Wygodny trekking, cross dla 60latka - czy ten bedzie ok?

Data: 2013-05-14 09:30:27
Autor: tadeklodz
Wygodny trekking, cross dla 60latka - czy ten bedzie ok?
 to odpu¶ć sobie rower z zamontowanymi błotnikami ect ale szukaj takiego który ma otwory do zamontowania bagażnika, błotników itp rzeczy.. Ja jeżdżę na rowerze z tymi "bajerami" bo uważam że zawsze mog± się przydać/ np deszcz/. Ramy mam męskie ale uważam że damka to niezły pomysł bo w teksasach coraz trudniej "przełożyć" nogę przy wsiadaniu. W kolarskich gatkach bez problemu. a mam 66 lat

Wygodny trekking, cross dla 60latka - czy ten bedzie ok?