Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk 贸w...

Data: 2013-08-19 15:16:30
Autor: 艁ukkasz
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk 贸w...
S艂ysza艂em o przypadku 偶e z艂odzieje 艣ledzili w艂a艣ciciela drogiego auta, jak ten jecha艂 na basen kryty to udawali 偶e przyszli p艂ywa膰 (nawet si臋 przebrali do k膮piel贸wek i p艂ywali), potem w po艂owie "godziny" wyszli i niezauwa偶enie ukradli kluczyki z szafki (szczerze powiedzmy 偶e w wi臋kszo艣ci basen贸w zabezpieczenie szafek jest co najwy偶ej 艣rednie). No i w艂a艣ciciel po k膮pieli mia艂 po aucie...

Macie jakie艣 pomys艂y sposoby na to ? Mo偶e s膮 jakie艣 np. gumowe opaski/ma艂e kieszonki na r臋k臋 gdzie mo偶na kluczy膰 zmie艣ci膰 ?..

Data: 2013-08-19 15:31:05
Autor: Robson
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze駍two kluczyk體...
Macie jakie pomys硑 sposoby na to ? Mo縠 s jakie np. gumowe
opaski/ma砮 kieszonki na r阫 gdzie mo縩a kluczy zmie禼i ?..

Ja mam kieszonk w k眕iel體kach. Ale je秎i kluczyk boi si wody to popatrz tu:
http://wodoodporne.pl/pl/c/Drobne-przedmioty/47

Data: 2013-08-19 21:46:06
Autor: kkasz
W dniu 2013-08-19 15:31, Robson pisze:
[...]

O to mi chodzi硂 :)

A co do depozytu, to ja widz kto si kr阠i w okolicach tych szafek, na takim zwyk硑m miejskim basenie...

Data: 2013-08-19 15:34:17
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze駍two klu czyk體...
Dnia 19-08-2013 o 15:16:30 kkasz <fdvdikn@wx.pl> napisa(a):

S硑sza砮m o przypadku 縠 z硂dzieje 秎edzili w砤禼iciela drogiego auta,  jak ten jecha na basen kryty to udawali 縠 przyszli p硑wa (nawet si  przebrali do k眕iel體ek i p硑wali), potem w po硂wie "godziny" wyszli i  niezauwa縠nie ukradli kluczyki z szafki (szczerze powiedzmy 縠 w  wi阫szo禼i basen體 zabezpieczenie szafek jest co najwy縠j 秗ednie). No i  w砤禼iciel po k眕ieli mia po aucie...

Macie jakie pomys硑 sposoby na to ? Mo縠 s jakie np. gumowe  opaski/ma砮 kieszonki na r阫 gdzie mo縩a kluczy zmie禼i ?..

Depozyt na basenie? (u mnie dodatkowe 2 zyle)

TG

Data: 2013-08-19 15:37:08
Autor: Myjk
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk 贸w...
Mon, 19 Aug 2013 15:16:30 +0200, 艁ukkasz
Macie jakie艣 pomys艂y sposoby na to ? Mo偶e s膮 jakie艣 np. gumowe opaski/ma艂e kieszonki na r臋k臋 gdzie mo偶na kluczy膰 zmie艣ci膰 ?..

Jest jeszcze co艣 takiego jak depozyt, kt贸ry z zasady jest przy kasach. Nic
nie kosztuje (ja si臋 nie spotka艂em), wystarczy poprosi膰 wej艣ci贸wk臋 z
depozytem.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-21 13:38:01
Autor: t岽
艁ukkasz wrote:

Macie jakie艣 pomys艂y sposoby na to ? Mo偶e s膮 jakie艣 np. gumowe
opaski/ma艂e kieszonki na r臋k臋 gdzie mo偶na kluczy膰 zmie艣ci膰 ?..

Skoro narkotyki przemycaj膮 w odbycie, to mo偶esz spr贸bowa膰 z kluczykami. Powinno by膰 szczelnie.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-08-22 09:12:34
Autor: Myjk
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...
21 Aug 2013 13:38:01 GMT, t谩麓聫
Skoro narkotyki przemycaj膮 w odbycie, to mo偶esz spr贸bowa膰 z kluczykami. Powinno by膰 szczelnie.

I tanio. Kondom w porywach 5 z艂. --
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-22 07:23:18
Autor: AZ
On 2013-08-22, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
21 Aug 2013 13:38:01 GMT, t谩麓聫
Skoro narkotyki przemycaj膮 w odbycie, to mo偶esz spr贸bowa膰 z kluczykami. Powinno by膰 szczelnie.

I tanio. Kondom w porywach 5 z艂.
Do dupy ten pomysl...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-08-22 10:31:12
Autor: Marek Dyjor
On 2013-08-22, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
21 Aug 2013 13:38:01 GMT, t谩麓聫

Skoro narkotyki przemycaj膮 w odbycie, to mo偶esz spr贸bowa膰 z
kluczykami. Powinno by膰 szczelnie.

I tanio. Kondom w porywach 5 z艂.

