[Krysys w USA], Wyjasnijcie mi.

Data: 2009-03-14 23:38:14
Autor: Pafcik
[Krysys w USA], Wyjasnijcie mi.
kwestia standardu życia

a ten standard mieli podciągnięty do niebotycznych rozmiarów, powszechnie uwierzyli w amerykański cud i że na towary luksusowe stać każdego -

poprzeczka niesamowicie wysoko ustawiona, jak dom to wielki i oczywiście z basenem
jak samochod to luksuowe wyposażenie, silnik 3.5 litra i w dodatku drugi taki sam dla żony, trzeci dla nastoletniego dziecka
jak tv to gigantyczna plazma super zestaw kina itd itd itd

można się śmiać że idioci ale trochę ich rozumiem - jeśli wszyscy dookoła tak żyją, jeśli taki obraz jest lansowany od świtu do zmroku w mediach, gazetach, jeśli takie domy, samochody kupują twoi znajomi rodzina  - jeśli ty tak nie zrobisz to jesteś biedny nieudacznik

wszystko oczywiście na kredyty - no i tak sie sprawa kończy, facet zarabia olbrzymie pieniądze i nic nie ma, w dodatku jak go zwolnią z pracy to traci wszystko bo komornicy wchodzą na hipoteke, wynoszą wszystko z domu bo nie jego

ich system sie jako tako kręcił dopóki kasę pozyskiwaną z całego świata pakowali w rozwój, wynalazki, produkcję
w momencie gdy zaczęli pakować w konsupmcje - to było tylko kwestią czasu kiedy sie zawali

Data: 2009-03-15 09:58:52
Autor: marq111
[Krysys w USA], Wyjasnijcie mi.
A ja widzę to tak..jak cały świat zaczął produkowac wszystko w Chinach i Indiach,to tylko kwestią czasu było,kiedy to sie zawali..albo da sie odwrócic uwagę np.kolejna wojną..niestety wydaje mi się ,że matema i rozum przegraja znowu z chciwośćią ,przeżyjemy hossę niewyobrażalną/pieniądze się drukują przecież/.. a potem choćby potop..pieniądz materialny zniknie,pojawi się wirtualny..wszystko straci wartość..oby się nie sprawdziło..tfu,tfu
Ameryka uwierzyła ,że wystarczy tylko kontrolować operacje finansowe,wirtualnie dopisywać zera do kolejnych długów,Alleluja i do przodu..ale maszyny w końcu też maja ograniczone mozliwości dopisywania zer.. i walnęło..tylko dlaczego w nas też ,jak my dopiero na dorobku :)

--

[Krysys w USA], Wyjasnijcie mi.