Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lw ów

Data: 2009-12-26 09:40:25
Autor: złoty
Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lw ów
  Michał pisze:
Witam,

Znowu mam dziwne pomysły, ciekawe czy coś wogóle.. dobra nie ważne...

Pytania:
-ile sie jedzie z krakowa do lwowa (zakłądamy że się bardzo śpiesze) ?

...trudno powiedziec. Do granicy masz bodajze ok. 280 km, od granicy do Lwowa zas ok. 80 km. Gdy jechalem w sierpniu 1/2 drogi w PL byla w trakcie remontu (choc prawdopodobnie powinni juz skonczyc). Pytanie takze, ile czasu spedzisz na granicy.. ja przekraczalem ja 6 godzin w tamta i 12 godzin wracajac :)

-czy to wogóle bezpieczne, ktos był ostatnio ?

...nie zauwazylem jakis szczegolnych niebezpieczenstw. Choc jesli bedziesz szukal guza..na pewno go i tam znajdziesz.

-jakie są mandaty tam za szybkość (i czy tylko $$?) ? (wem wieś zrobie ;) )

...nie wiem, nigdy nie zostalem zatrzymany na Ukrainie

-żeby Euro nie wyciągać i $$$ to wiem.
-Czy auto jakieś najtańsze z sensem wybrać ? żeby za drogie nie było
 (chociaż mam bardzo tanie :) ) ale jeszcze sensowny mazda xedos 9 moze być
 lub lancia k. to jeszcze tańsze chyba jest, a wystarczająco ciche i szybkie
 żeby trase zrobić na raz tam i spowrotem + 3..5h na miejscu (chyba), i co
 najważniejsze na miejscu być żywym i myśleć :)

...hmm..nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Jak wezmiesz Maybacha .mozesz pewno miec problem ;) Jesli chodzi o drogi..to do Lwowa jest ok ..lecz jesli chodzi o jazde PO Lwowie - MASAKRA! Dziury, torowiska wystajace na 20 cm itd. Proponowalbym b. wysoko zawieszone auto ze wskazaniem na terenowke.

-nocowanie tam to już zupełnie odpada ?

....bo? Wampirow sie boisz czy co?

-jakie tam są drogi ? dziurawe czy płaskie :) ?

...jw.

pzdr
A.

Data: 2009-12-26 13:57:07
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyjazd na Ukraine - strach;) - KrakĂłw->LwĂłw
W dniu 2009-12-26 09:40, złoty pisze:

[...]

Co do polski - zgoda, co do granicy - przejazd bez postoju znacznie mniej niż 50 dolarów, ale to już zależy od tego jak kto ceni swój własny czas ;)

-jakie są mandaty tam za szybkość (i czy tylko $$?) ? (wem wieś zrobie
;) )
...nie wiem, nigdy nie zostalem zatrzymany na Ukrainie

A to dziwne, naprawdę :)

[...]

Przesada ...

-jakie tam są drogi ? dziurawe czy płaskie :) ?
...jw.

Takie same jak w PL - jednak odrobina więcej uwagi się przydaje bo na krajówkach w miejscowościach zdarzają się progi spowalniające wybudowane przez mieszkańców (wkur*iało ich tempo ciężarówek na ten przykład) bez jakiegokolwiek oznakowania.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-12-26 22:10:01
Autor: złoty
Rafał "SP" Gil pisze:

Co do polski - zgoda, co do granicy - przejazd bez postoju znacznie mniej niż 50 dolarów, ale to już zależy od tego jak kto ceni swój własny czas ;)

...akurat wowczas to sobie "mogles"..hehe. W tamta- Ukraincy pokazywali swoje niezadowolenie z racji "banderasow" a przy powrocie - nasi robili strajk wloski. Tym razem kasa nie wchodzila w gre :)

Przesada ...

...mowisz? Daj mi swoje auto na dzien jazdy po Lwowie ..zobaczymy..hehe. I nawet nie bede sie specjalnie staral. Ale sam pokrywasz sobie koszty napraw :)

pzdr
A.

Data: 2009-12-26 21:34:15
Autor: Michał
złoty <goldnoname@gazeta.pl> napisał(a):
Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
własn
y > czas ;)
> [...]

> ...mowisz? Daj mi swoje auto na dzien jazdy po Lwowie ..zobaczymy..hehe. I nawet nie bede sie specjalnie staral. Ale sam pokrywasz sobie koszty napraw :)

Nie, auto się nie zniszczy, nie da się :) to ma trwałość ze 160kkm na polskich drogach.

Też nie chodzi o to zeby auto nie znikło, bo jak zniknie to się kupi następne.

Chodzi o to czy "banytierka" nie pojedzie za autem i nie będa próbowali zatrzymać, bo tam ponoć policji nie ma.
A się własnie dowiedziałem że znajomych siostry wywlekali z auta
na wąskim przejeździe kolejowym się zaczaili.... i sami go zamkneli
(nikomu nic się na szczescie nie stało).

Z nowych info jakie mam, to TIRy się boją tam jeździć, ktokolwiek znajomy co tam coś załatwia to bierze ochronę, a znajomi siosty - strudenci z ukrainy na święta nie wracają, bo strach
że nie dojadą (podobno się bardzo pogorszyło w trakcie kryzysu).

hmm... zwariowałem jak patrze na skrajne opinie i skrajne przyopadki
jedni znajomi się dziwią jakie łapówki, a ostatio byli ?
A drudzy będa ten kraj omijać następne 10 lat.

pozdrawiam.

