Wygrałam Iphone

Data: 2019-01-13 18:53:24
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
Nie wiem co o tym myśleć. Nie mogę dzisiaj zapłacić 15 zł. bo nie mam nic na karcie, a tylko kartą można zapłacić.
Co o tym sądzicie?
https://cs.nailrr.com/98422/54/9/385?extra1=1025c6cc562e58499fa565643327ad&sid=1060#

Teraz wkleiłam tekst, który był na dole i dopiero mogłam przeczytać co i jak:

Skorzystaj z okazji do wygrania nowego iPhone X. Ze zwycięzcą skontaktujemy się bezpośrednio przez email. Proszę zwrócić uwagę, że konkurs nie jest współorganizowany z firmą Apple.
Jak mogę zdobyć nagrodę?

Rejestrując swoje członkostwo, stajesz się uczestnikiem konkursu i masz szansę wygrać iPhone X. Wylosujemy jednego zwycięzcę na 600 uczestników. Kolejny zwycięzca zostanie wylosowany 14-02-2019 i zostanie o tym poinformowany e-mailem. Jeśli nagroda jest niedostępna, zwycięzca otrzyma podobny produkt o tej samej lub wyższej wartości.
Ile to kosztuje?

Twoja początkowa wpłata w wysokości 15 zł pokrywa okres próbny subskrypcji (5 dni) na nasze usługi typu premium. Jeśli nie anulujesz subskrypcji w okresie próbnym, Twoja karta kredytowa będzie obciążana kwotą równą 199 zł co 30 dni, do momentu anulowania przez Ciebie subskrypcji. Z chwilą obciążenia Twojej karty, każdorazowo otrzymujesz punkty, które możesz wydać w naszym sklepie.
Wsparcie

Masz pytania? Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, wysyłając wiadomość na adres support@nailrr.com lub zadzwoń pod numer: 3073391702 44+ (całodobowa obsługa klienta w języku angielskim).

Adres: Ved Stranden 22, 4th, DK-9000 Aalborg

--
animka

Data: 2019-01-13 19:40:44
Autor: Sonn
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-13 o 17:53, Animka pisze:
Ved Stranden 22, 4th, DK-9000 Aalborg

Szybciutko wysyłaj. Juz tam na ciebie czekają

https://tinyurl.com/yb9598up

ROTFL

--
Sonn

Data: 2019-01-13 22:01:00
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-13 o 20:40, Sonn pisze:
W dniu 2019-01-13 o 17:53, Animka pisze:
Ved Stranden 22, 4th, DK-9000 Aalborg

Szybciutko wysyłaj. Juz tam na ciebie czekają

https://tinyurl.com/yb9598up

Nie mam zaufania do tego linku, bo nie widzę odpowiedniej treści.

--
animka

Data: 2019-01-13 22:59:58
Autor: Budzik
Wygrałam Iphone
Użytkownik Animka animka@to.nieja.idm.pl ...

Szybciutko wysyłaj. Juz tam na ciebie czekają

https://tinyurl.com/yb9598up

Nie mam zaufania do tego linku, bo nie widzę odpowiedniej treści.

Ale do konkursu z pierwszego watku masz zaufanie? :))) --
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

Data: 2019-01-16 10:57:40
Autor: nie ma emaila
Wygrałam Iphone
w <XnsA9D6EAD71EF3Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik Animka animka@to.nieja.idm.pl ...

> Ale do konkursu z pierwszego watku masz zaufanie? :)))

Cała Animka...

Data: 2019-01-17 19:37:18
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-16 o 11:57, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
[...]

Tam miałam wszystko (tzn. wyskoczyło) pod nosem - łącznie z fotkami.

--
animka

Data: 2019-01-17 23:45:37
Autor: Sonn
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-17 o 18:37, Animka pisze:
[...]

Noooo, jasne. Jak w necie wyskakują pod nosem fotki to już można ufać na 1000%

--
Sonn

Data: 2019-01-18 01:24:59
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-18 o 0:45, Sonn pisze:
[...]

Jak mi to Firefox wywalił to głupio mu zaufałam na początku ;-)
Było, minęło, nie ma co wspominać.

--
animka

Data: 2019-01-18 05:59:47
Autor: Budzik
Wygrałam Iphone
[...]

Kiedys był taki dowcip jak Jasio malował bardzo realistyczne rysunki i namalował goła babe na płocie...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-01-18 09:00:40
Autor: ń
Wygrałam Iphone
Namalował córkę ministra Ćwiąkalskiego?

-- -- -
Jasio malował bardzo realistyczne rysunki i namalował goła babe na płocie.

Data: 2019-01-18 09:28:12
Autor: Liwiusz
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-18 o 06:59, Budzik pisze:
[...]

I co dalej?

--
Liwiusz

Data: 2019-01-18 11:06:24
Autor: ń
Wygrałam Iphone
Nie zrozumiesz ;-))

-- -- -
I co dalej?

Data: 2019-01-18 12:59:47
Autor: Budzik
Wygrałam Iphone
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Jasio w szkole namalował muchę na ławce. Pani od biologi chcąc ją zabić złamała sobie rękę i wezwała ojca Jasia do szkoły. Następnego dnia przychodzi Jasia Tato i rozmawia z nauczycielką. - Proszę pana. Jasiu namalował muchę na ławce i złamałam ręke bo chciałam ją zabić!!- mówi pani - To jeszcze nic! Kiedyś jak wracałem z pracy to namalował na drzwiach moją żonę nago! Do dziś wyciągam drzazgi z penisa - odpowiada ojciec. --
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
Paulo Coelho

Data: 2019-01-18 14:04:59
Autor: Liwiusz
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-18 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

Jego żonę? Sąsiadkę, to bym uwierzył, a tak to fejk.

