Wygrałam Iphone

Data: 2019-01-13 18:41:29
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
Nie wiem co o tym myśleć. Nie mogę dzisiaj zapłacić 15 zł. bo nie mam nic na karcie, a tylko kartą można zapłacić.
Co o tym sądzicie?
https://cs.nailrr.com/98422/54/9/385?extra1=1025c6cc562e58499fa565643327ad&sid=1060#

--
animka

Data: 2019-01-13 19:40:30
Autor: Jacek Maciejewski
Wygrałam Iphone
Dnia Sun, 13 Jan 2019 18:41:29 +0200, Animka napisał(a):

Nie wiem co o tym myśleć.

Biedaczysko. Pod spodem masz szaro na czarnym żeby nie było specjalnie
widać:
"Skorzystaj z okazji do wygrania nowego iPhone X"
Zatem, jak na razie to g... wygrałaś. A znając życie, na tym się skończy
:)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-13 21:57:14
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
[...]

Pomniejszyłam sporo czcionkę i dopiero zobaczyłam ten tekst na dole (lepiej późno niż wcale). Dobrze, że mam 0 na karcie i nie zapłaciłam tych 15 zł. Ten tekst zobaczyłam po tym jak najpierw zamartwiałam się, że trzeba zapłacić tylko kartą.  Swój adres i e-mail podałam niestety. Jak chciałam wejśc w to ustawienie jeszcze raz (i skasować to co wpisałam) to okazało się, że od nowa musiałabym wszystko wpisywać. Czyli danych adresowych ta aplikacja chyba nie zachowała.

--
animka

Data: 2019-01-14 09:41:47
Autor: Andrzej Kłos
Wygrałam Iphone
Animka pisze:
[...]

Na tym właśnie polega działanie RODO w praktyce: aplikacje przekazała twoje dane podmiotowi zewnętrznemu i natychmiast je skasowała. I już nic nie pamięta.

Data: 2019-01-15 22:45:26
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-14 o 10:41, Andrzej Kłos pisze:
Animka pisze:
[...]

Jak jakiś podmiot się ujawni ze spamem itp. to tym razem sprawa trafi do UOKiK.

--
animka

Data: 2019-01-14 16:37:38
Autor: Queequeg

[...]