Wygodne siodelko MTB

Data: 2010-09-01 00:42:08
Autor: Yogi\(n\)
Wygodne siodelko MTB
Uzytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisal w wiadomosci news:i5gtgv$n5e$1news.onet.pl...
Witam,
Wiem, ze kazdy ma nieco inne cztery litery, ale chyba da sie ogolnie cos wytypowac?

Ja mam cos takiego w trekingu :
http://allegro.pl/nowy-siodlko-kbix-driveline-kellys-rzeszow-i1197412887.html#gallery
i trasy rzedu 100 km tylek wytrzymuje bez szwanku. Moje nie jest identyczne, ale bardzo podobne.

 W szosówce mialem trzydziestoletnie san marco, cos takiego,  - rewelacyjne, odpowienio sprezyste, ale nie za twarde, bardzo wytrzymale:
http://www.nashbar.com/bikes//ProductPopupView?catalogId=10052&storeId=10053&productId=222016&langId=-1&parent_category_rn=&top_category=
 ale poniewaz dosc powaznie zuzyte, postanowilem kupic nowe. Zwiedziony dobrymi opiniami kupilem takie:
http://allegro.pl/selle-italia-x2-trans-am-model-2010-i1211291663.html
 - jak dla mnie tragedia. Za twarde, gniecie, próbowalem juz wszystkich mozliwych pozycji, pampers nie pomaga - pozostaje sprzedac i wrócic do starego, albo szukac podobnego jak to stare.

Kbx polecam, bylem bardzo zdziwiony ze cos tak taniego i w sumie  z nizszej pólki moze byc naprawde wygodne - a waze naprawde duzo.
A selle italia moge sprzedac tanio, jak ktos chetny z twardym tylkiem sie zglosi na maila, to sie dogadamy
--
Yogi(n)

Wygodne siodelko MTB