Wyimaginowana rozmowa przez telefon

Data: 2012-03-12 22:55:48
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Wyimaginowana rozmowa przez telefon
Powitanko,

 Mandatu oczywiście nie przyjąłem.

I slusznie.

Jakie mam
szanse? Ich jest 2 i ponoć obaj widzieli na 100%. Jak to teraz będzie się
odbywać? na razie mam wezwanie na KP na 16.03.2012.

Stwierdzasz jak bylo, ktos pewnie spisuje te zeznania. Miales sluchawke BT, raczej nie ma sensu wyciagac telefonu i rozmawiac jesli mozna to zrobic przez BT. Jak beda uparci, to skieruja sprawe do sadu. W sadzie to juz loteria, ale zawsze mozna sie odwolac.
Mozesz i powinienes wystapic z oskarzeniem przeciwstawnym (Art. 234 i 235 KK), tylko trzeba sprawdzic, jak jest z terminami wniesienia takiego oskarzenia.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Wyimaginowana rozmowa przez telefon