Wygodne fotele

Data: 2017-07-25 07:15:12
Autor: Lewis
Wygodne fotele
W dniu 2017-07-21 o 13:05, Pablo Eldiablo pisze:
Czołem

Jako, że fotel kierowcy w moim L200 dogorywa, a mając na uwadze, że nigdy nie był specjalnie wygodny, pomyślałem o podmianie foteli na coś innego, wygodniejszego. Na alle.. foteli jest zatrzęsienie, praktycznie do każdego auta, ale raczej nie mam możliwości każdego wypróbować osobiście ;-)

Liczę się z koniecznością dorobienia mocowań, nic poza pajero sportem nie będzie pasowało plug&play.

I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu uniknięcia zabawy z elektryką)?

Poliftowy Saab 9-5 2001-2005.

http://rcn.nazwa.pl/allegro/saab/10.jpg

Są wersje skórzane całkowicie manualne, do elektryki potrzebowałbyś tylko plusa i masę, nie ma żadnego dodatkowego modułu który jest wymagany by zadziałały, za to dupogrzej już potrzebuje zewnętrznego modułu, ale zawsze można uprościć układ o przekaźnik czasowy i swój włącznik niż ori wiązkę i moduł.
Fotele lekko kubełkowe, z prawdziwej skóry a nie z ceraty, naprawdę wygodne.

Ewentualnie saab 9000 Aero 95-97r wersja RECARO - masakra ale ciężko dostać

https://f.allegroimg.com/original/01e7f6/6e2ebc25460893f47648cf6d31ef

Te akurat mocno styrane ale mam w swoim i naprawdę są rewelacja.

Co do airbagów, wystarczy rezystor ~3ohm żeby poduszka czołowa działała bezproblemowo a sterownik nie widział problemów fotela.
Lewis

Data: 2017-07-25 06:42:58
Autor: Pablo Eldiablo
Wygodne fotele
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 07:15:18 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
[cut]

Co do airbagów, wystarczy rezystor ~3ohm żeby poduszka czołowa działała bezproblemowo a sterownik nie widział problemów fotela.

Problem z airbagami, jakiego się obawiam, to że jak podepnę emulator maty, to oba fotele będą dawały sygnał, że są zajęte. To oznacza pipczenie i zapaloną kontrolkę, albo konieczność zapinania pasa pasażera na pustym fotelu.

Jeśli z kolei będę emulował niezajętość fotela, to airbag może nie odpalić.

Data: 2017-07-25 21:40:31
Autor: Lewis
Wygodne fotele
W dniu 2017-07-25 o 15:42, Pablo Eldiablo pisze:
[...]

Wyłączyć alarm o pasach albo wpiąć przelotkę w pas?

Lewis

Data: 2017-07-25 14:24:18
Autor: Pablo Eldiablo
Wygodne fotele
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 21:40:37 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
[cut]

Wyłączyć alarm o pasach albo wpiąć przelotkę w pas?

No ale to takie nieeleganckie rozwiązania.. ;-)

Data: 2017-07-26 11:42:33
Autor: Lewis
Wygodne fotele
W dniu 2017-07-25 o 23:24, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 21:40:37 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
[cut]

Wyłączyć alarm o pasach albo wpiąć przelotkę w pas?

No ale to takie nieeleganckie rozwiązania.. ;-)

Tak samo jak wymiana fotela na inny niepasujący do samochodu ;)

Lewis

Data: 2017-07-26 14:22:57
Autor: Pablo Eldiablo
Wygodne fotele
W dniu środa, 26 lipca 2017 11:42:37 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
> [...]
>>

> No ale to takie nieeleganckie rozwiązania.. ;-)

Tak samo jak wymiana fotela na inny niepasujący do samochodu ;)

Nie, to wyzwanie :-)

Wygodne fotele