Wygoda jazdy na moto

Data: 2009-05-13 19:02:59
Autor: metalbeast
Wygoda jazdy na moto

Użytkownik <most_zwodzony12@o2.pl> napisał w wiadomości news:d2c418d3-5025-45fe-89ca-6d51f94e5550p4g2000vba.googlegroups.com...
Witam

Słyszeliście na pewno o żelowych nakładkach na siedzenie kierowcy,
które mają podnosić komfort podczas długiej jazdy. Z racji tego ze to
dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
faktycznie sie sprawdza w praktyce.

--
nie chcę nic mówć, ale ty chyba na rowerze wcześniej nie jezdziłeś jak ci na moto nie wygodnie :]
Mam GSa który ma deskę zamiast kanapy ale jezdzi się na tym tak samo jak na innych. No może z wyjątkiem kanapowych chopperów, ale tam to tylko telewizora brakuje i można się położyć.

Wygoda jazdy na moto