Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lw ów

Data: 2009-12-26 04:58:50
Autor: dl00lb
Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lw ów
  Michał pisze:

Pytania:
-ile sie jedzie z krakowa do lwowa (zakłądamy że się bardzo śpiesze) ?
-czy to wogóle bezpieczne, ktos był ostatnio ?
-jakie są mandaty tam za szybkość (i czy tylko $$?) ? (wem wieś zrobie ;) )
-żeby Euro nie wyciągać i $$$ to wiem.
-Czy auto jakieś najtańsze z sensem wybrać ? żeby za drogie nie było
 (chociaż mam bardzo tanie :) ) ale jeszcze sensowny mazda xedos 9 moze być
 lub lancia k. to jeszcze tańsze chyba jest, a wystarczająco ciche i szybkie
 żeby trase zrobić na raz tam i spowrotem + 3..5h na miejscu (chyba), i co
 najważniejsze na miejscu być żywym i myśleć :)
-nocowanie tam to już zupełnie odpada ?
-jakie tam są drogi ? dziurawe czy płaskie :) ?

Ja bym to omijal w pizdu i to doslownie !
Kumpel z bratem jechal do Grecji, przez Ukraine tyle ze on wzdloz calej Ukrainy... Zalamal sie, kasowali go jak wujka z Ameryki, policja uciazliwa dla Polakow, miej po 10 zl w kieszeni i to duzo, nie lam przepisow bo Cie uwalą od razu... Jechal nagle droga sie konczyla - doslownie ! Fakt bylo to z 3 lata temu, Wyobraz sobie dojechali na koniec Ukrainy i zaczeli im robic jakies problemy z wyjazdem w dalsze Panstwo, takie problemy ze musieli sie wracac spowrotem !!! I powtorka z rozrywki, policja zatrzymywanie i daj i daj dziengów...
Moze ja zbyt koloruje, moze ktos czesto lata po Ukrainie to wiecej powie w tym temacie, ja mowie co mi serdeczny kolega opowiadal ze lzami w oczach ;))

Data: 2009-12-26 05:01:12
Autor: dl00lb

Data: 2009-12-26 04:52:07
Autor: Michał
dl00lb <alejaja@wdupie.pl> napisał(a):
Łeeeeeee do Lwowa od granicy PL to rzut beretem ;))) Dasz rade :) Ja pisze o jechaniu w głąb Ukrainy :)

Kijów już gorzej - to tam to lepiej WizAir ;) ?

Ale tak - Lwów - właśnie czyli jeszcze łapówki co chwila będa chcieli bez powodu ?

Ja znałem historie, znajomi siostry wpadli na pomysł pojeżdzenia
na rowerach, i się wrócili do polski bo z rowerami na dachu ich łapali co chwilę.

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-26 20:00:35
Autor: Michal
  Michał pisze:
[...]

:) Moze to o nas. Rok 2005r, rowery na dachu. Patrzyli na nas jak na ufo. Na postoju w wioskach, zbiegowisko. Po paru godzinach zawrocilismy. Lapowki 3 razy, z tym, ze raz chcieli 200zl.
Nie wiem ja teraz, ale Egipt czy Syria przy tym to hameryka :)

Data: 2009-12-26 12:45:06
Autor: peter
Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lwów
Moze ja zbyt koloruje, moze ktos czesto lata po Ukrainie to wiecej powie w tym temacie, ja mowie co mi serdeczny kolega opowiadal ze lzami w oczach ;))

przejezdzam co roku kilka razy ukraine z zachodu na wschod jadac do mongolii czy kazachstanu. powiem krotko: nie pierdol.

Data: 2009-12-26 12:51:31
Autor: mirek
Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lwów

przejezdzam co roku kilka razy ukraine z zachodu na wschod jadac do mongolii czy kazachstanu. powiem krotko: nie pierdol. =======

W Święta w domu też tak sie wyrażasz prosty człowieku?

Data: 2009-12-26 12:54:46
Autor: peter
Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lwów
W Święta w domu też tak sie wyrażasz prosty człowieku?
 a co cie to obchodzi nieprosty czlowieku ?

Data: 2009-12-26 13:12:54
Autor: Kapsel
Sat, 26 Dec 2009 12:51:31 +0100, mirek napisał(a):

przejezdzam co roku kilka razy ukraine z zachodu na wschod jadac do mongolii czy kazachstanu. powiem krotko: nie pierdol. =======

W Święta w domu też tak sie wyrażasz prosty człowieku?

Tzw "brzydkie słowa" są w naszym kraju nadużywane, ale tu akurat niosą
jasny, skondensowany przekaz informacyjny, ja bym się więc nie czepiał ;P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-12-26 13:36:19
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik Kapsel napisał:

[...]

Tak samo jak o kur....a ;)

Podobało mi się kiedyś wytłumaczenie Miodka właśnie tego stwierdzenia :) że jakby to był pusty język Polski bez tego właśnie :)

Pozdrawiam jeszcze świątecznie !!

Data: 2009-12-26 14:34:34
Autor: Hinek
Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lwów
Użytkownik "dl00lb" <alejaja@wdupie.pl> napisał

ja mowie co mi serdeczny kolega opowiadal ze lzami w oczach

To na przyszlosc pisz o tym co sam widziales.
Pierdoly wypisujesz.

--
Hinek

Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lw ów