Wyjazd do Angli nie moim samochodem

Data: 2009-08-01 12:45:16
Autor: Hants
Wyjazd do Angli nie moim samochodem
"Krzysiek" <krzysiek@qwerty.jobs> wrote in message news:h517gd$k2s$1inews.gazeta.pl...

Witam,
planuje wyjazd do Anglii samochodem nie zarejestrowanym na mnie.

A gdzie pojazd jest zarejestrowny?

czy potrzebuje umowe uzyczenia lub inne dokumenty ?

Jesli to polskie auto - to co twierdzi polisa?

W  Anglii panuje zasada ze polisa OC musi byc wypisana na kierwoce a nie wlasciciela pojazdu. - czy dotyczy to tylko samochodow zarejestrowanych w UK ?

Sprawdzilem w aviva - tzw short term insurance nie da sie zawrzec na auto niezarejestrowane w UK, poza tym - moja polisa zezwala mi na prowadzenie 'innych' pojazdow, pod warunkiem, ze sa one zarejestrowane w UK i ubezpieczone przez kogos 'innego'.

w moim przypdaku OC jest na wlasciciela - ktory nie jest z  rodziny i ma inne nazwisko

Mysle ze tu ci UE troche mimowolnie przychodzi z pomocą: auto i kierowca w UK, bedzie OK, o ile w Polsce tez wszystko jest OK: uzyczenie, itp.

Wyjazd do Angli nie moim samochodem