Wyjąsnienie terminów

Data: 2010-02-02 14:35:00
Autor: mea
Wyjąsnienie terminów
Witam!

Bardzo proszę o wyjaśnienie w jak najprostszy sposób
takich terminów jak:
2G/3G, GPRS, UMTS, HSDPA, HSCSD, EDGE itp.
Terminy te występują w opisach komórek jak i warunków,
które powinny być spełnione żeby uzyskać konkretne
parametry przy połączeniu z Internetem.
Trudno jednak dokonać wyboru, a także zapytać o coś,
nie rozumiejąc przynajmniej w ogólnym zakresie znaczenia
tych skrótów.

Może gdzieś w Internecie jest jakiś tutorial dla początkujących?
Po wpisaniu tych terminów w Google otrzymuje się dużo
informacji fachowych, których nieprzygotowany użytkownik
nie rozumie. Brak także bardzo ważnego porównania pomiędzy
tymi cechami.

Pozdrawiam
mea

Data: 2010-02-02 13:40:04
Autor: Adramelech
Wyjąsnienie terminów
"mea" <mea@fikcja.com.pl> Odpowiedz na news:hk99qt$gak$1atlantis.news.neostrada.pl:

Witam!

Bardzo proszę o wyjaśnienie w jak najprostszy sposób
takich terminów jak:
2G/3G, GPRS, UMTS, HSDPA, HSCSD, EDGE itp.

pl.wikipedia.org ?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-02 14:50:36
Autor: mea
Wyjąsnienie terminów
Bardzo proszę o wyjaśnienie w jak najprostszy sposób
takich terminów jak:
2G/3G, GPRS, UMTS, HSDPA, HSCSD, EDGE itp.

pl.wikipedia.org ?

Właśnie nie!
Tam są definicje, a nie wyjaśnienia, używające termnów,

Data: 2010-02-02 15:38:11
Autor: Waldek Godel
Wyjąsnienie terminów
Dnia Tue, 2 Feb 2010 14:50:36 +0100, mea napisał(a):

Właśnie nie!
Tam są definicje, a nie wyjaśnienia, używające termnów,
których nieprzygotowany użytkownik nie rozumie.

O.. a to chyba jakiś sabotaż Wikipedii jest, bo ja właśnie sprawdziłem dwa
losowo wybrane hasła i widzę ładne opisy. A może inny internet mamy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-03 14:08:32
Autor: mea
Wyjąsnienie terminów
O.. a to chyba jakiś sabotaż Wikipedii jest, bo ja właśnie sprawdziłem dwa
losowo wybrane hasła i widzę ładne opisy. A może inny internet mamy?
Czy mam z tego rozumieć, że wszyscy na tej grupie wiedzą co znaczą
takie terminy jak 2G/3G, GPRS, UMTS, HSDPA, HSCSD, EDGE itp.
wyłącznie z wikipedii i nigdy inaczej się tego nie uczyli?
No to gratuluję i chyba nie ma sensu o cokolwiekna tej grupie pytać.

mea

Data: 2010-02-03 14:21:08
Autor: Tomek
Wyjąsnienie terminów

Użytkownik "mea" <mea@fikcja.com.pl> napisał

Czy mam z tego rozumieć, że wszyscy na tej grupie wiedzą co znaczą
takie terminy jak 2G/3G, GPRS, UMTS, HSDPA, HSCSD, EDGE itp.
wyłącznie z wikipedii i nigdy inaczej się tego nie uczyli?

A ktoś napisał, że TYLKO z Wikipedii można się tego dowiedzieć? Sam wspomniałeś, że tam nie jest to dość jasno wytłumaczone. Więc skoro dla Ciebie to problem w zrozumieniu tak prostego wyjaśnienia, nie oczekuj, że ktoś Ci to rozrysuje dodatkowo, żebyś pojął. Inne strony/portale rozumiem, że dalej nie działają. Inny, gorszy internet?

Data: 2010-02-03 16:16:23
Autor: SDD
Wyjąsnienie terminów

Użytkownik "mea" <mea@fikcja.com.pl> napisał w wiadomości news:hkbsl8$js5$1atlantis.news.neostrada.pl...

No to gratuluję i chyba nie ma sensu o cokolwiekna tej grupie pytać.

Z takim podejciem jak Twoje na pewno nie.
Zamknij za soba szczelnie i dokladnie drzwi i nie wracaj tutaj.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-02 16:29:06
Autor: Aga R
Wyjąsnienie terminów
> Bardzo proszę o wyjaśnienie w jak najprostszy sposób
takich terminów jak:
2G/3G, GPRS, UMTS, HSDPA, HSCSD, EDGE itp.
Terminy te występują w opisach komórek jak i warunków,

to ze modem zestaw się np na 7.2Mb HSDPA to nie znaczy, ze będziesz miał taką prędkość

zależy od obciążenia sieci
moze o 3 nad ranem :) i to na pewno nie 7.2Mbps

Wyjąsnienie terminów