Wygodne opaski na kolana

Data: 2012-01-19 07:22:47
Autor: rmikke
Wygodne opaski na kolana
Dnia Wed, 18 Jan 2012 19:25:23 +0000 (UTC), piecia aka dracorp naskroba�/a:

Witam
Możecie zaproponować jakieś wygodne opaski na kolana, w których da się chodzi i co najważniejsza da się jeździć.
Na razie używam czegoś w tym stylu:
http://goo.gl/mKeIV
Ale domyślnie przy zgiętej nodze uwiera, zmniejsza dopływ krwi no i trochę spada. Przy chodzeniu da się wytrzymać.
Wyciąłem trochę materiału z tyłu, żeby przy zgięciu kolana tak nie uciskało nogi no i jest lepiej ale teraz mocniej się osuwa.

Kiedyś na próbę kupiłem opaskę z lidla, zapinaną na rzep. Było
całkowicie
nie do użytku, zdecydowanie za gruba.

Więc co ze swojej strony możecie polecić? Ja i moje kolana z góry dziękujemy.

Mam takie z Decathlona, z lycry z czyms tam, nie uciskaja, ale troche sie
obsuwaja. Te 7km z haczykiem, co mam do pracy, zwykle wytrzymuja, jak sie dobrze
zalozy. Tym niemniej, moja rada raczej brzmi: dodatkowe spodnie, dlugie. Jak sie
robi naprawde zimno, to dokladam takie z Decathlona do biegania. W sumie to
zamo, co dlugie spodenki kolarskie bez szelek, tylko pampersa nie maja.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Wygodne opaski na kolana