Wyjazd na basen kryty - bezpieczeństwo kluczyków...

Data: 2013-08-19 15:31:05
Autor: Robson
Wyjazd na basen kryty - bezpieczeństwo kluczyków...
Macie jakieś pomysły sposoby na to ? Może są jakieś np. gumowe
opaski/małe kieszonki na rękę gdzie można kluczyć zmieścić ?..

Ja mam kieszonkę w kąpielówkach. Ale jeśli kluczyk boi się wody to popatrz tu:
http://wodoodporne.pl/pl/c/Drobne-przedmioty/47

Data: 2013-08-19 21:46:06
Autor: Łukkasz
W dniu 2013-08-19 15:31, Robson pisze:
[...]

O to mi chodziło :)

A co do depozytu, to ja widzę kto się kręci w okolicach tych szafek, na takim zwykłym miejskim basenie...

Wyjazd na basen kryty - bezpieczeństwo kluczyków...