Wygrzewqanie pasty termo przew. i wygrzewanie procesora

Data: 2011-04-25 15:23:47
Autor: GLaF
Wygrzewqanie pasty termo przew. i wygrzewanie procesora
Dnia Mon, 25 Apr 2011 14:37:35 +0200, Taz napisał(a):

Mam takie pytanie: Czy  pasta w warunkach normalnej pracy osiągnie
właściwe parametry przewodzenia, czy też można ją jakimś programem
bardziej podgrzać? (tym samym procesor).

Osiągnie, ale można to przyśpieszyć wygrzewając ją. Program to np orthos.

A z innej beczki, czytałem o wygrzewaniu samego procesora, ale nie wszystko zrozumiałem
Czemu to własciwie służy. Warto przeprowadzać takie wygrzewanie i ewentualnie
jakim najlepiej programem?

Służy do testowania procka. Lub układu chłodzenia.

--
GLaF

Wygrzewqanie pasty termo przew. i wygrzewanie procesora