Data: 2009-06-18 13:08:02 | |
Autor: 艁ukasz Jakimowicz | |
Wygoda w 747/777/340 | |
Pytanie do grupowicz贸w, kt贸rzy mieli by膰 mo偶e do艣wiadczenia zwi膮zane z podr贸偶owaniem wymienionymi maszynami.
Szykuje mi si臋 d艂u偶szy lot, bo 11/12-godzinny do VHHH i mam kilka opcji do wyboru, Swiss B777 lub A340(-300?), Air France B777(-200?), Lufthansa B747-400, wszystkie w ekonomicznej. Przegl膮dam seatguru.com, zdj臋cia, ale wiele mi to nie m贸wi, poza tym, 偶e wg niekt贸rych w takim 744 dobre miejsca mo偶na policzy膰 na palcach jednej d艂oni. Kto艣 ma mo偶e por贸wnanie i mo偶e poleci膰 jakie艣 najmniejsze z艂o dla stworzenia o d艂ugo艣ci 185cm? Z g贸ry dzi臋ki, -- 艁ukasz Jakimowicz | GG: 361012 | http://last.fm/user/jakim | "Herd mentality made easy" |
|
Data: 2009-06-18 19:08:50 | |
Autor: =Marcos= | |
Wygoda w 747/777/340 | |
Szykuje mi si臋 d艂u偶szy lot, bo 11/12-godzinny do VHHH i mam kilka opcji do wyboru, Swiss B777 lub A340(-300?), Air France B777(-200?), Lufthansa B747-400, wszystkie w ekonomicznej. Przegl膮dam seatguru.com, zdj臋cia, ale wiele mi to nie m贸wi, poza tym, 偶e wg niekt贸rych w takim 744 dobre miejsca mo偶na policzy膰 na palcach jednej d艂oni. Interesuje Ci臋 przede wszystkim "seat pitch". Np. Air France B777-200 ma 艣rednio o cal wi臋cej od B747 Lufthansy w ekonomicznej. Ma艂a dywagacja: niedawno lecia艂em 4x Qatar Airways. W poszczeg贸lnych egzemplarzach A330-200 by艂a r贸偶na ilo艣膰 miejsca, w jednym wi臋cej, w drugim mniej. Poza tym, na jeden lot zamiast A330 podstawili B777. Wniosek 1: je艣li linia ma du偶o samolot贸w danego typu, istnieje szansa na r贸偶nice pomi臋dzy poszczeg贸lnymi egzemplarzami. Wniosek 2: je艣li linia ma du偶o modeli samolot贸w pasuj膮cych do danej trasy, mo偶e si臋 trafi膰 co艣 innego ni偶 model wskazany w rezerwacji. Lu藕ne spostrze偶enie: nie wiem sk膮d lecisz, ale ta艅sza i wygodniejsza mo偶e by膰 wersja: tania linia do Frankfurtu/Londynu/Mediolanu i stamt膮d lot Qatar Airways, Etihadem, Turkish lub czym艣 innym. Dzi臋ki temu nie sp臋dzasz w samolocie 12h, tylko np. 2+7+7. Niby d艂u偶ej, ale mo偶na si臋 rozprostowa膰 i w og贸le. -- Marcos [Marek 艢lusarczyk] marek [AT] microstock . pl http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze |
|
Data: 2009-06-19 10:03:25 | |
Autor: 艁ukasz Jakimowicz | |
Wygoda w 747/777/340 | |
=Marcos= wrote:
Interesuje Ci臋 przede wszystkim "seat pitch". Np. Air France B777-200 ma 艣rednio o cal wi臋cej od B747 Lufthansy w ekonomicznej. Dzi臋kuj臋 wszystkim za odpowiedzi, jak dot膮d najlepiej wypada chyba B777-200 i ku tej opcji, w Air France, si臋 sk艂aniam. Rezerwuj臋 te偶 przy okazji bilet powrotny, ale z Singapuru (wi臋c jeszcze d艂u偶szy lot ni偶 do Hong Kongu) i na obu trasach AF u偶ywa 777, kt贸ry wypada najlepiej je艣li chodzi o rozmiary i wychylenie siedzenia. Te rozwa偶ania mog膮 si臋 jednak okaza膰 bezcelowe je艣li b臋d臋 siedzia艂 przy p艂acz膮cym dziecku bite 12 godzin ;-) Oby nie. Jeszcze raz dzi臋ki, -- 艁ukasz Jakimowicz | GG: 361012 | http://last.fm/user/jakim | "Herd mentality made easy" |
|
Data: 2009-06-19 11:45:32 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Wygoda w 747/777/340 | |
kasz Jakimowicz <diluted@gazeta.pl> writes:
Te rozwa縜nia mog si jednak okaza bezcelowe je秎i b阣 siedzia Dziecko to jest nic. 150-kilowy grubas na sasiednim fotelu w brytyjskim 747 z USA do Londynu to byl koszmar. Wez miejsce przy przejsciu, to chociaz nogi mozna wystawic. MJ |
|
Data: 2009-06-19 11:22:30 | |
Autor: michal | |
Wygoda w 747/777/340 | |
Michal Jankowski napisal: Albo w pierwszym rzedzie sekcji - nie bedziesz mial prywatnego telewizorka, ale nogi wyciagnisz. W 747 jest jeszcze opcja zebys usiadl obok kuchni/schodow. W samolocie ktorym lecialem MEX-AMS bylo 40-50cm od fotela do sciany kuchni. Idealne miejsce aby moc zmieniac pozycje nog. -- Michal |
|
Data: 2009-06-19 12:58:29 | |
Autor: szufla | |
Wygoda w 747/777/340 | |
