Wygrzewqanie pasty termo przew. i wygrzewanie procesora

Data: 2011-04-25 14:43:46
Autor: Zakarm
Wygrzewqanie pasty termo przew. i wygrzewanie procesora
W dniu 2011-04-25 14:37, Taz pisze:
Witam,
Ostatnio położyłem pod procesor pastę silikonową i myślałem,
że źle położyłem cooler bo było 45 *C, ale po 5-ciu dniach używania
średnia temperatura procesora spadła o 8-10 *C.

Mam takie pytanie: Czy pasta w warunkach normalnej pracy osiągnie
właściwe parametry przewodzenia, czy też można ją jakimś programem
bardziej podgrzać? (tym samym procesor).

A z innej beczki, czytałem o wygrzewaniu samego procesora, ale nie
wszystko zrozumiałem
Czemu to własciwie służy. Warto przeprowadzać takie wygrzewanie i
ewentualnie
jakim najlepiej programem?

Może być jakiś link, tylko, żeby tam po ludzku pisali co to ma na celu i
jak się to robi.
--
Z gory dziękuję
Pozdrawiam

Ja wygrzewam procesor w mikrofalowce.

:):):)

Wygrzewqanie pasty termo przew. i wygrzewanie procesora