Wygodne siodełko do trekkigna

Data: 2009-08-16 17:39:52
Autor: Ktotek (K.P.)
Wygodne siodełko do trekkigna
Witam,
proszę o sugestie jak w temacie. Jazda typowo rekreacyjna - komfort ma dla mnie większe znaczenie niż waga siodełka. Jeżdżę zwykle 30-60 km (czasem nieco więcej) mniej więcej pół na pół asfalt/las. Obecnie mam jakieś Selle Royal, o ile jadę w spodenkach z "pampersem" jest w miarę ok to już w "cywilnym" stroju niespecjalnie, szczególnie jak mam dość ciężki plecak ze sprzętem foto (boje się to trzepać w sakwie). Obecne siodełko jest stosunkowo wąskie, nie ma wkładki żelowej, wygląda raczej jak pod MTB a przecież na crossowym rowerze jest nieco bardziej wyprostowana pozycja szczególnie jak mam kilka kg w plecaku. Wydaje mi się, że nieco szersze siodełko z wkładką żelową zdałoby egzamin. Wiem, że to sprawa indywidualna ale chętnie skorzystam z sugestii, wybór i tak zostanie zweryfikowany dopiero po kilkuset kilometrach.
Dzięki za rady!
--
Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

Data: 2009-08-16 19:07:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wygodne siodełko do trekkigna
Panie Ktotek (K.P.), prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h6998a$qnq$1news.onet.pl> przy ul....

Wydaje mi się, że nieco szersze siodełko z wkładką żelową zdałoby egzamin.

Ehe. Miałem. 6500km dupokatorgi.

Wiem, że to sprawa indywidualna ale chętnie skorzystam z sugestii, wybór i tak zostanie zweryfikowany dopiero po kilkuset kilometrach.
Dzięki za rady!

Brooks albo inne skórzane.

Data: 2009-08-16 19:55:08
Autor: jacek duma
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Panie Ktotek (K.P.), prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h6998a$qnq$1news.onet.pl> przy ul....

Wydaje mi się, że nieco szersze siodełko z wkładką żelową zdałoby egzamin.

Ehe. Miałem. 6500km dupokatorgi.

A możesz doprecyzować co spowodowało katorgę ? Zel, czy kanapa , a może jedno i drugie ?

:-)
U mnie np szerokość siodełka daje bardziej popalić. Im szersze tym bardziej poobcierany jestem.

jd

Data: 2009-08-16 20:09:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wygodne siodełko do trekkigna
Panie jacek duma, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h69hop$g6n$1nemesis.news.neostrada.pl> przy ul....

[...]

Fakt, że nic a nic wentylacji nie było. Po prostu mi się odparzenia robiły.
Nie, nie stosowałem żadnych zasypek, miałem (i mam nadal) spodenki z
pampersem, wszystko o tyłka sobie można było wsadzić.

Data: 2009-08-16 13:41:41
Autor: stefan
Wygodne siodełko do trekkigna
Data: 2009-08-17 09:15:22
Autor: tliti
Wygodne siodełko do trekkigna
heja,

ja bym wzial brooks flyer, ze sprezynami,

jedyne zastrzezenie mam do sprezyn - moglyby byc bardziej miekkie...

pozdro

Tliti

Data: 2009-08-17 05:52:11
Autor: tadek
On 17 Sie, 09:15, "tliti" <kurzyorzelWYTNI...@op.pl> wrote:
> [...]

ja bym wzial brooks flyer, ze sprezynami,

jedyne zastrzezenie mam do sprezyn - moglyby byc bardziej miekkie...

Brooks B17

Data: 2009-08-17 15:54:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wygodne siodełko do trekkigna
Panie tadek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Brooks B17

Albo Brooks B17, albo odwiedziny tadka.

Wygodne siodełko do trekkigna