Albo w pierwszym rzedzie sekcji - nie bedziesz mial prywatnego telewizorka, ale nogi wyciagnisz. W pierwszym rzedzie sekcji, jak najbardziej sa "prywatne telewizorki" przynajmniej w 777, po drugie te miejsca w pierwszej kolejnosci sa zarezerwowane dla rodzicow z niemowletami, gdyz sa tam dla malenstw rozkladane lozeczka. Jednak jesli ktos juz tam trafi to miesca skrajne na korytarz od strony okien sa zdecydownie najwygodniejsze, poniewaz scianka konczy sie troche wczesniej i mozna calkowicie wyciagnac nogi nie chowajac ich co chwila (mowie o pierwszej sekcji za biznes klasa). Nie wiem jak jest w 340 bo nie lecialem z dzieckiem, jednak generalnie najmniej mniejsca jest w MD11 i jesli jeszcze gdzies to lata to radze unikac. Pzdrw. sz. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4170 (20090619) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2009-06-19 12:24:08 | |
Autor: szufla | |
Wygoda w 747/777/340 | |
Co chwila trzeba je niestety chowac :)
sz. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4170 (20090619) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2009-06-18 21:46:53 | |
Autor: jot.be | |
Wygoda w 747/777/340 | |
U偶ytkownik "艁ukasz Jakimowicz" <diluted@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:h1dagm$54l$1inews.gazeta.pl... Pytanie do grupowicz贸w, kt贸rzy mieli by膰 mo偶e do艣wiadczenia zwi膮zane z podr贸偶owaniem wymienionymi maszynami. jak dla mnie A 340 i zewn臋trzne (od przej艣cia) miejsce z 2-ki w ukladzie 2-4-2. B777 nie lecia艂em. mam 183 cm. Pozdr |
|
Data: 2009-06-19 20:16:14 | |
Autor: mike | |
Wygoda w 747/777/340 | |
"jot.be" <jot.be@nospampoczta.onet.pl> wrote in message news:h1e5jl$e2e$1news.onet.pl...
Potwierdzam, mam 185 cm wzrostu. Ekonomik w 747 to dramat. Ju偶 wi臋cej miejsca jest w Autosanie. -- m |
|
Data: 2009-06-19 08:43:30 | |
Autor: Bartas | |
Wygoda w 747/777/340 | |
mia艂em okazj臋 lecie膰 na trasie:
1) London Heathrow => Chicago O'Hare / B747-400 / cz.lotu ok 8,5-9h / wra偶enia ciekawe jednak ma艂o wygodnie. Ciasno, t艂oczno i ciasno. Fotele w rz臋dach 3x4x3. Miejsce w prawym rz臋dzie przy oknie przed skrzyd艂em 2) Chicago O'Hare => London Heathrow / B777-200 / cz.lotu ok 7,5-8h / Zdecydowanie wygodniej, wi臋cej miejsca na nogi, wi臋cej przestrzeni i mniej m臋cz膮co. Fotele w rz臋dach 3x3x3. Miejsce w prawym rz臋dzie przy oknie za skrzyd艂em -- Bartas |
|
Data: 2009-06-19 01:13:09 | |
Autor: Wlodek | |
Wygoda w 747/777/340 | |
On Jun 19, 7:43燼m, Bartas <bartmal...@interia.pl> wrote:
mia砮m okazj lecie na trasie: A s jakies patenty na to jak 'wygodnie' przetrwa/przespa 20.5h lot LHR-MEL w B747-400 Quantas ? -- Wlodekpilot |
|
Data: 2009-06-19 10:38:36 | |
Autor: Bartas | |
Wygoda w 747/777/340 | |
A s jakies patenty na to jak 'wygodnie' przetrwa/przespa 20.5h lot w moim przypadku lot nie trwa a tyle, ale pomog砤 drzemka, dobry film i pod硂縠nie czego mi阫kiego pod uda, bo pod koniec sztywnia硑. -- Bartas |
|
Data: 2009-06-19 11:05:32 | |
Autor: Michal L | |
Wygoda w 747/777/340 | |
"Wlodek" <superwlodek@gmail.com> wrote in message news:61105394-4fe6-4078-88a3-81c898ecf3a0g20g2000vba.googlegroups.com... Bartas A s jakies patenty na to jak 'wygodnie' przetrwa/przespa 20.5h lot LHR-MEL w B747-400 Quantas ? Dobre tabletki na sen powoduja, ze spokojnie mozna zasnac na 12 godzin....W ten sposob nie wiem kiedy minela mi podroz z AMS do Singapuru.... Quantas przewaznie ma ma godzinny postoj w Singapurze lub HKG....Mozna sobie pochodzic, a lotnisko tam bardzo sympatyczne.... |
|
Data: 2009-06-19 21:42:38 | |
Autor: Piotr Florczuk | |
Wygoda w 747/777/340 | |
Michal L pisze:
"Wlodek" <superwlodek@gmail.com> wrote in message news:61105394-4fe6-4078-88a3-81c898ecf3a0g20g2000vba.googlegroups.com... Miami - Heathrow B777 ekonomiczna linie AA siedzenia ustawienie 2 5 2 masakra. Mam ok 180 cm. Nogi mozna sobie wsadzic w kieszenie. Spanie to chyba po wiekszej ilosci procentow. TV przed nosem. |
|