Wyjący kocioł gazowy

Data: 2014-01-08 00:55:13
Autor: Kazik Zmijowski
Wyjący kocioł gazowy
 tadektur <tadeusz.turbak@neostrada.pl> Wrote in message:
Zamontowano mi dwuobiegowy wiszący kocioł gazowy CERACLASS ZW 14-2DV KE23. Podczas pobierania gorącej wody czasami wyje a blachy brzęczą jak by dostawały wibracji. Co powoduje taki efekt? Nie zgłaszam na gwarancji bo mam wątpliwości czy to usterka kotła, zwłaszcza, że nie zawsze wyje. Może ktoś podpowie, co jest tego przyczyną?

Przypuszczam, że na zasilaniu zimnej wody przed piecem zamontowany
 jest zaworek odcinający/regulujący przepływ. Taki zaworek czasami lubi pohałasować - wystarczy lekko zmienić
 jego ustawienie i powinno przestać. Pozdr

Wyjący kocioł gazowy