Wygrał z naszą-klasą....

Data: 2010-01-16 00:54:46
Autor: Woland
Wygrał z naszą-klasą....
Mieszkaniec Gryfina wygrał z popularnym portalem Nasza-klasa. Portal
ma go przeprosić i wypłacić mu 5 tys. zł zadośćuczynienia za brak
reakcji na prośby o zamknięcie jego fałszywego konta

Problemy pana Dariusza, właściciela niewielkiego biznesu w Gryfinie,
zaczęły się, gdy w czerwcu 2008 roku znajomi zaczęli zaczepiać go na
ulicy, twierdząc, że dostają od niego obraźliwe e-maile. On sam wtedy
prawie nie umiał korzystać z komputera - jego obsługą i księgowością
zajmowała się żona. Dlatego zdziwił się bardzo, gdy odkrył, że ma
swoje konto na Naszej-klasie. Były na nim jego dane, a nawet jego
zdjęcia, niektóre opatrzone komentarzem: "Jestem Żydem i jestem z tego
dumny".

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7460979,Nasza_klasa_zwlekala__wiec_zostala_skazana.html

Wygrał z naszą-klasą....