Wygodne fotele

Data: 2017-07-21 14:07:18
Autor: radekp@konto.pl
Wygodne fotele
Fri, 21 Jul 2017 04:05:40 -0700 (PDT), w
<702ae820-9d7f-4aa8-82a6-9743b6b169e3@googlegroups.com>, Pablo Eldiablo
<pabloeldiablo333@gmail.com> napisał(-a):

I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu uniknięcia zabawy z elektryką)?

Na pewno Alfa. Celuj w fotele od 156/159.

Data: 2017-07-21 06:02:46
Autor: Pablo Eldiablo
Wygodne fotele
W dniu piątek, 21 lipca 2017 14:10:02 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
> [...]

Na pewno Alfa. Celuj w fotele od 156/159.

Chyba Alfa to był dobry kierunek - ceny za całe skórzane wnętrze, na zdjęciach wyglądające jak nowe, w cenie jednego, wygniecionego jak mój, fotela do L200...

Skóra była by OK, łatwiej wytrzeć syf ;-) - ale większość chyba jest elektrycznych, a nie manualnych. Wystarczy podciągnąć zasilanie, czy potrzebny jest jeszcze jakiś moduł w kompie, którego z oczywistych względów L200 nie ma?

Data: 2017-07-21 11:13:15
Autor: Pablo Eldiablo
Wygodne fotele
<pabloeldiablo> napisał(-a):

> I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu uniknięcia zabawy z elektryką)?

Na pewno Alfa. Celuj w fotele od 156/159.

Jeszcze jedna sprawa: mata SRS i poduszki... Wtyczki na 500% nie będą pasować, ale czy da się tak podpiąć fotel innego producenta, żeby mata dawała właściwy sygnał? Olał bym poduszki boczne, ale prawidłowe działanie mat ma wpływ na działanie czołowych poduszek - a to jest istotne.
Ma ktoś może pomysł, gdzie szukać odpowiedzi?

Data: 2017-07-21 21:35:22
Autor: radekp@konto.pl
Wygodne fotele
Fri, 21 Jul 2017 11:13:15 -0700 (PDT), w
<31105280-713b-4f97-85aa-bd2b0716a20f@googlegroups.com>, Pablo Eldiablo
> [...]

Ma ktoś może pomysł, gdzie szukać odpowiedzi?

W Alfa mata daje chyba 3,2 ohma.
Podobno działa też wstawienie żarówki 5W z tablicy rozdzielczej :)

A nie prościej jak sobie zmierzysz?

Data: 2017-07-24 07:59:00
Autor: Pablo Eldiablo
Wygodne fotele
<pabloeldiablo333> napisał(-a):

> Ma ktoś może pomysł, gdzie szukać odpowiedzi?

W Alfa mata daje chyba 3,2 ohma.
Podobno działa też wstawienie żarówki 5W z tablicy rozdzielczej :)

A nie prościej jak sobie zmierzysz?

Pewnie prościej, ale chyba skomplikuję sprawę i przełożę oryginalne maty do nowych foteli - zależy mi, żeby działanie poduszek było prawidłowe.

Data: 2017-07-24 23:20:36
Autor: Przyjazny
Wygodne fotele
On 2017-07-21 12:07, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
[...]

156 nie jeździłem, ale od 159 są do niczego, chyba że lubisz leżeć.

Wygodne fotele