Wygoda w 747/777/340

Data: 2009-06-18 21:46:53
Autor: jot.be
Wygoda w 747/777/340

U偶ytkownik "艁ukasz Jakimowicz" <diluted@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:h1dagm$54l$1inews.gazeta.pl...
Pytanie do grupowicz贸w, kt贸rzy mieli by膰 mo偶e do艣wiadczenia zwi膮zane z podr贸偶owaniem wymienionymi maszynami.

Szykuje mi si臋 d艂u偶szy lot, bo 11/12-godzinny do VHHH i mam kilka opcji do wyboru, Swiss B777 lub A340(-300?), Air France B777(-200?), Lufthansa B747-400, wszystkie w ekonomicznej. Przegl膮dam seatguru.com, zdj臋cia, ale wiele mi to nie m贸wi, poza tym, 偶e wg niekt贸rych w takim 744 dobre miejsca mo偶na policzy膰 na palcach jednej d艂oni.

Kto艣 ma mo偶e por贸wnanie i mo偶e poleci膰 jakie艣 najmniejsze z艂o dla stworzenia o d艂ugo艣ci 185cm?

jak dla mnie A 340 i zewn臋trzne (od przej艣cia) miejsce z 2-ki w ukladzie 2-4-2.
B777 nie lecia艂em.
mam 183 cm.

Pozdr

Data: 2009-06-19 20:16:14
Autor: mike
Wygoda w 747/777/340

"jot.be" <jot.be@nospampoczta.onet.pl> wrote in message news:h1e5jl$e2e$1news.onet.pl...

jak dla mnie A 340 i zewn臋trzne (od przej艣cia) miejsce z 2-ki w ukladzie 2-4-2.
B777 nie lecia艂em.
mam 183 cm.

Potwierdzam, mam 185 cm wzrostu. Ekonomik w 747 to dramat. Ju偶 wi臋cej miejsca jest w Autosanie.

Wygoda w 747/777/340