, to glownie duchem. Zdziwilbys sie, bo na tych naszych ZLOTACH moglbys spotkac rowiesnikow. Zdziwilbys sie tez z wielu innych powodow...
Ale widocznie tak ma byc, formula wyczerpala sie juz dawno, my bedziemy sie bawic razem tak, jak robimy to od lat, wy bedziecie narzekac na twa, ale nie poswiecicie czasu by przekonac sie jak jest naprawde, a znakomita wiekszosc osob, ktore naprawde moglyby wiele swojej wiedzy przekazac, bedzie zagladac na prm tak jak ja, tydzien w roku.
Jestem tu od czterech dni, a wiekszosc kb zmarnowalem na udowadnianie ze nie jestem wielbladem, zamiast na doradzanie mniej doswiadczonym. Myslisz, ze mi sie chce? Mozecie obstawiac za ile dni znudzi mi sie splacanie mojego dlugu wobec prmu w tym roku.
K.14.

Data: 2009-05-15 07:41:15
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto
kocyk pisze:
Grzybol wrote:
[...]

Przypis dla nowych -> "z Andrzejem Lawą, ksywka A.L."

Tak wiec i ty masz szanse, choc nie sadze by picie ze mna sprawilo ci przyjemnosc, gdyz ja pije dosc, hmm, spektakularnie.

Cóż za eufemizm :)

ORGANIZACJA JEDEN RZADZI!

O, jakiś apgrejd nastąpił ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-15 13:52:11
Autor: Ivam
Wygoda jazdy na moto
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:guivfu$vuj$1wueska.motocykle.org...
Przypis dla nowych -> "z Andrzejem Lawą, ksywka A.L."

A nie przypadkiem "Ławą"? Tak mi sie gdzies kolybie, ale nie chce mi sie szukac, wiec wole zapytac;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-15 13:57:44
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto
Ivam pisze:
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:guivfu$vuj$1wueska.motocykle.org...
Przypis dla nowych -> "z Andrzejem Lawą, ksywka A.L."

A nie przypadkiem "Ławą"?

Cicho, bo mnie/Ciebie/nas pozwie !

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-14 22:03:42
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

No nie dziw się ludziom. Ja tez tu zaglądam okazyjnie. jedyne co mam teraz do napisania to w sumie spam. Wszystko już napisałem co miałem napisać, wszystko przeczytałem. Po 10 latach mniej lub bardzej systematycznego czytania prm tez tak będziesz miał. I takich jak ja jest wielu, reagują nie ze złośliwości tylko może z nudów?
Zresztą do czytania netu trzeba dużo cierpliwości, akurat nasza grupa najgorsza nie jest. A nasza impreza rocznicowa służy właśnie skruszeniu lodów. niestety Twoja postawa wskazuje, że te pozorne barykady wznoszą nie tylko "starzy" ale i "nowi". jeszcze raz zapraszam na naszą imprezę, zjesz sobie butelkę po oleju to od razu spojrzysz na świat inaczej.

Data: 2009-05-15 07:43:10
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto
Jacek Różański pisze:
Grzybol pisze:
[...]

Napisałbyś że napojem rocznicowym jest Kasztelan zielony niepasteryzowany, to by to miało jakiś pozytywny oddźwięk, a Ty tylko tym Mixolem straszysz ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-14 20:03:20
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
kocyk pisze:
Grzybol wrote:
[...]
> [...]

E nie, jak nie spalil sie zaden samochod, zaden motorek nie wpadl do jeziora, nie rozpierdolilo sie nic w kiblu i nie przyjechala karetka to nie preclowa impreza. Moze chociaz ktos dostal gasnica w ryj, albo lawka, czy cos?

No i czy organizator na tej bramie był suchy :)

Data: 2009-05-14 19:58:19
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

Nasze imprezy tak nie wyglądają. Paw się zdarza, ale rzadko. Jak na 4 dni to chyba niedużo. A alkoholu w ogóle, ale to w ogóle nie pijemy!

