Wyjaśnijcie mi grupowy żart z Rambo

Data: 2011-05-10 18:27:25
Autor: DP
Wyjaśnijcie mi grupowy żart z Rambo
Kilkakrotnie zauważyłem na tej grupie słowo "Rambo" jako odpowiedź na
różne pytania, często jako wtrącenie zupełnie nie na temat. Czy "Rambo"
(film albo postać) ma tu jakieś grono antyfanów, ewentualnie jest to obiekt
jakiegoś grupowego żarciku, o którym ja, niewtajemniczony, nie wiem? Pytam
poważnie.

DP

Data: 2011-05-11 21:17:59
Autor: Marcin N
Użytkownik "Quentin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqe0k4$7vn$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Za Billego nie rozdają plonków? Czy to zgodne z konstytucją?

Wyjaśnijcie mi grupowy żart z Rambo