Wygraliśmy!!!

Data: 2010-07-04 17:12:37
Autor: zbig
Wygraliśmy!!!
Po raz pierwszy mogę to powiedzieć bez cienia wątpliwości
Będzie jakieś 5% różnicy.
Tyle co w I turze.
Komorowski nie stracił więc niczego

Data: 2010-07-05 00:31:07
Autor:
Wygraliśmy!!!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Po raz pierwszy mogę to powiedzieć bez cienia wątpliwości
Będzie jakieś 5% różnicy.
Tyle co w I turze.
Komorowski nie stracił więc niczego

Stracila Polska

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-04 17:36:06
Autor: zbig
Wygraliśmy!!!
On 5 Lip, 02:31, " " <canucki.WYT...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

> Po raz pierwszy mog to powiedzie bez cienia w tpliwo ci
> B dzie jakie 5% r nicy.
> Tyle co w I turze.
> Komorowski nie straci wi c niczego

Stracila Polska

Krzysztof Canucki

Znów się odezwał jakiś patetyczny osioł.
Obudźcie sie w końcu. Wojna skończyła się 65 lat temu a komunizm 21.
Pora zacząć myśleć i działać a nie rozmyślać i wkładać kij w szprychy.

Data: 2010-07-05 02:37:41
Autor: the_foe
Wygraliśmy!!!
W dniu 2010-07-05 02:31, canucki.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

to sie okaze, po to jest wybor by uczyc sie na bledach/sukcesach. W USA co 2. prezydent okazywal sie idiotycznym wyborem. Moze co 10. swietnym. To jest pzrewaga demokracji: idioci nie robia za duzo szkod, geniusze pchaja kraj do przodu. Polska bylaby juz 3. swiatem gdyby LK byl dyktatorem.

--
the_foe

Data: 2010-07-05 07:07:11
Autor: jadrys
Wygraliśmy!!!
[...]

No cóż, gdyby wygrał Kaczyński To Polska i Polacy również byliby przegrani. Kiła i rzeżączka, dżuma i cholera to nie jest panaceum na bolączki Polski i Polaków.

Data: 2010-07-05 11:20:47
Autor: heÂŽsk
Wygraliśmy!!!
On Mon, 5 Jul 2010 00:31:07 +0000 (UTC), " "
<canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): > Po raz pierwszy mogę to powiedzieć bez cienia wątpliwości
> Będzie jakieś 5% różnicy.
> Tyle co w I turze.
> Komorowski nie stracił więc niczego

Stracila Polska

Krzysztof Canucki

czyzby rozbil sie jakis samolot z niedoszlym prezydentem ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-05 07:17:29
Autor: HaMMeR
Wygraliśmy!!!
A co ty osobiscie wygrales?
Czy ty NAPRAWDE pokladasz jakies nadzieje
w Dyzmie-Komoroskim?
A jesli tak, to jakie konkretnie, oprocz tego,
ze oto nie wygral ten straszny kaczor, co to
w straszliwej IVRP, jadl na sniadanie mlode POwskie niewiniatka?
Z czego sie tak radujesz, moze podziel sie z nami ta informacja!

Data: 2010-07-05 04:58:11
Autor: zbig
Wygraliśmy!!!
On 5 Lip, 07:17, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
[...]

Rząd będzi mógł normalnie rządzić a nie przepychać sie z przywódcą
opozycji, który akurat pełni funkcję prezydenta. Jaka ta prezydentura
miała być mówił sam Kaczyński a jeszce wczoraj również popierający go
Zelnik.Otóż ta prezydentura miała polegać na kontrolowaniu rządu.
Biedacy nie wiedzą, że od tego są inne organa i wyborcy. prezydent ma
swoją robotę do wykonania i nie należy do niej kontrolowanie rządu.
Może Tusk powinien ogłosić, że jak kaczyński zostanie wybrany, to on
będzie kontrolował prezydenta?
Co do IV RP, pisałem tu już wielokrotnie, ze mam osobiste
doświadczenia związane z wówczas  programowym niszczeniem firmy, w
której pracuję z wykorzystaniem nacisków politycznych i prawnych.
Kiedy IV RP upadła, naciski sie skończyły.

Data: 2010-07-06 07:51:50
Autor: HaMMeR
Wygraliśmy!!!
On 2010-07-05 13:58, zbig wrote:
[...]

Przykro mi, ale to sa 'dymane' argumenty, aby nie powiedziec : pierdoly!
600 ustaw podpisal, 8 nie.., porownaj to z prezydentura Kwasa...

[...]

No to wymienmy: Prezydent z PO, Premier z PO, Rzad jak wyzej, Marszalek Sejmu,
z PO, Szef NBP z nadania PO czerwony, IPN 'Rada' pod kuratela PO, Sily Zbrojne,
PO, Sluzby 'rozniste' PO, TVP 'rada' pod kontrola PO, media 'rozniste' sprzyjajace PO i wreszcie Sejm i Senat z ogromna wiekszoscia PO + satelity!

