Wygodne opaski na kolana

Data: 2012-01-18 19:25:23
Autor: piecia aka dracorp
Wygodne opaski na kolana
Witam
Możecie zaproponować jakieś wygodne opaski na kolana, w których da się chodzi i co najważniejsza da się jeździć.
Na razie używam czegoś w tym stylu:
http://goo.gl/mKeIV
Ale domyślnie przy zgiętej nodze uwiera, zmniejsza dopływ krwi no i trochę spada. Przy chodzeniu da się wytrzymać.
Wyciąłem trochę materiału z tyłu, żeby przy zgięciu kolana tak nie uciskało nogi no i jest lepiej ale teraz mocniej się osuwa.

Kiedyś na próbę kupiłem opaskę z lidla, zapinaną na rzep. Było całkowicie nie do użytku, zdecydowanie za gruba.

Więc co ze swojej strony możecie polecić? Ja i moje kolana z góry dziękujemy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-18 19:48:15
Autor: Robert Ostrowski
Wygodne opaski na kolana
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisa³(a):
[...]

Stabilizator stawu kolanowego. Pod/za kolanem ma wstawkê z siateczki wiêc  nic
nie uwiera a zarazem ¶wietnie oddycha.

Od lat je¿d¿e w nim na wielodniowe wyprawy rowerowe.

https://picasaweb.google.com/108333841743914261291/Jura2009#5332445376243531186

http://antar.net/k7-Stabilizatory-stawu-kolanowego.html

Data: 2012-01-18 19:59:17
Autor: piecia aka dracorp
Wygodne opaski na kolana
Dnia Wed, 18 Jan 2012 19:48:15 +0000, Robert Ostrowski napisał(a):

http://antar.net/k7-Stabilizatory-stawu-kolanowego.html
Dużo tego. Tak z ciekawości: wystarczy pierwszy lepszy czy każdy do konkretnego przypadku?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-18 20:31:03
Autor: Robert Ostrowski
Wygodne opaski na kolana
> [...]

Dużo tego. Tak z ciekawości: wystarczy pierwszy lepszy czy każdy do konkretnego przypadku?

Osobi¶cie u¿ywam tego

http://antar.net/p8-1021-Stabilizator-kolana-z-silikonowym-wzmocnieniem-rzepki.html

ale 10 lat temu ów model by³ jedyny dostêpny na rynku i ... tak ju¿ pozosta³o.

Te temat ju¿ by³ kiedy¶ poruszany. Ja ów stabilizator zak³adam tylko podczas
jazdy z sakwami. Gdy chodzê po górach z plecakiem to stabilizatora nie
potrzebujê. Tak¿e go nie potrzebujê jaj je¿d¿e w maratonach. Tak wiêc o
stabilizator mi w sakwiartstwie pomaga a w innych aktywno¶ciach jest na
szczêscie zbêdny.

Data: 2012-01-18 23:56:06
Autor: Kret z domu
Wygodne opaski na kolana
U¿ytkownik "Robert Ostrowski" <robertrobert1.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³
Osobi¶cie u¿ywam tego

http://antar.net/p8-1021-Stabilizator-kolana-z-silikonowym-wzmocnieniem-rzepki.html

ale 10 lat temu ów model by³ jedyny dostêpny na rynku i ... tak ju¿ pozosta³o.

Te¿ mam tak± i polecam.
Nic nie spada, nie uwiera, zakup na lata :)

Przemek
www.kluchojady.waw.pl

Data: 2012-01-18 21:24:02
Autor: ...::QRT::...
Wygodne opaski na kolana
Dnia Wed, 18 Jan 2012 19:59:17 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisa³(a):

Dnia Wed, 18 Jan 2012 19:48:15 +0000, Robert Ostrowski napisa³(a):

http://antar.net/k7-Stabilizatory-stawu-kolanowego.html
Du¿o tego. Tak z ciekawo¶ci: wystarczy pierwszy lepszy czy ka¿dy do konkretnego przypadku?

a po co ci to? niektóre ze stabilizatorów to do¶æ cie¿kie sprzêty - z szynami po bokach a
czasami nawet ograniczaj±ce ruchomo¶æ stawu do jakiej¶ tam porz±dnej
warto¶ci, stosowane wypadku zerwania wiêzade³ ect.  Chyba najlepiej sie wybraæ do sklepu ortopedycznego i tam przymierzyæ.

