[zakup] Wygodny rower do ~2000 zł

Data: 2012-06-19 16:11:44
Autor: Tadeusz
[zakup] Wygodny rower do ~2000 zł
Witam,
próbowałem podpiąć się pod wcześniejszy wątek ale już chyba nikt go nie czyta :)
Mam podobny dylemat zakupowy aczkolwiek mogę przeznaczyć ciut więcej na zakup.
Celuje też w trochę inną geometrię od kiedy przymierzyłem się do roweru Specialized sąsiada.
CoÅ› takiego:
http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/multiuse/crossroads/crossroadselite#specs lub takiego:
http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/multiuse/expedition/expeditionelite#specs Mam jednak wątpliwości co do osprzętu, bo niespecjalnie się na tym znam.
Sprawdziłem np. że amortyzator to tania konstrukcja i taki model siedzi w rowerach o połowę tańszych.
Poza tym np. ten opis nie bardzo po polsku:
Double sealed, ground race, dual lock nuts w/ 17mm contact side, 5mm QR
Czy to sÄ… dobre piasty?
Jak z resztą osprzętu? Kaseta, przerzutki, hamulce? Może być czy za te pieniądze powinien być lepszy?

A może jednak inna firma?

pozdrawiam
Tadeusz

[zakup] Wygodny rower do ~2000 zł