Data: 2013-02-08 17:58:12 | |
Autor: osa | |
Wyjaśnienie zagadki | |
Wbrew temu co twierdziła panienka na czacie przelew zaplanowany został zrealizowany bo najpierw wpadała kasa z lokaty.
Wnioski: 1. na czacie nie rozumieją prostych pytań 2. jak jakimś cudem uda im się wyjaśnić małymi kroczkami o co chodzi to i tak udzielają błędnych odpowiedzi. |
|
Data: 2013-02-08 09:03:04 | |
Autor: az.anonim | |
Wyjaśnienie zagadki | |
No i tak to się kręci. I tak się ma kręcić, aby małym kosztem załatwiać klientów. Zwłaszcza jeśli klient się nie awanturuje i mimo błędnie udzielonej informacji kładzie uszy po sobie.
Jeśli ludzie nie zgłaszają poziomu dezinformacji jaką sieje infolinia skąd bank może wiedzieć, że powinien zareagować skoro generalnie wszystko gra? Czy zechce zareagować to juz osobna kwestia... W dniu piątek, 8 lutego 2013 17:58:12 UTC+1 użytkownik osa napisał:
|
|
Data: 2013-02-08 19:50:04 | |
Autor: AP | |
Wyjaśnienie zagadki | |
W dniu 2013-02-08 17:58, osa pisze:
Wbrew temu co twierdziła panienka na czacie przelew zaplanowany został Wg mnie przyczyna leży trochę gdzie indziej: jedna sprawa to znajomość działania systemu bankowości elektronicznej (BE), a druga - centralnego systemu księgowego banku (CSK), który to tak naprawdę decyduje o kolejności księgowań. Domyślam się, że infolinia BE niezbyt wyznaje się na zasadach rządzących w CSK i stąd niewiedza na zadane pytanie. AP |