Do dupy ten pomysl...

zawsze mo偶e poprosi膰 偶one albo dziewczyn臋 o przechowanie  ;-)

Data: 2013-08-22 10:33:39
Autor: Artur Ma艣l膮g
On 2013-08-22, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
21 Aug 2013 13:38:01 GMT, t谩麓聫

[...]

A jak zgubi to jest argument do zmiany na kolejn膮 ;)

Data: 2013-08-22 10:54:10
Autor: Myjk
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluc zyk贸w...
Thu, 22 Aug 2013 10:33:39 +0200, Artur Ma艣l膮g
Do dupy ten pomysl...
zawsze mo偶e poprosi膰 偶one albo dziewczyn臋 o przechowanie  ;-)
A jak zgubi to jest argument do zmiany na kolejn膮 ;)

Ale w kt贸r膮 stron臋 zgubi? ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-22 11:23:10
Autor: Deflegmator
Myjk wrote:

Thu, 22 Aug 2013 10:33:39 +0200, Artur Ma艣l膮g >>> Do dupy ten pomysl...
> A jak zgubi to jest argument do zmiany na kolejn膮 ;)

Ale w kt贸r膮 stron臋 zgubi? ;P

My艣lisz, 偶e kobiety a偶 tak zach艂anne s膮? ;)

--
Deflegmator

Data: 2013-08-22 14:07:54
Autor: t岽
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze駍two kluczyk贸w...
Deflegmator wrote:

My艣lisz, 偶e kobiety a偶 tak zach艂anne s膮? ;)

Ja bym si臋 nie zdziwi艂.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-08-22 14:08:31
Autor: t岽
Myjk wrote:

I tanio. Kondom w porywach 5 z艂.

Ale po co kondom?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-08-23 08:54:06
Autor: Jan Koval
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...

U偶ytkownik "t谩麓聫" <t谩麓殴> napisa艂 w wiadomo艣ci news:52161b5f$0$1463$65785112news.neostrada.pl...
Myjk wrote:

I tanio. Kondom w porywach 5 z艂.
Ale po co kondom?

Chcia艂by艣 mie膰 kluczyki-zawieszka zapachowa z dupn膮 woni膮?

J.

Data: 2013-08-25 13:08:34
Autor: t岽
Jan Koval wrote:

Chcia艂by艣 mie膰 kluczyki-zawieszka zapachowa z dupn膮 woni膮?

Mo偶e przep艂uka膰 w basenie. :>

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-08-22 09:19:46
Autor: A.L.
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze?stwo kluczyk體...
On Mon, 19 Aug 2013 15:16:30 +0200, ?ukkasz <fdvdikn@wx.pl> wrote:

[...]

Zostawic kluczyki w samochodzie i zatzrasnac drzwi. Widzialem jak
jeden facet tak robil

A.L.

Data: 2013-08-22 17:50:50
Autor: J.F.
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze?stwo kluczyk體...
Dnia Thu, 22 Aug 2013 09:19:46 -0500, A.L. napisa(a):
[...]

Ale czy widziales jak wrocil i wsiadal do auta ? :-)

J.

Data: 2013-08-22 12:03:09
Autor: A.L.
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze?stwo kluczyk體...
On Thu, 22 Aug 2013 17:50:50 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Musial miec jakis sposob. Inczaej by nie robil... Najprostszy sposob
to cegla

A.L.

Data: 2013-08-22 20:41:10
Autor: Deflegmator
A.L. wrote:

> Ale czy widziales jak wrocil i wsiadal do auta ? :-)

Musial miec jakis sposob. Inczaej by nie robil... Najprostszy sposob
to cegla

A.L.

Ceg砤 albo auto z takim wynalazkiem:

http://www.californiauctioneers.com/Automobiles/pages/1998%20Lincoln%20C
ontinental%20Mark%20VIII%20door%20code.htm

Ca砶iem to fajne. :)

--
Deflegmator

Data: 2013-08-22 11:38:31
Autor: Chris
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...
艁ukkasz nabazgra艂(a):

[...]

Z ciekawo艣ci jak idziesz na basen odkryty to ju偶 nie kradn膮 ??

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2013-08-22 12:05:21
Autor: Myjk
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...
Thu, 22 Aug 2013 11:38:31 +0200, Chris
Z ciekawo艣ci jak idziesz na basen odkryty to ju偶 nie kradn膮 ??

S膮 jeszcze takie? Ostatnie jakie pami臋tam w DC to Skra, Warszawianka i co艣 przy WM by艂o jeszcze do niedawna...

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-22 12:21:50
Autor: Chris
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...
Myjk nabazgra艂(a):

Thu, 22 Aug 2013 11:38:31 +0200, Chris
Z ciekawo艣ci jak idziesz na basen odkryty to ju偶 nie kradn膮 ??
S膮 jeszcze takie? Ostatnie jakie pami臋tam w DC to Skra,
Warszawianka i co艣 przy WM by艂o jeszcze do niedawna...

Nikt nie m贸wi艂 偶e ma by膰 DC :)  ale nawet tam s膮 jeszcze takie cho膰 coraz mniej.