Data: 2009-05-14 20:04:54
Autor: gildor
Wygoda jazdy na moto
Jacek Różański pisze:
Grzybol pisze:
[...]

czyli co? ten paw, to rzyganko na złą organizację zlotu? to ten paw musiał być.... no, tam dzie zawsze leje na tym zlocie... no nie pamiętam... aaaaa nie pamietam bo nie byłem. echrzeszkurwa.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-14 21:20:40
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
gildor pisze:

[...]

Poza Kampinosem jest, nie da się ukryć, ten ZLOT ;)

Data: 2009-05-15 12:05:51
Autor: gildor
Wygoda jazdy na moto
Jacek Różański pisze:
gildor pisze:

[...]

właśnie właśnie. za daleko od komina.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-14 20:07:21
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Nasze imprezy tak nie wyglądają. Paw się zdarza, ale rzadko. Jak na 4 dni to chyba niedużo. A alkoholu w ogóle, ale to w ogóle nie pijemy!

Skoro tak piszesz, to nie mam podstaw żeby nie wierzyć:-)

--
Grzybol

Data: 2009-05-15 07:45:51
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto
Jacek Różański pisze:

To był zlot precli? Pytamboniewiem...

Nasze imprezy tak nie wyglądają. Paw się zdarza, ale rzadko. Jak na 4 dni to chyba niedużo. A alkoholu w ogóle, ale to w ogóle nie pijemy!

I dopiero teraz to piszesz ??? To po cholerę ja tam przyjeżdżam co roku ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-15 08:28:25
Autor: Tytus z Fabryki
Wygoda jazdy na moto
Siemka

*** Jacek Różański pisze:
Nasze imprezy tak nie wyglądają. Paw się zdarza, ale rzadko. Jak na 4 dni to chyba niedużo. A alkoholu w ogóle, ale to w ogóle nie pijemy!

No rowniez sporty uprawiamy - fantastyczne okolice do porannych joggingow, plywamy w jeziorze, przeciagamy line, ogolnie jest krzewiona kultura fizyczna z naciskiem na kulture.
Dla przyblizenia kilka historycznych fotek:
http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Rozanskie#

T.

Data: 2009-05-15 10:32:01
Autor: (pj)
Wygoda jazdy na moto
Tytus z Fabryki pisze:

[...]

ja bym bardziej _taka_ ilustracje wskazal:

http://tinyurl.com/phsu93

;-)
--

pozdr
pj

Data: 2009-05-15 10:32:39
Autor: (pj)
Wygoda jazdy na moto
Data: 2009-05-15 14:02:00
Autor: Spider A.J.
Wygoda jazdy na moto

"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote

http://picasaweb.google.com/jd15c27/6_RR_Hartek2007#5223293499405493666

To po tej zelowej poduszce taka gladka?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-15 14:13:21
Autor: (pj)
Wygoda jazdy na moto
Spider A.J. pisze:
"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote
http://picasaweb.google.com/jd15c27/6_RR_Hartek2007#5223293499405493666

To po tej zelowej poduszce taka gladka?

zapytaj właściciela, nie mnie! :-P ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-15 21:20:51
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
(pj) pisze:
(pj) pisze:

ja bym bardziej _taka_ ilustracje wskazal:

http://picasaweb.google.com/jd15c27/6_RR_Hartek2007#5223293499405493666

Pełna kultura, żadnego pryszcza.

Data: 2009-05-15 21:17:26
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka

*** Jacek Różański pisze:
[...]

Jaka ładna kolekcja fotografii! I co, dam po browarze każdemu, kto znajdzie na którymkolwiek z tych zdjęć alkohol!

Data: 2009-05-15 21:40:49
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Jacek Różański pisze:
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka

*** Jacek Różański pisze:
[...]

Haha, dobry żart tynfa wart!

Data: 2009-05-15 23:03:06
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Jacek Różański wrote:
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka

*** Jacek Różański pisze:
[...]

Ja znalazlem! W wiecy.
K.14.

Data: 2009-05-15 21:15:22
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto
Magic pisze:
Jacek Różański pisze:

[...]

