Wygraj Ziemkiewicza zaoszczędzisz na środkach higieny

Data: 2012-08-21 09:57:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Wygraj Ziemkiewicza zaoszczędzisz na środkach higieny
Całkowicie przypadkowo trafiłem w sieci na wyjątkowo atrakcyjną pod każdym względem propozycję. Oto w portalu Zależna.pl są do wzięcia aż trzy egzemplarze książki wybitnego wolskiego pisarza Rafała Ziemkiewicza pod tytułem „Michnikowszczyzna”. Żeby mięć choć cień szansy na załapanie się, trzeba odpowiedzieć na pytanie jaki będzie miała tytuł inna, ponoć najnowsza książka geniusza narodowego pióra.

Moi drodzy to naprawdę rewelacyjna sprawa; książka Ziemkiewicza w moim/twoim domu! Nigdy bym nie przypuszczał, Ĺźe mogę dostąpić takiego zaszczytu. Na mojej/twojej sosnowej półce taka rzecz!!! Tym bardziej, Ĺźe owa „Michnikowszczyzna” jest nie do dostania, bo prawie nikt nie był zainteresowany jej sprzedażą, a pierwszy nakład w całości zjadły myszy. Tyle miesięcy szukania, błagania o pomoc, rycia w antykwariatach a przede wszystkim na śmietnikach i wysypiskach makulatury, i nic! Nul. I nagle jest dodruk i ZaleĹźna podaje mi rękę.  Jestem tak wzruszony, podekscytowany i nakręcony, Ĺźe z tego wszystkiego na amen zapomniałem o tytule tego najnowszego dzieła. MoĹźe ktoś podpowie? Nawet jeśli nie wygram „Michnikowszczyzny”, to chociaĹź ostrzegę naiwnych przed nieroztropnym wyrzucaniem kasy w błoto, zwłaszcza na bełkotliwe gnioty.
wtorek, 21 sierpnia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/08/2833-wygraj-Ziemkiewicza-zaoszczedzisz-na.html

Data: 2012-08-21 11:54:42
Autor: jr
Wygraj Ziemkiewicza zaoszczędzisz na środkach higieny
Widzę Idzikowski, że chcecie tu zastąpić towarzysza Pieprzyka pastując na grupę przygłupawe teksty. Myślę też Idzikowski, że 'Michnikowszczyzny' Ziemkiewicza nie czytaliscie ani słowa (więc po co gardłujesz o rzeczach, których nie znasz?)
Skąd wiem, że nie czytałeś Ziemkiewicza? Gdybyś przeczytał, to albo byś zmadrzał, albo trafiłby cię szlag. W obu wypadkach przestałbyś zaśmiecać grupę paściarzu jeden (nie wystarczy ci podanie linku?).
_biały

Data: 2012-08-21 12:33:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0vlvm$68n$1node1.news.atman.pl...
> [...]

| "Michnikowszczyzny", to chociaż ostrzegę naiwnych przed nieroztropnym
| wyrzucaniem kasy w błoto, zwłaszcza na bełkotliwe gnioty.

Chłopczyku! Odnieś się do treści zacytowanego linlu. Ode mnie się odstosunkuj!

Data: 2012-08-21 12:41:49
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5033641e$0$1313$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| Chłopczyku! Odnieś się do treści zacytowanego linlu

:-DD
Po co mam się odnosić do linku, skoro go wypastowałeś w całości?
jb

Data: 2012-08-21 13:24:23
Autor: jr

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0voo2$91v$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości
| na
| rzeczach,

| pod
|| > |
> [...]
|

| :-DD
| Po co mam się odnosić do linku, skoro go wypastowałeś w całości?

Do tego tak go wypastowałeś, tak wygniotłeś, pokiereszowałes akapity... Revalstein powinien skopać ci tyłek.
A fe!

Data: 2012-08-21 16:24:39
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

:-DD
Po co mam się odnosić do linku, skoro go wypastowałeś w całości?

Newet nie potrafisz zrozumieć tego co czytasz! Przeczytaj jeszcze raz, synku! A jeśli nie zrozumiesz, to czytaj tag długo, aż zrozumiesz, synku!

Data: 2012-08-21 22:35:59
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50339a2e$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości

| Newet nie potrafisz zrozumieć tego co czytasz! Przeczytaj jeszcze raz,
| synku! A jeśli nie zrozumiesz, to czytaj tag długo, aż zrozumiesz, synku!

Ty ociec przestań już fanzolić!  Świntuchu jeden...

Data: 2012-08-21 12:12:41
Autor: mkarwan
[...]

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-08-21 18:09:10
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

Przecież na zdjęciu jest link wskazujący prawdziwe źródło pochodzenia tego
zdjęcia (www.lolcats.com) i nie jest to kot Revelsteina tylko zdjęcie
(fotomontaż) ściągnięte ze strony www.lolcats.com

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-22 10:58:49
Autor: mkarwan
Wygraj Ziemkiewicza zaoszczędzisz na środkach higieny
Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Wygraj Ziemkiewicza =?iso-8859-2?Q?zaoszcz=EAdzisz_na_=B6rodkach_higieny?=
Date: Tue, 21 Aug 2012 18:09:10 +0200

Wygraj Ziemkiewicza zaoszczędzisz na środkach higieny