Wyjaśniam!

Data: 2020-07-18 07:18:42
Autor: Runt
Wyjaśniam!
Ostatnio znów uaktywniły się kanalie typu zenuś i u2. zamiast dyskusji dot. tematu stosują wspólnie metodę "katolickiego opluwania". ponieważ deklarują się jako zwolennicy PiS lepszych dowodów na to, że ten elektorat to chamy i głąby nie trzeba.
nie jestem z tych którzy nadstawiają drugi policzek, a każda próba "rozjemców" spotka się z ripostą: zajmijcie się swoimi kolesiami.
ja na każdy atak odpowiem tym samym. czy to jasne?

no cwelu* zenusiu, pijaczyno* u2, pawianie* łysy jacusiu biały czy pajacu* z-ed - zaczynajcie sukinsyny!

* - określenia używane przez w/w.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-18 03:43:31
Autor: Konopny Nespresso
Wyjaśniam!
Tak się zastanawiam porównując aktywność:
pajdzia z jutem
https://groups.google.com/forum/#!activity/pl.soc.polityka/kthXSEJCBAAJ

vs

https://groups.google.com/forum/#!profile/pl.soc.polityka/APn2wQeCeXt497Scqha_GpNLe9zordE3CnYkjw2aVE0xA7642zYKGd4KtlP9vJ-eJec4piId-Omx

Czy to aby nie jedna i ta sama osoba polaryzująca luda na 2 obozy?

Jut rekordowy pasownik pro-pisowski i pajdziu pastownik totalny:)

Obaj wyglądają na opłacanych:)

Data: 2020-07-18 05:31:16
Autor: Zenek Kapelinder
Wyjaśniam!
W stopniowaniu przymiotników przybył nowy stopień. Teraz jest głupi, głupszy, najgłupszy, runt.

Data: 2020-07-18 21:06:12
Autor: Runt
Wyjaśniam!
W dniu 2020-07-18 o 14:31, cwel  Zenek Kapelinder pisze:
W stopniowaniu przymiotników przybył nowy stopień. Teraz jest głupi, głupszy, najgłupszy, runt.

zenusiu, wiekszego nadętego debila niż ty nie ma.
nowy stopień zidiocenia kompletnego - zenuś piździak.
Pocieszę cię, przed toba jest u2 ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-18 12:09:47
Autor: Zenek Kapelinder
Wyjaśniam!
Byle kto nie może mnie pizdziak vel runt dziura w dupie obrazić. I nie pisz do mnie bo piszesz ta sama ręką co w niemieckim burdelu zasłużonemu naziscie konia walisz.

Data: 2020-07-19 08:32:11
Autor: Runt
oculum pro oculo dentem pro dente !
W dniu 2020-07-18 o 21:09, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
Byle kto
zenusiu, ty jesteś mniej niż "byle kto".
Zasługujesz jedynie na postponowanie.
nie może mnie
a kim ty łajzo jestes? zwykłym smieciem i kanalią.
pizdziak
zenusiu, ze swoją sparciałą łechtaczka jesteś 100 piździak.
vel runt dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie te skłonności do kiszki stolcowej? czyzby miał jakieś miłe wspomnienia z lat młodzieńczych które wciąż tkwią w twoim prl-owskim zaszczanym mózgu?
obrazić.
zenusiu, ja cie nie obrażam, ja tobą zenusiu pogardzam i olewam, mam cię za śmiecia i nadętą kanalie.
I nie pisz do mnie
zenusiu, ja do ciebie nie piszę. ty jesteś jedynie internetowym bytem, durniem genetycznym i parszywą łajzą chorą na umyśle.
bo piszesz ta sama ręką
zenusiu, podglądasz moją klawiaturę? ;-)))
co w niemieckim burdelu
zenusiu, mało mnie obchodzi co robiłeś w niemieckim burdelu. najwyraźniej te brzydkie rzeczy wciąż ci tkwią w tym co nazywasz mózgiem i nie możesz się od tych miłych wspomnień uwolnić. jesteś zenusiu jak dziecko które zaszczane obwinia o to swoje zabawki.
zasłużonemu naziscie
zenusiu, co to jest "zasłużony nazista"? czyżbyś miał skłonności do propagowania faszyzmu? co z zenusiu z reparacjami wojennymi które obiecałeś załatwić u swego nazisty? będą? obiecałeś zenusiu!
konia walisz.
zenusiu, skąd u ciebie ta predylekcja do publicznej masturbacji?
czyżbyś zenusiu usiłował zmusić swego flaka do lotu? ;-)))

tak zenusiu! suum cuique albo bliższe ci Jedem das Seine.
ty zenusiu zasługujesz jedynie na pogardę.