To break the rules! :)

Data: 2009-05-13 22:55:19
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Grzybol wrote:
> [...]
>
> Że niby bałbym Ci się w twarz powiedzieć, że drzesz z chłopaka łacha? Nie. Zapewniam Cię. Nie jestem jakiś boojący:-)

Eeee, nie gniewny, tylko zwykly mondrala. To ide.
Jakby wrocila organizacja zero, to dajcie mi znac!
K.14.

Data: 2009-05-13 22:56:47
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Eeee, nie gniewny, tylko zwykly mondrala. To ide.
Jakby wrocila organizacja zero, to dajcie mi znac!
K.14.

Ale Ty do mnie to piszesz?

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 22:58:46
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
Grzybol wrote:
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości
Eeee, nie gniewny, tylko zwykly mondrala. To ide.
Jakby wrocila organizacja zero, to dajcie mi znac!

Ale Ty do mnie to piszesz?

Ja to pisze w przeszczen. Omylkowo wzialem cie przez chwile za koloryt.
K.14.

Data: 2009-05-13 22:25:58
Autor: Arni
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:

[...]

poniewaz Jacek Cie zacytował to zauwazyłem i odpowiem:
Jestem na preclu jakies 10 lat. Przez ten czas wrzuciłem do KF jakies 5 osob. Mówi Ci to cos? Teraz zweryfikuj swoje poglądy.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-13 22:28:44
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości
poniewaz Jacek Cie zacytował to zauwazyłem i odpowiem:
Jestem na preclu jakies 10 lat. Przez ten czas wrzuciłem do KF jakies 5 osob. Mówi Ci to cos? Teraz zweryfikuj swoje poglądy.

Zweryfikuj swój KF. Co napisałem Ci na Twoje oficjalne obwieszczenie, że wrzucasz mnie do KF-u? Że i tak będziesz mnie czytał. Mówi Ci to coś? Wirgiliusz Gryń, taki aktor grał w takim filmie i tak gadał...

--
Grzybol

Data: 2009-05-15 07:57:23
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto
Grzybol pisze:
[...]

"Jak rozpętałem II wojnę światową" ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-13 22:44:08
Autor: Spider A.J.
Wygoda jazdy na moto

[...]

Gdybys potrafil w taki dowcipny sposob,
przekazac komus ze pomysl z zelowa torebeczka
jest zasadniczo do dupy (nieco nielogicznie mi wyszlo)
albo przynajmniej zrozumial przeslanie to
moze nikt by Cie do wora nie wrzucal.
A tak narobiles znow jakiegos miernego
flamewar'a zamiast samemu odpowiedziec
na pytanie, rzeczowo i w ogole...
w koncu masz taaaakie doswiadczenie.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-13 22:55:16
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto
Użytkownik "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał w wiadomości
Gdybys potrafil w taki dowcipny sposob,
przekazac komus ze pomysl z zelowa torebeczka
jest zasadniczo do dupy (nieco nielogicznie mi wyszlo)
albo przynajmniej zrozumial przeslanie to
moze nikt by Cie do wora nie wrzucal.

Człowiek zapytał: "Z racji tego ze to
dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
faktycznie sie sprawdza w praktyce."
Używałeś? Jacek Różański używał? Po co to w takim razie produkują i dlaczego jest drogie? A może też żelu tylko używasz? Dowcipne?

A tak narobiles znow jakiegos miernego
flamewar'a zamiast samemu odpowiedziec
na pytanie, rzeczowo i w ogole...
w koncu masz taaaakie doswiadczenie.

Jakaś wiejska zazdrość? Pojeździsz też nabierzesz doświadczenia. Jak przeżyjesz... Nie używałem żelu ani żelowych podstawek. W końcu twardziel jestem.

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 23:06:59
Autor: Spider A.J.
Wygoda jazdy na moto [OT]

"Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> wrote

Człowiek zapytał: "Z racji tego ze to
dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
faktycznie sie sprawdza w praktyce."

No i dostal odpowiedz, ze kozysta ale w rowerze.

Używałeś? Jacek Różański używał?

Ja nie, Jacek nie wiem.

Po co to w takim razie produkują i dlaczego jest drogie?

Po co produkuja? Zeby sprzedac a po co sie cos produkuje?
Dlaczego jest drogie? Nie wiem zapytaj producenta, pewnie nie schodzi.

