Wygodny rower dla starszych osób

Data: 2014-06-26 21:27:48
Autor: Jacek
Wygodny rower dla starszych osób
Co byście poradzili kupić dla małżeństwa 50+, które chce jeździć "dla zdrowotności". Rowery chcą wygodne, czyli, żeby ręce nie drętwiały, kręgosłup nie cierpiał, no i tyłek nie bolał. Przerzutki wystarczą 3 biegowe. 100% po asfalcie, teren w zasadzie płaski, sporadyczne pagórki.
Dobrze by było z błotnikami i oświetleniem.
Obecnie mają rowery marketowe, które kończą żywot.
Jacek

Data: 2014-06-26 21:33:34
Autor: Jacek
W dniu 2014-06-26 21:27, Jacek pisze:
[...]
Aha - budżet tak do 700 zł/szt (nie muszą być nówki).
Jakaś konkretna marka, czy model byłaby Waszym zdaniem godna uwagi?
Jacek

Data: 2014-06-26 22:06:53
Autor: PeJot
Wygodny rower dla starszych osób
W dniu 2014-06-26 21:27, Jacek pisze:
Rowery chc± wygodne, czyli, ¿eby rêce nie drêtwia³y,
krêgos³up nie cierpia³, no i ty³ek nie bola³.

Pytasz o 3 ró¿ne rowery :>

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-06-26 23:21:33
Autor: Jacek
W dniu 2014-06-26 22:06, PeJot pisze:
W dniu 2014-06-26 21:27, Jacek pisze:
Rowery chc± wygodne, czyli, ¿eby rêce nie drêtwia³y,
krêgos³up nie cierpia³, no i ty³ek nie bola³.

Pytasz o 3 ró¿ne rowery :>
Skoro tak, to dajemy na drugi plan ty³ek i krêgos³up
Jacek

Data: 2014-06-26 23:00:21
Autor: Ignac
Wygodny rower dla starszych osób
W dniu czwartek, 26 czerwca 2014 23:21:33 UTC+2 u¿ytkownik Jacek napisa³:

> Pytasz o 3 r�ne rowery :>

Skoro tak, to dajemy na drugi plan ty�ek i kr�gos�up

Nie idz na kompromisy,b±dz twardy w negocjacjach.
Z niczego nie rezygnuj,oto propozycja (700 pln):
http://allegro.pl/markowy-rower-miejski-28-rama-alu-3-biegi-nexus-i4329636141.html

Data: 2014-06-27 17:02:50
Autor: ToMasz
W dniu 27.06.2014 08:00, Ignac pisze:
[...]

markowy to on napewno nie jest. Ma super nie markowy i ciê¿ki widelec, kierownice i piasty. Prawdopodobnie mechanizm korbowy równie¿. Waga na bank przekroczy 15kg. lampa o ile jest halogrnowa, bêdzie ¶wieciæ ok 20 minut. Czy warto? Nie twierdzê ¿e nie, ale skompletowany jest pod typowego kretyna

ToMasz

Data: 2014-06-27 14:55:15
Autor: Hans Kloß

"Jacek" <Jacek_nospam@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53ac8ede$0$2236$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bud¿et masz za ma³y, chyba ¿e cos upolujesz z u¿ywek. Niestety chyba tylko poza granicami naszego pieknego kraju.
Ja, jako osobnik z lekka ciê¿kawy (165kg aktualnie,  ze 190 zesz³y) i d³ugawy (191cm) mia³em powa¿ne problemy z krêgos³upem i bólami nadgarstków
na "normalnym" trekingu. Teraz uje¿d¿am Giant´a Revive DX i jestem szczê¶liwy.
Cu¶ takiego to jest:
http://www.velovision.com/showStory.php?storynum=1219

U¿wanego mo¿na w DE wyrwaæ za 200-250 Euro. Ale to jak siê ma szczê¶cie i przeczesuje ebaya 5 razy dziennie. Normalnie ok. 350 Euro s± do dostania od rêki.

Data: 2014-06-27 17:56:23
Autor: Maciek
Wygodny rower dla starszych osób
Cu¶ takiego to jest:
http://www.velovision.com/showStory.php?storynum=1219

Przejecha³em siê kiedy¶ na tym, wed³ug mnie sza³u nie ma, kupiæ bym nie kupi³, ciekawie jedynie wygl±da. Mo¿e za m³ody jestem i jeszcze nie godzien luksusu ;-D. Warto te¿ zauwa¿yæ, ¿e wymiana dêtek w tym sprzêcie do przyjemnych czynno¶ci nie nale¿y, sporo rozkrêcania i babrania siê jak na taki duperel ;-)

Data: 2014-06-28 23:41:28
Autor: JDX
On 2014-06-27 17:56, Maciek wrote:
Cu¶ takiego to jest:
http://www.velovision.com/showStory.php?storynum=1219

Przejecha³em siê kiedy¶ na tym, wed³ug mnie sza³u nie ma, kupiæ bym nie
kupi³, ciekawie jedynie wygl±da.
No ciekawie. Jak dzie³o "z³otej r±czki" który na bazie znalezionej na z³omie ramy skutera postanowi³ zrobiæ rower. :-D

Data: 2014-06-28 23:00:41
Autor: ToMasz
Wygodny rower dla starszych osób
Cu¶ takiego to jest:
http://www.velovision.com/showStory.php?storynum=1219

a ja to musze naprawiaæ. Wa¿y to tyle co lufa od czo³gu. niczego normalnie nie da sie zrobiæ. 400% ceny za wymianê dêtki w³a¶ciciela nie odstarasza, widaæ inne serwisy wogóle go nie przyjmuj±. pancerz linek s± tak powyginane ¿e linki ledwo chodz±. niema najmniejszych szans aby wepchn±æ linkê bez wyprostowania pancerza. pó³ dnia roboty Gratuluje pomys³u. Centrowanie ko³a.... pozostawie bez komentarza. Dostêpno¶æ szprych 20 cali i szerokie piasty - 3.5z³ za sztukê+ koszty przesy³ki. (do górala 20 groszy w najbli¿szym sklepie).

Teraz napisz jeszcze jak siê tym kieruje, jad±c po szutrowej le¶nej ¶cie¿ce lekko pod górkê.

ToMasz

Data: 2014-06-28 23:35:21
Autor: Hans Kloß

"ToMasz" <tomasz@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:lonadp$sut$1dont-email.me...
[...]

Ja ci zacytujê co napisa³ w±tkotwórca: "100% po asfalcie, teren w zasadzie p³aski, sporadyczne pagórki."
Ale i tak ju¿ wiem, gdzie mam tak± górkê w okolicy i przetestujê. U mnie ciê¿ko z nieasfaltowanymi dró¿kami rowerowymi.

A tego problemu z wymian± dêtki, to ja nie rozumiem? W czym problem? Wymienia³em z przodu, fakt, ¿e na siode³ku i kierownicy sie postawiæ nie da, ale szybko z pomoc± przyszed³ kozio³ek do ciêcia drzewa.

Data: 2014-06-30 11:47:25
Autor: Maciek
[...]

Spróbuj z ty³u, gdzie¶ w terenie :-) W standardowym rowerze gdzie masz szybkozamykacz zmienisz dêtkê b³yskiem. Np. w ¶rodku miasta w drodze do pracy, bez specjalnych narzêdzi i "gimnastyki" z pompowaniem mikropompk± zmiana zajmowa³a mi w okolicach 8 minut.
Tutaj.. ¿yczê powodzenia i du¿o kozio³ków :-)

Wygodny rower dla starszych osób