Wyjawienie majątku - pytania

Data: 2009-03-25 09:06:53
Autor: Marcin
Wyjawienie majątku - pytania
Witam, złozyłem dokumenty o wyjawienie majątku dłużnika. Mam pytanie w
związku z tym - czy to "normalna sprawa" czyli będę mógł zadawać pytania
odnośnie majątku dłuznika, organizacji firmy (kto zarządza), prosić o
podanie danych typu NIP? Czy pytania muszą dotyczyć tylko i wyłacznie
"obecnego" majątku czy też wpływów, które dłużnik uzyskiwał od rozpoczęcia
egzekucji komorniczej? W prokuraturze jest prowadzona sprawa o utrudnianie
czynności komornikowi i ukrywanie majątku - stąd takie zeznania przydałyby
się bardzo.
Czy to prawda że sąd do KRD dłużnika z Urzędu wpisuje mimo uiszczenia zapłaty? - czytałem w tym artykule http://animatek.w.interia.pl/wyjawienie.html

Marcin

Wyjawienie majątku - pytania