A może też żelu tylko używasz? Dowcipne?

Nawet malo wulgarne, nie wysilaj sie, nie potrafisz.

A tak narobiles znow jakiegos miernego
flamewar'a zamiast samemu odpowiedziec
na pytanie, rzeczowo i w ogole...
w koncu masz taaaakie doswiadczenie.

Jakaś wiejska zazdrość?

Czego mam Ci zazdroscic, ze umiesz sie tylko przypierdalac???
Czy tego ze Cie nikt nie lubi i trzeba przytulic?

Pojeździsz też nabierzesz doświadczenia.

Z torebka zelowa? Ochujales.

Jak przeżyjesz...

To akurat bylo glupie, jesli zalezy Ci na ocenie wlasnych
dokonan na grupie newsowej.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-13 23:13:15
Autor: Grzybol
Wygoda jazdy na moto [OT]
Czego mam Ci zazdroscic, ze umiesz sie tylko przypierdalac???

Hehe, ja? Czy Ty i Twoi kumple?

Czy tego ze Cie nikt nie lubi i trzeba przytulic?

Lubi mnie parę osób. I raczej bym nie chciał, żebyś akurat Ty mnie przytulał. Na pewno masz ten żel...

To akurat bylo glupie,

Nie głupsze niż Wasze dogryzanie każdemu.

--
Grzybol

Data: 2009-05-13 23:22:42
Autor: Spider A.J.
Wygoda jazdy na moto [OT]

"Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> wrote

Czego mam Ci zazdroscic, ze umiesz sie tylko przypierdalac???
Hehe, ja? Czy Ty i Twoi kumple?

Akurat Jacek to zaden moj kumpel.
A to Twoj pierwszy post w watku byl przypierdalajacy sie
i nie na temat.

Czy tego ze Cie nikt nie lubi i trzeba przytulic?
Lubi mnie parę osób. I raczej bym nie chciał, żebyś akurat Ty mnie przytulał. Na pewno masz ten żel...

Niczego nie proponowalem, ale kiepski sposob na podryw.
Motocyklisci Cie kreca?
Skoro wiesz, ze mam na pewno to co bede sie sprzeczal.

To akurat bylo glupie,
Nie głupsze niż Wasze dogryzanie każdemu.

Oj sporo glupsze, pewnie dlatego wyciales swoj wlasny
cytat. Nie ma sie czego wstydzic,
kazdemu zdaza sie cos chlapnac

moze EOT bo sie nudno zrobilo.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-14 20:15:13
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto [OT]
Spider A.J. pisze:
"Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> wrote

Czego mam Ci zazdroscic, ze umiesz sie tylko przypierdalac???
Hehe, ja? Czy Ty i Twoi kumple?

Akurat Jacek to zaden moj kumpel.

Nieno, zraz sie spotkaliśmy, chyba u Puzona na ślubie?

Data: 2009-05-15 03:00:55
Autor: Spider A.J.
Wygoda jazdy na moto [OT]

"Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> wrote

Akurat Jacek to zaden moj kumpel.
Nieno, zraz sie spotkaliśmy, chyba u Puzona na ślubie?

Nie na slubie, ale owszem spotkalismy sie u Puzona
na zajebistej gorze gdzie wiatr wial, Burza udawal ze jego
mechaniczna pomarancza umi strzelac z wydechow :-)
a Ty przybyles wraz z urocza mauzonka motocyklem marki volvo
Tylko kogo to obchodzi, bylo fajnie
nikt mi srobek z motora nie wykrecil
a moj kumpel z berlina ktorego przywiozlem byl zachwycony
atmosfera i tym ze tak tez mozna.
O czym bedziemy dyskutowac z kolesiem ktory przez 30 lat zmienil
25 motocykli czy jakos odwrotnie.
I nie ma pojecia o tym ze sa ludzie ktorzy niczego sobie nie musza udowadniac.
Nie chce, chyba nikt zmuszal nie bedzie.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-18 16:42:02
Autor: Don Pedro
Wygoda jazdy na moto [OT]
Spider A.J. pisze:
"Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> wrote

Akurat Jacek to zaden moj kumpel.
Nieno, zraz sie spotkaliśmy, chyba u Puzona na ślubie?

