Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lwów

Data: 2009-12-26 12:27:43
Autor: luis
Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lwów

Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hh4036$r0u$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Znowu mam dziwne pomysły, ciekawe czy coś wogóle.. dobra nie ważne...

Pytania:
-ile sie jedzie z krakowa do lwowa (zakłądamy że się bardzo śpiesze) ?
-czy to wogóle bezpieczne, ktos był ostatnio ?
-jakie są mandaty tam za szybkość (i czy tylko $$?) ? (wem wieś zrobie ;) )
-żeby Euro nie wyciągać i $$$ to wiem.
-Czy auto jakieś najtańsze z sensem wybrać ? żeby za drogie nie było
(chociaż mam bardzo tanie :) ) ale jeszcze sensowny mazda xedos 9 moze być
lub lancia k. to jeszcze tańsze chyba jest, a wystarczająco ciche i szybkie
żeby trase zrobić na raz tam i spowrotem + 3..5h na miejscu (chyba), i co
najważniejsze na miejscu być żywym i myśleć :)
-nocowanie tam to już zupełnie odpada ?
-jakie tam są drogi ? dziurawe czy płaskie :) ?

pozdrawiam!

Witam
Jeżeli będziesz jechał przez Korczową to uważaj na progi zwalniające:). Jak dobrze pamiętam są takie dwa bycze w okolicach Jaworowa.
Poza tym Lwów to nie koniec świata, fakt że w samym mieście niektóre ulice są mocno przesitowane, tory tramwajowe miejscami wystają mniej więcej po kostkę, ale da się przeżyć.
Problemów z ichnią policją nigdy nie miałem.

pozdr
luis

Wyjazd na Ukraine - strach;) - Kraków->Lwów