Wygodne fotele

Data: 2017-07-21 21:56:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wygodne fotele
W dniu 2017-07-21 o 13:05, Pablo Eldiablo pisze:
Czołem

Jako, że fotel kierowcy w moim L200 dogorywa, a mając na uwadze, że nigdy nie był specjalnie wygodny, pomyślałem o podmianie foteli na coś innego, wygodniejszego. Na alle.. foteli jest zatrzęsienie, praktycznie do każdego auta, ale raczej nie mam możliwości każdego wypróbować osobiście ;-)

Liczę się z koniecznością dorobienia mocowań, nic poza pajero sportem nie będzie pasowało plug&play.

I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu uniknięcia zabawy z elektryką)?

BMW E36 albo E46. Wersja kubełkowa foteli. Bardzo wygodna, duży zakres wszelkich regulacji (włącznie z regulacją długości siedziska - podparcie ud) w wersji manualnej. Nie ma zintegrowanej poduszki powietrznej, bo ta znajdowała się w drzwiach.

Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90

Data: 2017-07-22 11:56:49
Autor: LEPEK
Wygodne fotele
W dniu 21.07.2017 o 21:56, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

BMW E36 albo E46. Wersja kubełkowa foteli. Bardzo wygodna,

No tak, ale co jest pewnie wygodne w pozycji z wyciągniętymi nogami, w niskim wnętrzu nie koniecznie może pasować do pozycji zajmowanej w L200.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-07-24 07:54:56
Autor: Pablo Eldiablo
Wygodne fotele
W dniu sobota, 22 lipca 2017 11:55:59 UTC+2 użytkownik LEPEK napisał:
W dniu 21.07.2017 o 21:56, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

> BMW E36 albo E46. Wersja kubełkowa foteli. Bardzo wygodna, No tak, ale co jest pewnie wygodne w pozycji z wyciągniętymi nogami, w niskim wnętrzu nie koniecznie może pasować do pozycji zajmowanej w L200.

Jako jednych z pierwszych szukałem właśnie z BMW, bardzo dobrze wspominam te auta w trasach - problem taki, że te wygodne wersje foteli są na alle.. albo w fatalnym stanie (większość), albo bardzo drogie, albo w wersjach z anglików - czyli pasażer miałby więcej regulacji.

Data: 2017-07-25 22:28:31
Autor: Mateusz Bogusz
Wygodne fotele
albo w wersjach z anglików - czyli pasażer miałby więcej regulacji.

Ta myśl że żona ma wygodniej, nie dawała by spać ;-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-07-25 14:29:34
Autor: Pablo Eldiablo
Wygodne fotele
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 22:28:38 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> albo w wersjach z anglików - czyli pasażer miałby więcej regulacji.

Ta myśl że żona ma wygodniej, nie dawała by spać ;-)

OK, źle się wyraziłem :-)
Ja miałbym za mało regulacji ;-)
A żona nie pamiętam nawet kiedy w tym aucie siedziała... Fotel pasażera mam prawie nieużywany, mógłbym go sprzedać jakiemuś Anglikowi, któremu się rozsypał jego fotel kierowcy - ale będzie miał problem ze zbyt małą ilością regulacji ;-)

Wygodne fotele