Nie na slubie, ale owszem spotkalismy sie u Puzona
na zajebistej gorze gdzie wiatr wial,

Raaanyyy, ale kto mu wtedy tę trąbkę dał? Znaczy Jackowi? Bo chodził i trąbił pół imprezy :)

Burza udawal ze jego
mechaniczna pomarancza umi strzelac z wydechow :-)

A potem sam robił burzę chrapiąc na zmianę z Bedkiem w nocy :)

Tylko kogo to obchodzi, bylo fajnie

Imprezka była super, zwłaszcza nocny widok ze szczytu góry oraz poranne paralotnie nad głowami. Ehh... Może jakiś replay?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-18 16:50:00
Autor: Spider A.J.
Wygoda jazdy na moto [OT]

"Don Pedro" <no.fear@op.pl> wrote
Imprezka była super, zwłaszcza nocny widok ze szczytu góry oraz poranne paralotnie nad głowami. Ehh... Może jakiś replay?

No chyba bobrowy to taki replay
ale w innej konwencji, ale moge sie mylic.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-18 18:14:08
Autor: (pj)
Wygoda jazdy na moto [OT]
Spider A.J. pisze:
"Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> wrote

Akurat Jacek to zaden moj kumpel.
Nieno, zraz sie spotkaliśmy, chyba u Puzona na ślubie?

Nie na slubie, ale owszem spotkalismy sie u Puzona
na zajebistej gorze gdzie wiatr wial,

tez tam byłem... ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-19 01:52:04
Autor: Spider A.J.
Wygoda jazdy na moto [OT]

"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote in message news:gus1ga$h8a$1inews.gazeta.pl...
Spider A.J. pisze:
[...]

Eeee... nie pamietam :-) hihihihi

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-14 20:14:16
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto [OT]
Spider A.J. pisze:
[...]

Wazelin i żelów? Wielokrotnie!

Data: 2009-05-13 22:46:02
Autor: kocyk
Wygoda jazdy na moto
most_zwodzony12@o2.pl pisze:
[...]

No juz myslalem, ze beda nudy, a tu prosze, trzeci dzien i jest mlody gniewny, dajesz, grzybek!
K.14.

Data: 2009-05-13 22:55:33
Autor: Mustafa
Wygoda jazdy na moto [ot]
zadał proste pytanie, a 4 miszczów w tym wątku próbuje z niego zrobić debila i pedała.

eee - co sie przejmujesz - tutaj to "norma"  :)
jeden "miszcz" powie, że znajomy jego szwagra coś widział u wujka jego siostrzeńca i od razu dla reszty bywalców staje się znawcą tematu a zawodowi serwisanci to "leszcze" co się nie znają na rzeczy :)
ale pomijając tę grupkę wzajemnej adoracji, którą z jednej strony można ignowować a z drugiej można (a czasem trzeba) wnikliwie analizować, to jak napisze ktoś normalny - dowiesz się czegoś pożytecznego :)

ps - nie dalej jak parę dni temu była dyskusja o skuterach i na chyba 10 dyskutantów tylko jeden chłopak życzliwie odpowiedział w temacie a poza tym zespół grupowych kretynów napisał chyba naście postów nic nie wnoszących do dyskusji i pisali tylko po to żeby sobie poprawić samopoczucie (ale paradoksalnie to może być pożyteczne - u mnie za mniej więcej 1,5 miesiąca okaże się jak bardzo :D )

Data: 2009-05-13 23:56:22
Autor: Kuczu
Wygoda jazdy na moto [ot]
Mustafa pisze:

Wrociles !! :) No to teraz jest juz komplet :)

Data: 2009-05-14 00:06:01
Autor: Eskimos
Wygoda jazdy na moto [ot]
On Wed, 13 May 2009 22:55:33 +0200, "Mustafa" <Mustafa@berdyczow.xx>
wrote:

zespół grupowych kretynów napisał chyba naście postów nic nie wnoszących do dyskusji i pisali tylko po to żeby sobie poprawić samopoczucie

To ja sie pytam: po jaki ciężki chuj tu jeszcze jesteś?

