Wygodny rower dla starszych osób

Data: 2014-06-26 22:06:53
Autor: PeJot
Wygodny rower dla starszych osób
W dniu 2014-06-26 21:27, Jacek pisze:
Rowery chcą wygodne, czyli, żeby ręce nie drętwiały,
kręgosłup nie cierpiał, no i tyłek nie bolał.

Pytasz o 3 różne rowery :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

-- -

Data: 2014-06-26 23:21:33
Autor: Jacek
W dniu 2014-06-26 22:06, PeJot pisze:
W dniu 2014-06-26 21:27, Jacek pisze:
Rowery chcą wygodne, czyli, żeby ręce nie drętwiały,
kręgosłup nie cierpiał, no i tyłek nie bolał.

Pytasz o 3 różne rowery :>
Skoro tak, to dajemy na drugi plan tyłek i kręgosłup
Jacek

Data: 2014-06-26 23:00:21
Autor: Ignac
W dniu czwartek, 26 czerwca 2014 23:21:33 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> Pytasz o 3 r�ne rowery :>

Skoro tak, to dajemy na drugi plan ty�ek i kr�gos�up

Nie idz na kompromisy,bądz twardy w negocjacjach.
Z niczego nie rezygnuj,oto propozycja (700 pln):
http://allegro.pl/markowy-rower-miejski-28-rama-alu-3-biegi-nexus-i4329636141.html

Data: 2014-06-27 17:02:50
Autor: ToMasz
W dniu 27.06.2014 08:00, Ignac pisze:
[...]

markowy to on napewno nie jest. Ma super nie markowy i ciężki widelec, kierownice i piasty. Prawdopodobnie mechanizm korbowy również. Waga na bank przekroczy 15kg. lampa o ile jest halogrnowa, będzie świecić ok 20 minut. Czy warto? Nie twierdzę że nie, ale skompletowany jest pod typowego kretyna

ToMasz

Data: 2014-06-27 14:55:15
Autor: Hans Kloß

"Jacek" <Jacek_nospam@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53ac8ede$0$2236$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Budżet masz za mały, chyba że cos upolujesz z używek. Niestety chyba tylko poza granicami naszego pieknego kraju.
Ja, jako osobnik z lekka ciężkawy (165kg aktualnie,  ze 190 zeszły) i długawy (191cm) miałem poważne problemy z kręgosłupem i bólami nadgarstków
na "normalnym" trekingu. Teraz ujeżdżam Giant´a Revive DX i jestem szczęśliwy.
Cuś takiego to jest:
http://www.velovision.com/showStory.php?storynum=1219

Użwanego można w DE wyrwać za 200-250 Euro. Ale to jak się ma szczęście i przeczesuje ebaya 5 razy dziennie. Normalnie ok. 350 Euro są do dostania od ręki.

Data: 2014-06-27 17:56:23
Autor: Maciek
Wygodny rower dla starszych osób
Cuś takiego to jest:
http://www.velovision.com/showStory.php?storynum=1219

Przejechałem się kiedyś na tym, według mnie szału nie ma, kupić bym nie kupił, ciekawie jedynie wygląda. Może za młody jestem i jeszcze nie godzien luksusu ;-D. Warto też zauważyć, że wymiana dętek w tym sprzęcie do przyjemnych czynności nie należy, sporo rozkręcania i babrania się jak na taki duperel ;-)

Data: 2014-06-28 23:41:28
Autor: JDX
On 2014-06-27 17:56, Maciek wrote:
Cuś takiego to jest:
http://www.velovision.com/showStory.php?storynum=1219

Przejechałem się kiedyś na tym, według mnie szału nie ma, kupić bym nie
kupił, ciekawie jedynie wygląda.
No ciekawie. Jak dzieło "złotej rączki" który na bazie znalezionej na złomie ramy skutera postanowił zrobić rower. :-D

Data: 2014-06-28 23:00:41
Autor: ToMasz
Wygodny rower dla starszych osób
Cuś takiego to jest:
http://www.velovision.com/showStory.php?storynum=1219

a ja to musze naprawiać. Waży to tyle co lufa od czołgu. niczego normalnie nie da sie zrobić. 400% ceny za wymianę dętki właściciela nie odstarasza, widać inne serwisy wogóle go nie przyjmują. pancerz linek są tak powyginane że linki ledwo chodzą. niema najmniejszych szans aby wepchnąć linkę bez wyprostowania pancerza. pół dnia roboty Gratuluje pomysłu. Centrowanie koła.... pozostawie bez komentarza. Dostępność szprych 20 cali i szerokie piasty - 3.5zł za sztukę+ koszty przesyłki. (do górala 20 groszy w najbliższym sklepie).

Teraz napisz jeszcze jak się tym kieruje, jadąc po szutrowej leśnej ścieżce lekko pod górkę.

ToMasz

Data: 2014-06-28 23:35:21
Autor: Hans Kloß

"ToMasz" <tomasz@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:lonadp$sut$1dont-email.me...
[...]

Ja ci zacytuję co napisał wątkotwórca: "100% po asfalcie, teren w zasadzie płaski, sporadyczne pagórki."
Ale i tak już wiem, gdzie mam taką górkę w okolicy i przetestuję. U mnie ciężko z nieasfaltowanymi dróżkami rowerowymi.

A tego problemu z wymianą dętki, to ja nie rozumiem? W czym problem? Wymieniałem z przodu, fakt, że na siodełku i kierownicy sie postawić nie da, ale szybko z pomocą przyszedł koziołek do cięcia drzewa.

Data: 2014-06-30 11:47:25
Autor: Maciek
[...]

Spróbuj z tyłu, gdzieś w terenie :-) W standardowym rowerze gdzie masz szybkozamykacz zmienisz dętkę błyskiem. Np. w środku miasta w drodze do pracy, bez specjalnych narzędzi i "gimnastyki" z pompowaniem mikropompką zmiana zajmowała mi w okolicach 8 minut.
Tutaj.. życzę powodzenia i dużo koziołków :-)

Wygodny rower dla starszych osób