Wygodne auto z LPG - co polecacie?

Data: 2012-07-02 15:12:20
Autor: P.
Wygodne auto z LPG - co polecacie?
Przymierzam się do zmiany samochodu na nowszy, właściwie byłem zdecydowany po raz kolejny kupić citroena C5 z silnikiem benzynowym, ale zacząłem się zastanawiać nad czymś ekonomiczniejszym pod względem kosztów paliwa. Dlatego szukam auta w którym nie ma problemów z założeniem LPG, (a najlepiej jeśli jest dostępna fabryczna instalacja), spełniającego następujące wymogi:
- przynajmniej średniej wielkości
- wygodne, miękkie zawieszenie
- dobrze wyciszone i wyposażone wnętrze
- silnik nie musi być dużej mocy, ale nadający się do spokojnej jazdy po autostradach, (zapędów na "ściganta" nie mam ;) )
- mało awaryjne
Interesują mnie samochody w rocznikach 2007-2012, co byście polecali przy takich założeniach?

pozdrawiam

Data: 2012-07-02 19:31:10
Autor: Piotrek
Wygodne auto z LPG - co polecacie?