zaplułeś się zenusiu? wyluzuj pajacu bo żyłka ci pęknie. ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-19 18:43:53
Autor: Pisiorowy Escobar
Wyjaśniam!
w <421e196d-a584-431a-941d-f9f421818448o@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Byle kto nie może mnie pizdziak vel runt dziura w dupie obrazić. I nie pisz do mnie bo piszesz ta sama ręką co w niemieckim burdelu zasłużonemu naziscie konia walisz.

uuu, kaczy chuj dał głos - aż się spierdziałeś :D :D :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-07-19 19:05:52
Autor: Runt
Wyjaśniam!
W dniu 2020-07-19 o 18:43, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

zenus mieszka w pożydowskiej kamiennicy więc mózg mu od czosnku się zlasował. to jakis dureń z kompleksami odbytu.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-18 11:44:47
Autor: z
ZBOWID otwiera nowy etap swojej "świetności"

Data: 2020-07-18 12:27:32
Autor: u2
ZBOWID otwiera nowy etap swojej "świetno ści"

:))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2020-07-20 00:18:19
Autor: Jacek Bialy
No i po co?
(nie pierwszy raz rozbeczał się za grupie, bo nikt nie chce odpowiadać na jego posty)

--
JB

Data: 2020-07-21 06:44:25
Autor: Runt
No i po co?
W dniu 2020-07-20 o 09:18, Jacek Bialy pisze:
(nie pierwszy raz rozbeczał się za grupie,
Poważnie? beczałeś jacusiu? aj waj!
bo nikt nie chce odpowiadać na jego posty)
bo nikt nie ma argumentów? ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-18 12:09:30
Autor: Yogi
Wyjaśniam!
Dnia Sat, 18 Jul 2020 07:18:42 +0200, Runt napisał(a):

[...]

"Chamstwu należy się przeciwstawić siłom"! Wal ich po tych plebejskich
łbach a ja chętnie dokopię tym głąbom po kostkach. Y

Data: 2020-07-18 12:40:45
Autor: z
Wyjaśniam!
Strasznie zaczynasz jechać Korwinem.

Hmmm to jakieś szersze zjawisko u popaprańców.

To on twierdzi że tępy naród wybiera zawsze DEBILA do rządzenia bo w narodzie większość to DEBILE ;-)

Data: 2020-07-18 13:53:28
Autor: Yogi
Wyjaśniam!
Dnia Sat, 18 Jul 2020 12:40:45 +0200, z napisał(a):

Strasznie zaczynasz jechać Korwinem.
ty jedziesz krowim.
Hmmm to jakieś szersze zjawisko u popaprańców.
nie  jestem entuzjast a PO. a ty?
To on twierdzi że tępy naród wybiera zawsze DEBILA do rządzenia bo w narodzie większość to DEBILE ;-)
Nie zgadzasz się z tym? Przeciez to tzw. ochlokracja.

Data: 2020-07-18 22:46:32
Autor: z
Wyjaśniam!
W dniu 2020-07-18 o 13:53, Yogi pisze:
krowim.

Cały Yogi

Nie zgadzasz się z tym? Przeciez to tzw. ochlokracja.

Ja się zgadzam. Bo to jest fakt.

Zauważam tylko zmianę narracji u popaprańców.
Może to tylko efekt frustracji powyborczej a może za 3 lata PO przyłączy się do koalicji z Konfederacją.
Wszak poglądy gospodarcze to wymaluj 3 tenorów z początków PO.

Data: 2020-07-19 08:31:47
Autor: Runt
poprańcy z psp
W dniu 2020-07-18 o 22:46, z pisze:
[...]
masz na myśli popapranych na mózgach takie byty jak zenuś albo u2?
zgoda. zenuś to nadeta kanalia, a u2 to PRL-owski pijaczek ;-)))
Może to tylko efekt frustracji powyborczej a może za 3 lata PO przyłączy się do koalicji z Konfederacją.
na bosaka? ;-)))
Wszak poglądy gospodarcze to wymaluj 3 tenorów z początków PO.
czyli Bosak skopiował ich poglądy? ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-19 11:19:25
Autor: u2
poprańcy z psp
W dniu 19.07.2020 o 08:31, Runt pisze:
masz na myśli popapranych na mózgach takie byty jak zenuś albo u2?
zgoda. zenuś to nadeta kanalia, a u2 to PRL-owski pijaczek

znowu masz projekcję szpunt, wiadomo hans posuwa ciebie od tylca w niemieckim burdeliku za friko:)))))))))))))

