Wygraj 100 PLN!!!

Data: 2009-03-24 09:44:46
Autor: konsuldesign
Wygraj 100 PLN!!!
DORÓB SOBIE!!! Na tej stronie płaca za wygraną 100 zł. Prosta gra, 5
min. i 100 zł jest w kieszeni.
Testowałem:-) Działa!!!

http://grajo100.pl/?t=25179125

Data: 2009-03-24 18:27:46
Autor: pwz
Wygraj 100 PLN!!!
konsuldesign@gmail.com pisze:
DORÓB SOBIE!!! Na tej stronie płaca za wygraną 100 zł. Prosta gra, 5
min. i 100 zł jest w kieszeni.
Testowałem:-) Działa!!!

Nie działa! To jakiś naciągacz! I coś mi się w przeglądarce chciało zainstalować kiedy wszedłem na stronę... :-(((
pwz

Data: 2009-03-24 20:25:29
Autor: J.S
Wygraj 100 PLN!!!

Użytkownik "pwz" <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> napisał w wiadomości news:gqb56q$2hc$2inews.gazeta.pl...
[...]

Naprawdę wszedłeś na tą stronę?

Data: 2009-03-24 21:36:22
Autor: kashmiri
Wygraj 100 PLN!!!
pwz <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> had the courage to write:
[...]

To spamer. Ale nic strona nie instaluje (może poza flashem), sprawdziłem kod.

k.

Data: 2009-03-24 20:26:36
Autor: Michal Zapalowski
Wygraj 100 PLN!!!
Dnia 24-03-2009 o 18:36:22 kashmiri <xkashmirix@gmail.com> napisał(a):

[...]

Na drugi raz może pomyśl troszkę, zanim znów dasz upust nieprzepartej  chęci pochwalenia się swą wiedzą.  Kolega 'pwz' zafundował spamerowi  solidny kawałek czarnego PR'u, a Ty koniecznie musiałeś to popsuc..   :>

--
Michal Zapalowski
grafikaUSUN-TO@gmx.de

Data: 2009-03-24 23:52:03
Autor: kashmiri
Wygraj 100 PLN!!!
Michal Zapalowski <grafikaUSUN-TO@gmx.de> had the courage to write:
[...]

No chciałem sprawdzić, co to za robala konsuldesign@gmail.com funduje odwiedzającym, i ewentualnie przestrzec innych. Przecież nie przypuszczasz, żeby @konsul... szukał frajera na naszej grupie?

k.

Data: 2009-03-25 02:09:05
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Wygraj 100 PLN!!!
On 24 Mar, 20:26, "Michal Zapalowski" <grafikaUSUN...@gmx.de> wrote:
Dnia 24-03-2009 o 18:36:22 kashmiri <xkashmi...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

chęci pochwalenia się swą wiedzą.  Kolega 'pwz' zafundował spamerowi
solidny kawałek czarnego PR'u, a Ty koniecznie musiałeś to popsuc..   :>

Moze instaluje tylko przegladajacym spod IE?

Wygraj 100 PLN!!!