Wygrał Donald !!

Data: 2017-03-10 01:43:31
Autor: Stachu Chebel
Wygrał Donald !!
A był jakiś kontrkandydant?! Hmm.., no niby był kandydat z (nomen łomen) Wolski.

Stare lata sie przypominają..  Wiesław, Gierek i hurraaa !!!

Czekam z utęsknieniem na 1-go Maja. Będą Pochody, Transparenty "ODDAJCIE MJASTU KŻYŻA", będą wrzaski " Ja-ro-sław   , Wolske zbaw", i takie tam..

Bedzie klawo jak cholera ...

Data: 2017-03-10 11:03:44
Autor: u2
Wygrał Donald !! Przegrała Polska:))) )))))))))))))

ano:))))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-10 15:44:31
Autor: prezydent San Escobar
Wygrał Donald !! Przegrała Polska:))))))))))))))))
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Właśnie formują rząd na uchodźstwie. Frau Tusk w Brukseli wybuduje replikę sali plenarnej gdzie odbuduje im koryta. Może jak zrobią im repliki koryt to odwalą się od Polski. Dla świń gdzie stoi koryto jest bez znaczenia, ważne aby je ktoś napełniał. Dopóki te świnie będą żarły na konto UE to będziemy mieli je z głowy. Może w UE dadzą im jeszcze jakieś miasto aby ćwiczyli na korupcje. Aby POsrańcy nie wyszli z wprawy, a nie szykuje im się szybki powrót do macierzy, PiSuary po takim czymś mają kolejne kadencje pewne.

Oto idealny słuchacz TV-PiS :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 08:38:00
Autor: Pajdak
Wygrał lord donald !! Przegrała Polska:))))))))))))))))
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Żyłka ci kiedyś pęknie z tejs wojej nienawiści otumaniony kościelnym
kadzidłem pieniaczu! Jeżeli wierzysz w to ci piszesz to z ciebie rzadki okaz
genetycznego durnia ze zjełczałą kaszą we łbie!

--
Lepudruk

Data: 2017-03-11 09:56:01
Autor: Lord Donald
W dniu 11.03.2017 o 08:38, Pajdak pisze:
[...]

Raczej ciebie Srajdak pierdolec wali na tym szwabskim uchodźstwie. Jako naród polnerów dumni jesteście ze swojego prezydent Frau Tusk. Jak dobrze poznasz język to może dowiesz się w końcu wtedy, że fryc z ciebie się śmieje nie uśmiecha się do ciebie życząc ci miłego dnia. Ze "Polnisch Schwein" to nie znaczy dzień dobry. A więc wybór waszego prezydenta na uchodźstwie ma się tak samo jak te piękne szwabskie pozdrowienia jak widzą wasz na ulicach. Po prostu chcieli wal pokazać jakie gnidy z was, nawet wasz polnerski prezydent Tusk liże im rowa.

Data: 2017-03-13 11:42:59
Autor: prezydent San Escobar
Wygrał lord donald !! Przegrała Polska:))))))))))))))))
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Raczej ciebie Srajdak pierdolec wali na tym szwabskim uchodźstwie.

Fajnie takich wolskich jak ty podsumował dziś publicznie Olechowski:
"Wyborcy PiS są mocno antyniemieccy, ponieważ wynika to z ich ograniczeń
umysłowych" :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-13 11:51:03
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

Wyborcy PO/totalnej opozycji są aż tak pro-niemieccy bo cierpią na
historycznego alzheimera czy prawdziwie po chrześcijańsku/katolicku
_w pełni_ wybaczą "nawet holocaust"?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-15 16:56:59
Autor: Pajdak
Wygrał lord donald !! Przegrała Polska:))))))))))))))))

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:dttccc5gmrgo9i87724je05e8ijt588usq4ax.com...
[...]

Obsrany lord donald jest tego najlepszym przykładem. W jego łbie mieszkam i
pracuję u "szwaba". Co za dureń! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-03-15 16:56:57
Autor: Pajdak
Palantk "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Potwierdza się to o czym piszę wyżej. Masz we łbie kaszę zjeczałą! Nie
mieszkam w Niemczech chyba, że Grudziąc to Niemcy wg twego prezesa! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-03-15 09:27:37
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik Pajdak napisał:
że Grudziąc to Niemcy wg twego prezesa! ;-)))

Gdzie Ty nie był, co Ty nie robił.
Już mieszkałeś w niemczech, na śląsku, tera Grudziądz.

Kto ci te bajki pisze?

Data: 2017-03-15 11:16:06
Autor: Zenek Kapelinder
Wygrał lord donald !! Przegrała Polska:))))))) )))))))))
Adres jest znany 86-300 Grudziadz Kalinkowa 58

Data: 2017-03-10 21:14:29
Autor: Tomasz Chmielewski
Wygrał Donald !!
On 03/10/2017 06:43 PM, Stachu Chebel wrote:
A był jakiś kontrkandydant?! Hmm.., no niby był kandydat z (nomen łomen) Wolski.

Nabrałeś się propagandzie TVPiS!

Wolski nigdy nie był żadnym kandydatem, bo to nie było głosowanie na nowego przewodniczącego Rady Europejskiej.

To było głosowanie, większością głosów, nad tym, czy kadencja Tuska powinna zostać przedłużona na kolejne 2,5 roku (bo kadencja jest 5 letnia, a Tusk został wybrany, spośród wielu kandydatów, 2,5 roku temu).

Dopiero jakby kadencja Tuska nie została przedłużona, to mogliby być głosowani inni kandydaci.

