[spam][Wrocław]Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.

Data: 2009-08-14 15:48:46
Autor: adam
[spam][Wrocław]Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.
Niestety regulamin konkursu uniemożliwia mi sprzedaż tego telefonu przez

Jak one sprawdzą że zbyłeś telefon?
Trtójka parafialna wpadnie z niecna cka?

Alfons

Data: 2009-08-14 15:52:53
Autor: sorry

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h63q0e$jij$1news.onet.pl...
Niestety regulamin konkursu uniemożliwia mi sprzedaż tego telefonu przez

Jak one sprawdzą że zbyłeś telefon?
Trtójka parafialna wpadnie z niecna cka?

Regulamin zobowiązuje mnie do prowadzenia przez jakiś czas blogu, gdzie będę umieszczał fotki i filmy zrobione tym telefonem. Poza tym S-E W995 mi się na tyle podoba, że jakoś go polubiłem i sprzedawać nie chcę :)

N.

Data: 2009-08-14 17:10:59
Autor: Kot Prezydenta
[...]

kolina ty tutaj ?

troll warning!!!

[spam][Wrocław]Wyjątkowa okazja! Sorry za spam, ale to "życiowa" sytuacja.