Wygraliśmy!!!

Data: 2010-07-05 00:31:07
Autor:
Wygraliśmy!!!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Po raz pierwszy mogę to powiedzieć bez cienia wątpliwości
Będzie jakieś 5% różnicy.
Tyle co w I turze.
Komorowski nie stracił więc niczego

Stracila Polska

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-04 17:36:06
Autor: zbig
Wygraliśmy!!!
On 5 Lip, 02:31, " " <canucki.WYT...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

> Po raz pierwszy mog to powiedzie bez cienia w tpliwo ci
> B dzie jakie 5% r nicy.
> Tyle co w I turze.
> Komorowski nie straci wi c niczego

Stracila Polska

Krzysztof Canucki

Znów się odezwał jakiś patetyczny osioł.
Obudźcie sie w końcu. Wojna skończyła się 65 lat temu a komunizm 21.
Pora zacząć myśleć i działać a nie rozmyślać i wkładać kij w szprychy.

Data: 2010-07-05 02:37:41
Autor: the_foe
Wygraliśmy!!!
W dniu 2010-07-05 02:31, canucki.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

to sie okaze, po to jest wybor by uczyc sie na bledach/sukcesach. W USA co 2. prezydent okazywal sie idiotycznym wyborem. Moze co 10. swietnym. To jest pzrewaga demokracji: idioci nie robia za duzo szkod, geniusze pchaja kraj do przodu. Polska bylaby juz 3. swiatem gdyby LK byl dyktatorem.

--
the_foe

Data: 2010-07-05 07:07:11
Autor: jadrys
Wygraliśmy!!!
[...]

No cóż, gdyby wygrał Kaczyński To Polska i Polacy również byliby przegrani. Kiła i rzeżączka, dżuma i cholera to nie jest panaceum na bolączki Polski i Polaków.

Data: 2010-07-05 11:20:47
Autor: heÂŽsk
Wygraliśmy!!!
On Mon, 5 Jul 2010 00:31:07 +0000 (UTC), " "
<canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): > Po raz pierwszy mogę to powiedzieć bez cienia wątpliwości
> [...]

czyzby rozbil sie jakis samolot z niedoszlym prezydentem ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Wygraliśmy!!!