No i wygląda na to, że Wolski żadnym kandydatem już nigdy nie zostanie.
A i z powodu Kłamczyńskiego i jego targowiczan z PiS - żaden Polak za prędko nie zdobędzie wysokiego stanowiska w strukturach europejskich.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-10 15:48:38
Autor: prezydent San Escobar
Wygrał Donald !!
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Widzę że ty także nie masz wątpliwości, że Frau Tusk to nie Polak.

Misio, mam dla ciebie złą wiadomość -- hashtag #donaldtusk najpopularniejszym
tagiem *na świecie* wczoraj i dziś pewnie też :D.
Przeżyjesz? :D D:

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 16:23:44
Autor: prezydent San Escobar
Wygrał Donald !!
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> napisał(-a):

No nie, pisiorki na grupie są ekstra.

Jeden prawi, że nie wolno moralnie krytykować PiSu; drugi twierdzi, że Polakiem jest tylko ten, który wyznaje wiarę w miesiączkę smoleńską.

Folklor panie, nasz polski folklor -- właśnie zaczęliśmy go eksportować na
zachód jako nasze największe narodowe dobro :D

Zachód pęka ze śmiechu :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 17:59:43
Autor: prezydent San Escobar
Wygrał Donald !!
Fri, 10 Mar 2017 17:17:37 +0100, w <o9ujj0$jhm$1@gioia.aioe.org>, Lord Donald
<ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

W dniu 10.03.2017 o 15:48, prezydent San Escobar pisze:

> Misio, mam dla ciebie złą wiadomość -- hashtag #donaldtusk najpopularniejszym
> tagiem *na świecie* wczoraj i dziś pewnie też :D.
> Przeżyjesz? :D D:

To znaczy potwierdził się stereotyp Polaka, który zrobi wszystko dla kilograma niemieckiej kiełbasy.

Coś tobie obiecali, czy robisz wszystko dla rasy panów tak zupełnie za darmo?
:D.

Wszyscy są ciekawi skąd taka gnida się bierze.

Myślę, że zwyczajnie zostałeś wyhodowany przez pisowskie trolle i TVP-Pis :D.

Dziwne że co niektórzy są z tego dumni.

A ty jesteś? :D

To znaczy sławny inaczej.

Nie przeceniaj siebie :D

Dziwne, że frycko dupowłazy jeszcze nie zrozumieli, że cały świat się z nich śmieje

Ty już chyba wiesz :D

a oni palą głupa.

Dobrze ci to idzie :D

Jak to było robimy laskę Niemcom, Amerykanom, tak zwana murzyńskość polska.

Nie murzyńskość, tylko zapiekłość przechodząca w śmieszność :D.

Widać współczuć wam trzeba tej dumy.

Ja ci takiej dumy współczuję :D

Jaką trzeba być nie honorową gnidą aby aż tak nienawidzić swojego kraju i pochodzenia.

Nie mam pojęcia -- skonsultuj swoje problemy z Kaczyńskim. On ma te same :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 08:38:21
Autor: Pajdak
Wygrał lord donald !!

[...]

kilograma niemieckiej kiełbasy. Wszyscy są ciekawi skąd taka gnida się
bierze. Dziwne że co niektórzy są z tego dumni. To znaczy sławny inaczej.
Dziwne, że frycko dupowłazy jeszcze nie zrozumieli, że cały świat się z
nich śmieje a oni palą głupa. Jak to było robimy laskę Niemcom,
Amerykanom, tak zwana murzyńskość polska. Widać współczuć wam trzeba tej
dumy. Jaką trzeba być nie honorową gnidą aby aż tak nienawidzić swojego
kraju i pochodzenia.

Pzrestań już pierdolić zdychający komuszy kundlu! Kiedyś udławisz się tą
swoją nienawiścią do siebie. Jesteś rzadkim okazem genetycznego iodioty
którem komuna mózg napełniła pomyjami z PZPR-owskiej garkuchni. Zamilcz więc
stary idioto!

--
Lepudruk

Data: 2017-03-11 10:05:42
Autor: Lord Donald
Wygrał lord donald !!
[...]

Polner z ciebie Srajdak nie Polak. Pamiętaj że słowo polner które słyszysz na każdym rogu u swojego kochanego fryca nie obraża nas Polaków. Jest prawidłową i zasłużoną nazwą na takie gnidy jak ty. Żadna zawiść, po prostu my Polacy staramy się wam wytłumaczyć, że wasza duma z waszego przywódcy to nie nasza Polska duma. Wy jesteście teoretycznym państwem polnerów na uchodźstwie, z waszym polnerskim prezydentem, królem niemieckich dziwek Frau Tusk. Po prostu dostaliście kopa i nie ma was już u nas w kraju dlatego kwiczycie jak świnie. Jesteście ze swoją murzyńskością tam gdzie powinniście, żyjecie poniżeni jak gnidy na służbie u fryca razem ze swoim wodzem królem polnerskich dziwek Frau Tusk.

Data: 2017-03-15 16:56:49
Autor: Pajdak
Wygrał lord donald !!
[...]

Gnid to ty szukaj u siebie w domu. Taką gnidę widzisz za kązdym razem gdy
patrzysz w lustrze. Dziś wieczorem przyjrzyj się sobie dobrze ty sowiecka
gnido!

--
Lepudruk
..

Data: 2017-03-11 08:38:11
Autor: Pajdak
Wygrał lord donald !!
W dniu 10.03.2017 o 13:14, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

Ja nie mam wątpliwość żeś natione Polonus, gente Ruthenus.

--
Lepudruk

Wygrał Donald !!