--
Liwiusz

Data: 2019-01-18 16:59:46
Autor: Budzik
Wygrałam Iphone
[...]

hihihi
no sa rozne wersje, ja słyszałem po prostu o atrakcyjnym rysunku na płocie.
Ale sens pozostaje taki sam. :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2019-01-18 23:21:56
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
[...]

Pani w szkole prosi dzieci, żeby powiedziali jakieś przysłowia, które im się przypomną.
Wstaje Jasio i mówi: "kto wstaje rano to leje jak z cebra".

--
animka

Data: 2019-01-18 23:14:11
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-18 o 7:59, Budzik pisze:
[...]

Widocznie natkę na golasa namalował.

--
animka

Data: 2019-01-13 23:27:24
Autor: Sonn
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-13 o 21:01, Animka pisze:
[...]

Zdjęcie budynku mieszczącego się pod tym adresem z Google maps

--
Sonn

Data: 2019-01-14 01:38:29
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-14 o 0:27, Sonn pisze:
[...]

Mają daleko, a do Polski wtargnęli oszuści.

--
animka

Data: 2019-01-13 19:41:52
Autor: ń
Wygrałam Iphone
Czy z grupy pl.soc.prawo mogłabyś się wynieść na grupę pl.humor.blondynki ?
I najlepiej one-way-ticket ?

-- -- -
co i jak

Data: 2019-01-13 21:38:07
Autor: z
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-13 o 19:41, ń pisze:

A ja jestem zdania że czyn spełnia znamiona przestępstwa  oszustwa i powinien być ścigany a na tej grupie powinno się podyskutować dlaczego tak trudno stosować w realu ten paragraf :-)

Data: 2019-01-13 23:28:40
Autor: Sonn
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-13 o 21:38, z pisze:
[...]

No to zacznij. Co o tym sadzisz w sygnalizowanej przez ciebie kwestii?

--
Sonn

Data: 2019-01-13 23:33:46
Autor: z
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-13 o 23:28, Sonn pisze:
No to zacznij. Co o tym sadzisz w sygnalizowanej przez ciebie kwestii?

Przecież zacząłem. Masz przeciwne zdanie?

Data: 2019-01-14 01:24:23
Autor: Sonn
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-13 o 23:33, z pisze:
W dniu 2019-01-13 o 23:28, Sonn pisze:
No to zacznij. Co o tym sadzisz w sygnalizowanej przez ciebie kwestii?

Przecież zacząłem. Masz przeciwne zdanie?

Mam :)

--
Sonn

Data: 2019-01-14 14:57:33
Autor: adam
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-13 o 19:41, ń pisze:
Czy z grupy pl.soc.prawo mogłabyś się wynieść na grupę pl.humor.blondynki ?
I najlepiej one-way-ticket ?

Najlepiej to nie czytać Animki, ja już dawno tak robię.
A karmić ją odpowiedziami to jeszcze gorzej, zaleje wszystkie grupy swoimi durnotami.

PS. Do tego wątku zajrzałem wyjątkowo, bo pytała dwa razy o to samo w różnych miejscach.

Data: 2019-01-15 22:40:48
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-14 o 15:57, adam pisze:
[...]

Juz od dawna wszyscy uważali Cie za przygłupa, dodatkowo walileś straszne byki ortograficzne. Teraz może nauczyłeś się korzystać ze słownika jęz.polskiego i dopiero zacząłeś podskakiwac, że hoho.
Wylazłeś mnie z sedesu. Miałam dawniej dobry filtr na Ciebie, ale teraz ten filtr nie działa. Tak czy siak i tak wylądujesz tam, gdzie pływałeś.
--
animka

Data: 2019-01-17 21:27:32
Autor: z
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-15 o 21:40, Animka pisze:

Juz od dawna wszyscy uważali Cie za przygłupa,

Tak czy siak i tak wylądujesz tam, gdzie pływałeś.

Uważaj Animko bo za mowę nienawiści idzie się siedzieć :-)

Data: 2019-01-18 01:22:19
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-17 o 22:27, z pisze:
W dniu 2019-01-15 o 21:40, Animka pisze:

Juz od dawna wszyscy uważali Cie za przygłupa,

Tak czy siak i tak wylądujesz tam, gdzie pływałeś.

Uważaj Animko bo za mowę nienawiści idzie się siedzieć :-)

Już nie pamietam czy ja pisałam to do Ciebie? Chyba do Adama.
Pis nie wszedł na salę na minutę ciszy tylko weszli po tej minucie. Czy pójdą siedziać?

--
animka

Data: 2019-01-18 13:46:09
Autor: z
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-18 o 00:22, Animka pisze:
Czy
pójdą siedziać?

Jak nic nie powiedzieli ani napisali to pewnie NIE

Data: 2019-01-18 23:15:23
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
W dniu 2019-01-18 o 14:46, z pisze:
W dniu 2019-01-18 o 00:22, Animka pisze:
Czy
pójdą siedziać?

Jak nic nie powiedzieli ani napisali to pewnie NIE
Ty napisałaś :-)

Zapytałam Was mądrale :-)

--
animka

Data: 2019-01-15 22:42:11
Autor: Animka
Wygrałam Iphone
[...]

Jeszcze jedno: napisz trollu (podaj linki) na których grupach jeszcze o tym pisałam.

--
animka

Wygrałam Iphone