Wygrałem proces z Erą w sprawie rozwiązania umowy

Data: 2009-05-05 17:57:38
Autor: Arek
Wygrałem proces z Erą w sprawie rozwiązania umowy
DarkDaro napisał(a) w wiadomości: ...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9dfff1d541e0c651.html

Czy ktoś mógłby przypomnieć, czy zmiana regulaminu nie nastapiła przy
okazji dostosowania się do wymagań regulatora? Chyba, że operatorzy
mi się ponmylili (nie korzystam z Ery).

Arek

Data: 2009-05-05 21:00:46
Autor: wiatrak

Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:gtpnmv$gpe$1news.onet.pl...

Czy ktoś mógłby przypomnieć, czy zmiana regulaminu nie nastapiła przy
okazji dostosowania się do wymagań regulatora? Chyba, że operatorzy
mi się ponmylili (nie korzystam z Ery).

Arek

To nie miało znaczenia. Ustawa nie robiła wyjątków.

wiatrak

Wygrałem proces z Erą w sprawie rozwiązania umowy