[spam][Wrocław]Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.

Data: 2009-08-14 15:27:32
Autor: sorry
[spam][Wrocław]Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.
Wygrałem sobie telefon w pewnym konkursie. :) Jest to bardzo drogi aparat. Niestety regulamin konkursu uniemożliwia mi sprzedaż tego telefonu przez pewien czas. Dodatkowo do telefonu dodano kartę Orange Go naładowaną kwotą (uwaga!) 1400 PLN ważną na minimum 10 miesięcy. Regulamin promocji nic nie mówi o zbyciu owej karty :)

Wobec powyższego chciałbym zaoferować owe 1400 PLN wraz z nieuzywanym numerem (500******), komuś kto chciałby wyłożyć odpowiednio niższą a korzystną dla obu stron kwotę.

Przepraszam za spam, ale jestem bez grosza, i ta transakcja to ewentalna szanasa na szybki podreperowanie mojej katastrofalnej sytuacji finansowej. :(

Zainteresowane osoby proszę o pilny kontakt na nibelung@vp.pl jakby znalazł się dziś chętny to jestem do dyspozycji cały dzień.

N.

Data: 2009-08-14 15:48:46
Autor: adam
[spam][Wrocław]Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.
Niestety regulamin konkursu uniemożliwia mi sprzedaż tego telefonu przez

Jak one sprawdzą że zbyłeś telefon?
Trtójka parafialna wpadnie z niecna cka?

Alfons

Data: 2009-08-14 15:52:53
Autor: sorry

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h63q0e$jij$1news.onet.pl...
Niestety regulamin konkursu uniemożliwia mi sprzedaż tego telefonu przez

Jak one sprawdzą że zbyłeś telefon?
Trtójka parafialna wpadnie z niecna cka?

Regulamin zobowiązuje mnie do prowadzenia przez jakiś czas blogu, gdzie będę umieszczał fotki i filmy zrobione tym telefonem. Poza tym S-E W995 mi się na tyle podoba, że jakoś go polubiłem i sprzedawać nie chcę :)

N.

Data: 2009-08-14 17:10:59
Autor: Kot Prezydenta
[...]

kolina ty tutaj ?

troll warning!!!

Data: 2009-08-14 16:00:09
Autor: sorry

Użytkownik "sorry" <sorryzaspam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h63oql$v7p$1opal.futuro.pl...
[...]

Ewentualnie proszę doradźcie mi gdzie się ogłosić, żeby na cito zbyć :)

N.

Data: 2009-08-14 16:17:01
Autor: Animka
sorry pisze:

Ewentualnie proszę doradźcie mi gdzie się ogłosić, żeby na cito zbyć :)

Może na Allegro?

--
animka

Data: 2009-08-14 16:20:32
Autor: sorry

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h63rfd$ljh$1node2.news.atman.pl...
sorry pisze:

Ewentualnie proszę doradźcie mi gdzie się ogłosić, żeby na cito zbyć :)

Może na Allegro?

ni mam konta :)

N.

Data: 2009-08-14 18:02:14
Autor: sorry
[...]

Już wystawione:

http://allegro.pl/item714535049_okazja_niecodzienna_1400_pln_na_starterze_orange.html

kto pierwszy ten lepszy.

N.

Data: 2009-08-14 18:20:55
Autor: Czarek
W dniu 2009-08-14 18:02, sorry napisał/a:

http://allegro.pl/item714535049_okazja_niecodzienna_1400_pln_na_starterze_orange.html

Uważaj aby nie uwalili aukcji za "aukcja grzecznościowa" i "Zastrzegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem z powodu ewentualnej oferty spoza Allegro." - ewidentne łamanie regulaminu allegro

--
Cz.

Data: 2009-08-14 10:24:10
Autor: BearBag
[Wrocław]Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.

>http://allegro.pl/item714535049_okazja_niecodzienna_1400_pln_na_start...

ihmo za tą cene nie ma szans sprzedazy, realnie wydaje sie 450-500zl...

Data: 2009-08-14 21:39:55
Autor: SDD

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f76b64e-01ed-4693-9107-241b4caa1cf618g2000yqa.googlegroups.com...

ihmo za tą cene nie ma szans sprzedazy, realnie wydaje sie 450-500zl...

Za 450-500 to bedzie szukal jelenia przez pol roku chyba :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-15 01:18:54
Autor: BearBag
Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życio wa" sytuacja.

Data: 2009-08-15 14:22:29
Autor: sorry
Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.

Data: 2009-08-15 14:27:17
Autor: SDD
Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.

Data: 2009-08-15 14:50:24
Autor: sorry
Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.

Data: 2009-08-15 13:07:14
Autor: Wemif
Wyj?tkowa okazja! Sorry za spam, ale to "?yciowa" sytuacja.

Data: 2009-08-14 19:52:27
Autor: qwerty
Użytkownik "sorry" <sorryzaspam@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h63oql$v7p$1@opal.futuro.pl...
Przepraszam za spam, ale jestem bez grosza, i ta transakcja to ewentalna szanasa na szybki podreperowanie mojej katastrofalnej sytuacji finansowej. :(

Nie trzeba było wydawać tyle na dziwki. ;)

[spam][Wrocław]Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.