Data: 2013-08-23 23:27:44
Autor: jerzu
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze駍two kluczyk體...
On Thu, 22 Aug 2013 12:05:21 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

S jeszcze takie? Ostatnie jakie pami阾am w DC to Skra, Warszawianka i co przy WM by硂 jeszcze do niedawna...

Na G髍czewskiej jest, w Powsinie jest.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-08-26 09:24:52
Autor: Chris
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze駍two kluczyk體...
jerzu nabazgra(a):

W parku szcz甓liwickim ..

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by硂 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa縠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-08-29 20:45:08
Autor: J.F
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...
U偶ytkownik "艁ukkasz"  napisa艂 w wiadomo艣ci
S艂ysza艂em o przypadku 偶e z艂odzieje 艣ledzili w艂a艣ciciela drogiego auta, jak ten jecha艂 na basen kryty to udawali 偶e przyszli p艂ywa膰[...]

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,14514725,Zapis_w_regulaminie_aquaparku_niezgodny_z_prawem__.html

"Nie ponosimy odpowiedzialno艣ci za rzeczy pozostawione w szatniach i szafkach" - to postanowienie regulaminu wroc艂awskiego aquaparku S膮d Ochrony Konkurencji i Konsument贸w uzna艂 dzi艣 za niedozwolone, potwierdzaj膮c decyzj臋 Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w z marca ubieg艂ego roku.

I co dalej ?

J.

Data: 2013-08-30 08:22:34
Autor: masti
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze駍two kluczyk體...
Dnia pi臋knego Thu, 29 Aug 2013 20:45:08 +0200 osobnik zwany J.F napisa艂:

[...]

to, 偶e musz膮 zmieni膰 regulamin. I nie tylko oni ale wszyscy co taki zapis maj膮. Czyli odpowiadaj膮. A teraz kombinuj膮 jak si臋 przed tym zabezpieczy膰.

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-08-30 13:27:24
Autor: Jan Koval
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kvpkoa$npb$10dont-email.me...

B臋d膮 rozdawa膰 prezerwatywy. :-))

J.

Data: 2013-08-30 14:02:46
Autor: J.F
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...
U偶ytkownik "masti"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Myslisz ze zapisu "odpowiadamy do kwoty 100zl" nie zaskarza ?

Bo dalej co - lepsze zamki, chronione szafki, czy likwidacja basenu ?
A moze szatnie zlikwidowac ? W windzie sie przebierac, siostry :-)

J.

Data: 2013-08-30 16:39:42
Autor: John Ko艂alsky
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...

U偶ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Przecie偶 w szatniach gdzie s膮 szafki jest monitoring. Nie ma w przebieralniach.

Data: 2013-08-30 17:27:53
Autor: J.F
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...
U偶ytkownik "John Ko艂alsky"  napisa艂 w
[...]

No ale monitoring nie chroni przed kradzieza, a przynajmniej nie calkowicie.
Co wiecej - pozwala wyciagnac wniosek ze szafki sa strzezone i basen odpowiada materialnie.

A na strate 200 tys zl basen pewnie nie moze sobie pozwolic, a i ubezpieczenie od tego moze byc za drogie.

Wiec albo w przebieralni pakuja wszystko do worka i oddaja worek obsludze, albo solidniejsze szafki .. a najprosciej byloby rozsadny limit ustawic ... lub np 1zl od kazdego zadeklarowanego tysiaca wartosci :-)

J.

Data: 2013-08-30 20:04:36
Autor: John Ko艂alsky
[...]

A co zmieni przebieranie si臋 w windzie ? :-)

Data: 2013-08-30 21:07:23
Autor: J.F
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk贸w...
U偶ytkownik "John Ko艂alsky"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Za rzeczy pozostawione w windzie basen nie odpowiada, to chyba kazdy sad zrozumie, a przynajmniej taki, ktory ma windy w budynku :-)

J.

Data: 2013-08-30 10:18:35
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 29 Aug 2013, J.F wrote:

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,14514725,Zapis_w_regulaminie_aquaparku_niezgodny_z_prawem__.html

"Nie ponosimy odpowiedzialno禼i za rzeczy pozostawione w szatniach
i szafkach" - to postanowienie regulaminu wroc砤wskiego aquaparku S眃 Ochrony Konkurencji i Konsument體 uzna dzi za niedozwolone, potwierdzaj眂 decyzj Urz阣u Ochrony Konkurencji i Konsument體 z marca ubieg砮go roku.

I co dalej ?

  W kontek禼ie w眛ku chyba niewiele.
  W ko馽u samoch骴 w szafce nie stoi ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-30 14:04:21
Autor: J.F
Wyjazd na basen kryty - bezpiecze駍two kluczyk體...
U縴tkownik "Gotfryd Smolik news"  napisa w wiadomo禼i
On Thu, 29 Aug 2013, J.F wrote:
[...]

Ale kluczyki i dokumenty tak. A ich kradziez wiaze sie np z odmowa wyplaty ubezpieczenia.
Czyli duza strata, za ktora odpowiada basen.

J.

Wyjazd na basen kryty - bezpiecze艅stwo kluczyk 贸w...