Data: 2012-01-19 07:01:07
Autor: piecia aka dracorp
Wygodne opaski na kolana
Dnia Wed, 18 Jan 2012 21:24:02 +0100, ...::QRT::... napisał(a):

a po co ci to?
Ogólnie mam luzy, niestety kolana się wyrobiły. Dodatkowo ostatnio po jeździe kolano mi sztywnieje i gdy chodzę mam wrażenie jakby twarde części o siebie tarły. W trakcie jazdy nic nie przeszkadza. Gdy na świętach byłem w górach i dużo chodziłem, to chyba przeciążyłem je.

Na razie się pytam o coś sprawdzonego na kolana żeby móc z tym chodzić lub jeździć w cięższych przypadkach.
A ponowna wizyta u ortopedy nieunikniona.

Chyba najlepiej sie wybrać do sklepu ortopedycznego i tam przymierzyć.
Chyba najlepiej. --
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-18 21:27:01
Autor: szaman (Baker)
Wygodne opaski na kolana
On 01/18/2012 08:25 PM, piecia aka dracorp wrote::
Witam
Możecie zaproponować jakieś wygodne opaski na kolana, w których da się
chodzi i co najważniejsza da się jeździć.

Poczekaj, może odpowie Michał Wolff, z tego co pamiętam jeździł z opaską, która wyglądała na taką najzwyklejszą z apteki. W jego wypadku się to sprawdzało. Ale o szczegóły to do niego...

sz

Data: 2012-01-19 07:22:47
Autor: rmikke
Wygodne opaski na kolana
Dnia Wed, 18 Jan 2012 19:25:23 +0000 (UTC), piecia aka dracorp naskroba�/a:

[...]

Mam takie z Decathlona, z lycry z czyms tam, nie uciskaja, ale troche sie
obsuwaja. Te 7km z haczykiem, co mam do pracy, zwykle wytrzymuja, jak sie dobrze
zalozy. Tym niemniej, moja rada raczej brzmi: dodatkowe spodnie, dlugie. Jak sie
robi naprawde zimno, to dokladam takie z Decathlona do biegania. W sumie to
zamo, co dlugie spodenki kolarskie bez szelek, tylko pampersa nie maja.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-20 00:19:11
Autor: Wiktor
Wygodne opaski na kolana
W dniu 2012-01-18 20:25, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Możecie zaproponować jakieś wygodne opaski na kolana, w których da się
chodzi i co najważniejsza da się jeździć.

używam opasek Kellys Isowind:
http://kellysbike.com/index.php?id=pl_bikewear_detail&product_id=10231&countries_id=170&countries_name=pl&cat_id=176&subcat_id=undefined

Moje kolana są bardzo wrażliwe na zimno, a te opaski spisują się wzorowo.
Z przodu chronią od wiatru, a z tyłu noga się nie poci.
Co ważne, opaski wcale nie uciskają, mają na końcu od środka taki silikon jak stosowany w pończochach, co powoduje że opaska trzyma się na miejscu, tak jak na tym zdjęciu:
http://tnijurl.com/a9c42add8193/
Już po chwili od założenia w ogóle zapomina się o tych opaskach.

--
Wiktor

Data: 2012-01-20 04:38:49
Autor: Przemek
Wygodne opaski na kolana
On 18 Sty, 20:25, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Witam
Mo¿ecie zaproponowaæ jakie¶ wygodne opaski na kolana (...)

Wiêc co ze swojej strony mo¿ecie poleciæ?
Ja i moje kolana z góry dziêkujemy.

Mo¿e co¶ takiego, jak Maxtaping?

http://ujeb.pl?URWUY5oO5D

pozdr
Przemek

Data: 2012-01-20 14:15:31
Autor: piecia aka dracorp
Wygodne opaski na kolana
Dnia Fri, 20 Jan 2012 04:38:49 -0800, Przemek napisał(a):

Może coś takiego, jak Maxtaping?

http://ujeb.pl?URWUY5oO5D

pozdr Przemek

Też nad tym myślałem ale ostatecznie pewnie za drogo i za dużo zabawy.

--
piecia aka dracorp

Wygodne opaski na kolana