Tak 'dobrze' to nie mial w historii zaden 'zasluzony'europejski satrapa, ani Hitler, ani Musollini, ani Franko!!
Tak rzadzili jedynie Stalin, Pol Pot, Mao i Kim Ir Sen!!!
Taki uklad ZAWSZE prowadzi do zamordyzmu i jestem ciekaw, czy jesli beda
widoczne tego symptomy, to czy bedzie was stac na slowo sprzeciwu...

  prezydent ma
swoją robotę do wykonania i nie należy do niej kontrolowanie rządu.

Nie tylko Prezydent ma obowiazek kontrolowac rzad, ale WSZYSTKIE INSTYTUCJE
wybrane droga konstytucyjnych wyborow lub powolane na podstawie
konstytucyjnych paragrafow i maja obligatoryjnie nadane uprawnienia
kontrolne wobec kazdego rzadu! Rzad nie kontrolowany, to rzad faszystowski!

Może Tusk powinien ogłosić, że jak kaczyński zostanie wybrany, to on
będzie kontrolował prezydenta?

A co on dotychczas robil, jak nie kontrolowal Prezydenta L.K.???
Jak zlodziej lupu, niepewny chwili, minuty czy godziny!

[...]

Zaiste, rzad IV RP zawzial sie na twoja firemke, ktora cie 'robi'
od dawna na szaro, jak pachola!:)) Nie osmieszaj sie ty biedna ofiaro 'pisowskich siepaczy'..:)))

Zadalem na poczatku watku pytanie kierujac je do ludzi inteligentnych,
nie zaslepionych i zindoktrynowanych lub zaprzedanych 'ukladowi'
'pozyte3cznych idiotow.
Zadalem je z czystej ciekawosci, korzystajac z takiej wlasnie
historycznej okazji, bo zbierajac odpowiedzi, mam nadzieje dotrzec do
przyczyn naszych polskich, permanentnie nastepujacych, po kolejnym ozywczym zrywie, porazek! To musi tkwic w skrzywionej celowo, polskiej mentalnosci,
narodowej pamieci, wyolbrzymionym karykaturalnie romantycznym etosie
i odwrotnie, zanizonym poczuciu wartosci, sponiewieranym i spsialym
naszym polskim ego...
Ktos musial przez dziesieciolecia niezle sie nad tym napracowac, pytanie
tylko, czy wszyscy polacy maja tego swiadomosc!

Data: 2010-07-06 08:01:47
Autor: cytryna
Wygraliśmy!!!
> [...]

której pracuję z wykorzystaniem nacisków politycznych i prawnych.
Kiedy IV RP upadła, naciski sie skończyły.

Jak zwykle kłamstwo i mydlenie oczu. Wszelkiej maści kanalie spajał paniczny strach przed lustracją. Miliony "komunistycznych pieszczoszków" dobrze żyło z kapowania bliźnich, teraz okupują "salon" niczym twierdzę obronną przed poddaniem się osądowi uczciwych ludzi. Antykaczyści to TW Bolki, TW Znaki,
TW Docenci, TW Greye, TW Filozofy i dziesiątki tysięcy innych amatorów łatwego życia na cudzy rachunek. To wreszcie macherzy z pod okrąłego stołu, to Drogi
Bronisław pomysłodawca stanu wojennego i wylansowania sprzedawczyków z KORu,
to twórcy ideologii rozgrabienia Polski z pierwszym paserem PRLu Longmanem na czele. Obkradli się jak bąki a teraz pilnują w symbiozie z zawodowymi łobuzami
z UB i WSI nagrablennowo. Ot i cała prawda o donusiowej szajce i sprzedajnym
"hrabii".

Data: 2010-07-05 08:17:57
Autor: mkałrwan jest debilem
Wygraliśmy!!!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

ze oto nie wygral ten straszny kaczor, co to
w straszliwej IVRP, jadl na sniadanie mlode POwskie niewiniatka?

To, że nie jesteś intelektualnym gigantem, od dawna wiadomo, ale spróbuj zrozumiec, że to właśnie kurdupel wyrzekł się stworzonej przez siebie IV RP.

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-05 11:20:47
Autor: heÂŽsk
Wygraliśmy!!!
On Sun, 4 Jul 2010 17:12:37 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Po raz pierwszy mogę to powiedzieć bez cienia wątpliwości
Będzie jakieś 5% różnicy.
Tyle co w I turze.
Komorowski nie stracił więc niczego

zyskalo spoleczenstwo. madre, wyksztalcone spoleczenstwo.

wies i po podstawowkach glosowali na prezesa pis.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Wygraliśmy!!!