Wyjazd do GB - jaka karta do wypłat

Data: 2013-07-12 06:46:33
Autor: Kamil Jońca
Wyjazd do GB - jaka karta do wypłat

Mam pytanie odno¶nie wypłaty gotówki w bankomatach w GB

1. Czy dobrze patrzę, że karta do eMAX-a GBP jest darmowa, i ma darmowe
wypłaty z bankomatów? A może jaka¶ inna karta/konto (tylko, że osoba
której to dotyczy wylatuje 21 lipca ;) )
2. Czy w GB trzeba uważać na "surcharge"[1] czy generalnie nie jest to stosowane?
3. A może lepiej używać Cashbacku?
KJ

[1] - tak się chyba nazywa opłata któr± za wypłatę pobiera bankomat, a
nie bank
--
Checking host system type...
i586-unknown-linux

Data: 2013-07-12 15:30:54
Autor: xbartx
Wyjazd do GB - jaka karta do wypłat
Dnia Fri, 12 Jul 2013 06:46:33 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Mam pytanie odnośnie wypłaty gotówki w bankomatach w GB

1. Czy dobrze patrzÄ™, ĹĽe karta do eMAX-a GBP jest darmowa, i ma darmowe
wypłaty z bankomatów? A może jakaś inna karta/konto (tylko, że osoba
ktĂłrej to dotyczy wylatuje 21 lipca ;) )

Jak się wyrobi to może MC z Pół-Rajfiego albo kantor Aliora.

2. Czy w GB trzeba uważać na "surcharge"[1] czy generalnie nie jest to
stosowane?

O ile mi wiadomo to trzeba.

--
xbartx

Data: 2013-07-12 09:43:15
Autor: luc
W dniu pi±tek, 12 lipca 2013 17:30:54 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

Jak się wyrobi to może MC z Pół-Rajfiego albo kantor Aliora.

Powinno się udać.Wczoraj wymieniałem Visę debetow± na MC i kartę robi± od ręki w oddziale. Dostaje się kopertę z pinem i można już po wyj¶ciu z banku używać.

pzdrwm
luc

Wyjazd do GB - jaka karta do wypłat