Wygrałem w Strasburgu i przegrałem?

Data: 2010-04-07 16:49:45
Autor: Pistacjusz
Wygrałem w Strasburgu i przegrałem?
Najprościej ujmując oni wcale nie twierdzą, że twoje roszczenia są
nieuzasadnione tylko, że nie wykazałeś dostatecznie dobrze związku
tych roszczeń ze sprawą (czyli z naruszeniem).
Ten wyrok nie zamyka Ci drogi do roszczeń (skądinąd bardzo niskich,
nie znam szczegułów Twojej sprawy ale zwykle można je sztucznie
powiększyć) jednak musiałbyś włożyć więcej wysiłku w przygotowanie
uzasadnienia dla ewentualnych roszczeń.

Data: 2010-04-08 14:19:20
Autor: boukun

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:5c239d30-ad88-47e8-bc24-590ec7a725bbk13g2000yqe.googlegroups.com...
[...]