Co wiecej - pytam poważnie. Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-05-14 00:12:13
Autor: Mustafa
Wygoda jazdy na moto [ot]
Co wiecej - pytam poważnie.

poważnie to Ci mogę powiedzieć koło lipca - inaczej jeszcze niechcący może popsuć się koncepcja (choć szczerze w to wątpię) :D

Data: 2009-05-14 20:13:21
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto [ot]
Mustafa pisze:
[...]

No ale na Usenecie tak jest od zawsze.

Data: 2009-05-14 20:15:36
Autor: Arni
Wygoda jazdy na moto [ot]
Jacek Różański pisze:

No ale na Usenecie tak jest od zawsze.

"to jest usenet, tu sie walczy a nie dyskutuje"

a wszystko przez fora onetopodobne. Kiedys na modemach było tak fajnie....

Data: 2009-05-14 21:34:41
Autor: Wojciech G.
Wygoda jazdy na moto [ot]
Użytkownik "Arni" napisał :
Kiedys na modemach było tak fajnie....

To może Tobie ;)
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-05-14 22:06:36
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto [ot]
Arni pisze:
Jacek Różański pisze:

No ale na Usenecie tak jest od zawsze.

"to jest usenet, tu sie walczy a nie dyskutuje"

a wszystko przez fora onetopodobne. Kiedys na modemach było tak fajnie....

Bardzo fajnie. Pamiętam jak dostałem na Amidze plik ze zdjęciem 400 mb. Co ja się namęczyłem żeby to otworzyć :) Takie to były czasy modemów.

Data: 2009-05-14 22:12:21
Autor: Piotr May
Wygoda jazdy na moto [ot]
Jacek Różański pisze:

Bardzo fajnie. Pamiętam jak dostałem na Amidze plik ze zdjęciem 400 mb. Co ja się namęczyłem żeby to otworzyć :) Takie to były czasy modemów.

niebylo tak duzych dyskietek.
mialem twardy dysk w pozniejszych czasach na maidze 1200 - 40 mb i to bylo baaaardzo duzo,

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-14 22:37:32
Autor: Jacek Różański
Wygoda jazdy na moto [ot]
Piotr May pisze:
Jacek Różański pisze:

[...]

Tfu, miało być rzecz jasna 400 kb :)

Data: 2009-05-15 07:23:33
Autor: Tytus z Fabryki
Wygoda jazdy na moto [ot]
Siemka

***Użytkownik "Arni"
 Kiedys na modemach było tak fajnie....

Fajnie??? Ja przez ta grupe po 2 500 000 pln za telefon placilem.

T.

Data: 2009-05-15 07:39:59
Autor: Tytus z Fabryki
Wygoda jazdy na moto [ot]
Siemka

***"Tytus z Fabryki"
Fajnie??? Ja przez ta grupe po 2 500 000 pln za telefon placilem.

Sorka, zł oczywiscie

T.

Data: 2009-05-18 11:22:00
Autor: BartekGSXF
Wygoda jazdy na moto [ot]

Użytkownik "Mustafa" <Mustafa@berdyczow.xx> napisał w wiadomości news:gufc48$cpc$1news.onet.pl...

[...]
_Tylko_ zapomniales jak zostales zlapany na klamstwie.
--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-14 08:04:57
Autor: Kuczu
Wygoda jazdy na moto
most_zwodzony12@o2.pl pisze:
[...]

Ale do ktorego chcesz to montowac ? Bo do FJR to nie wiem po co a do Warriora mozna w USA tanio wyrwac siedzenia Corbina lub LePera juz z wkladka zelowa wewnatrz.

Data: 2009-05-15 08:03:59
Autor: Magic
Wygoda jazdy na moto
most_zwodzony12@o2.pl pisze:
[...]

Nie mam zaufania do rzeczy które mogą się przesuwać w trakcie jazdy, a nakładka niezależnie od systemu mocowania może taką możliwość uzyskać. Jedna więcej rzecz która mnie rozprasza. Lepiej przerobić kanapę albo kupić akcesoryjną.