Data: 2020-07-19 12:28:50
Autor: Runt
poprańcy z psp
W dniu 2020-07-19 o 11:19, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 19.07.2020 o 08:31, Runt pisze:
masz na myśli popapranych na mózgach takie byty jak zenuś albo u2?
zgoda. zenuś to nadeta kanalia, a u2 to PRL-owski pijaczek
znowu masz projekcję
oooo, coś w tym zapijaczonym łbie zostało ;-)))
szpunt, wiadomo hans posuwa ciebie od tylca w niemieckim burdeliku za friko:)))))))))))))

projekcja pijaczyno! projekcja! ;-))
masz marzenia co? ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-19 14:26:21
Autor: z
poprańcy z psp
W dniu 2020-07-19 o 08:31, Runt pisze:

masz na myśli popapranych na mózgach

Chyba nadużyłeś maści.

czyli Bosak skopiował ich poglądy? ;-)))

Ma w kwestiach gospodarczych dokładnie takie jak platforma na początku.

Nie wiesz? Nie znasz historii PO?
I Ty się wypowiadasz publicznie w tematach polskiej polityki?

Załamka

Data: 2020-07-19 17:31:41
Autor: Runt
poprańcy z psp
W dniu 2020-07-19 o 14:26, z pisze:
W dniu 2020-07-19 o 08:31, Runt pisze:

masz na myśli popapranych na mózgach

Chyba nadużyłeś maści.

smarujesz maścią zenusiowy odbyt? no z tej strony ;-))) cię nie znałem!

czyli Bosak skopiował ich poglądy? ;-)))

Ma w kwestiach gospodarczych dokładnie takie jak platforma na początku.

czyli zerżnął.

Nie wiesz?

czego nie wiem pajacu?

Nie znasz historii PO?

a ty znasz?

I Ty się wypowiadasz publicznie w tematach polskiej polityki?

ty jesteś wybitnym znawcą polskiej polityki?
ksero może i potrafisz obsługiwać ale poza osobistymi wycieczkami pieprzysz i bełkoczesz bez sensu.

Załamka

weź się pochlastaj!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-18 13:51:29
Autor: Yogi
Wyjaśniam!
Dnia Sat, 18 Jul 2020 03:43:31 -0700 (PDT), Konopny Nespresso napisał(a):

[...]

o czym ty chłopie bełkoczesz?

Data: 2020-07-20 00:11:14
Autor: Jacek Bialy
Wyjaśniam!
[...]

Pan Pietrzykowski ma rację - nikt nie zapłaci debilom ani grosza.

--
JB

Data: 2020-07-21 06:44:08
Autor: Runt
Wyjaśniam!
W dniu 2020-07-20 o 09:11, pawian łysy Jacek Bialy pisze:

Pan Pietrzykowski ma rację - nikt nie zapłaci debilom ani grosza.

dlatego klepiesz biedę ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-18 14:11:36
Autor: andal
Wyjaśniam!
On Sat, 18 Jul 2020 03:43:31 -0700, Konopny Nespresso wrote:

[...]

u2 to agentura moskiewska, pajdaka mam w wychodku

Data: 2020-07-18 21:05:53
Autor: Runt
Wyjaśniam!
W dniu 2020-07-18 o 16:11, andal pisze:
On Sat, 18 Jul 2020 03:43:31 -0700, Konopny Nespresso wrote:

Tak się zastanawiam porównując aktywność:
pajdzia z jutem

Często miewasz takie majaki?

Czy to aby nie jedna i ta sama osoba polaryzująca luda na 2 obozy?

szukaj, szukaj ;-)))

Jut rekordowy pasownik pro-pisowski i pajdziu pastownik totalny:)

kombinuj, kombinuj. kto jest ten "jut"?

Obaj wyglądają na opłacanych:)

ty na 100%. wyglądasz mi na satanistę/

u2 to agentura moskiewska, pajdaka mam w wychodku

  u2 to pijaczyna, a ja ciebie olewam sikiem prostym.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Wyjaśniam!