Data: 2009-12-26 23:09:04
Autor: złoty
  Michał pisze:

A się własnie dowiedziałem że znajomych siostry wywlekali z auta
na wąskim przejeździe kolejowym się zaczaili.... i sami go zamkneli
(nikomu nic się na szczescie nie stało).

...znajomy Niemiec jest swiecie przekonany, ze po polskich ulicach chodza biale niedzwiedzie. Serio. Jego znajomi ponoc byli i widzieli....rotfl

[...]

...nie jedz! Dowiedzialem sie wlasnie, ze zamierzaja Cie zgwalcic tuz za granica. Juz na Ciebie czekaja...hehehehehee
Dzizes..rece opadaja, gdy czytam takie pierdoly..

pzdr
A.

Data: 2009-12-26 22:19:40
Autor: Michał
Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lwów
Dzizes..rece opadaja, gdy czytam takie pierdoly..

No własnie ciekawe co jest tutaj najbliższe prawdy

bo są skrajne poglądy i środek :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-27 11:48:31
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 26.12.2009  Michał <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał/a:
Dzizes..rece opadaja, gdy czytam takie pierdoly..

No własnie ciekawe co jest tutaj najbliższe prawdy

Ehh, normalny kraj, tyle że ubogi, za to bardzo ładny,
'Daj' nas zatrzymali 1 raz za nieczytelną tablicę
rejestracyjną, równie dobrze by nas za to zatrzymal polak.

bo są skrajne poglądy i środek :)

Na wrogo nastawionych tubylców równie dobrze można trafić na
polskim osiedlu jak i na ua. Za to wszyscy których spotkaliśmy
byli miło i sympatycznie nastawieni. Hotele spoko, obecnie
bardzo podnieśli standard, a cenowo 1/2 tego co w pl za
podobny.

Jechać i nie marudzić, po powrocie zawiasy, amory i resory do
przeglądu :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-27 11:56:33
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik  Michał napisał:
Dzizes..rece opadaja, gdy czytam takie pierdoly..

No własnie ciekawe co jest tutaj najbliższe prawdy

bo są skrajne poglądy i środek :)

Pozdrawiam.

Byłem ładnych parę lat temu - 2001 czy 2 czy 3 już nie pomnę, pojechałem do Lwowa srajczento :)
Ichnią granicę przekroczyłem coś kole północy, jechałem przez Hrebenne jakimiś zadupiami do wsi Szkło (nasze stare sanatorium wojskowe tam jest) najbardziej utwił mi w pamięci zapieprzający czy to kama3 czy to ma3 w totalnej ciemnicy oświetlony tylko jedną pozycją z przodu.

Z wycieczki powróciłem z cieknącym zbiornikiem na zgrzewie - pewnie nie wytrzymał od wibracji :D

Po przejechaniu na naszą stronę stwierdziłem tylko że u nas na drogach to jest rózno jak stół :)

Aha paliwo mieli dobre - nie stwierdzałem problemów po tankowaniu na różnych stacjach :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-27 19:30:45
Autor: Adampio
  Michał pisze:
  > No własnie ciekawe co jest tutaj najbliższe prawdy

bo są skrajne poglądy i środek :)

Jak sie tak boisz to sproboj pierwszy raz autem na czarnych blachac (jesli masz gdzie takowe pozyczyc). Jestes wtedys swieta krowa bo tam czarne tablice z bialaymi literami maja jakies sluzby zmilitryzowane. Mowie zupelnie powaznie.

Data: 2009-12-27 13:52:03
Autor: J.F.
On Sat, 26 Dec 2009 23:09:04 +0100,  złoty wrote:
..znajomy Niemiec jest swiecie przekonany, ze po polskich ulicach chodza biale niedzwiedzie. Serio. Jego znajomi ponoc byli i widzieli....rotfl

Jesli nie klamia .. znaczy sie byli w Zakopanem :-)

J.

Data: 2009-12-27 19:27:15
Autor: Adampio
złoty pisze:
  > ..znajomy Niemiec jest swiecie przekonany, ze po polskich ulicach chodza
biale niedzwiedzie. Serio. Jego znajomi ponoc byli i widzieli....rotfl

Nie tylko Niemiec, znajomi z Francji tez sie dyskretnie pytali czy to prawda i mialem dylemat co im odpowiedzieć ;-))

Data: 2009-12-27 22:03:03
Autor: J.F.
On Sun, 27 Dec 2009 19:27:15 +0100,  Adampio wrote:
> [...]

Nie tylko Niemiec, znajomi z Francji tez sie dyskretnie pytali czy to prawda i mialem dylemat co im odpowiedzieć ;-))

Znajomi przewiezli Francuza po Mazurach [zaglowka] i pozniej pytali o
wrazenia.

"Ci Polacy to taki pomyslowy narod - piwo potrafia otworzyc na sto
sposobow - kluczem, widelcem, butelka. Ale dlaczego nie potrafia
wymyslic otwieracza ?"

J.

Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lw ów