Wyjaśnia się powoli sprawa bankructw przy autostradach...?

Data: 2014-01-07 12:00:34
Autor: Budzik
Wyjaśnia się powoli sprawa bankructw przy autostradach...?
Mielismy w Polsce cud gospodarczy - autostrady zapłacone po dobrych cenach srednioeuropejskich i jakieś dziwne bankructwa firm.

Powody podawane były rózne - podwykonawcy, TUSK (wiadomo) :)

Teraz chyba znalazł się jeszcze jeden.
Własnie usłyszałem w TV, że firmy zawyzały koszty i zaniżały przychody aby oszukiwać na podatkach...
Coraz ciekawiej... :(

Data: 2014-01-07 15:43:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2AE81E0F656Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nic dziwnego. Tusk ich do tego zmuszał. Wina Tuska!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-09 03:30:59
Autor: stevep
WyjaÂśnia siĂŞ powoli sprawa bankructw przy autostradach...?

Ciepła zima też?

--
stevep
-- -- -

Wyjaśnia się powoli sprawa bankructw przy autostradach...?