Wyjazd na narty. W polsce, czy za granią?

Data: 2011-02-01 00:01:31
Autor: gajowy
Wyjazd na narty. W polsce, czy za granią?
Katka wrote:

Co opłaca się bardziej pod względem finansowym i kulturowym? wyjechać w góry
zagraniczne, czy pozostać w Polsce? Proszę o pomoc.

Nie wiem skąd jesteś - a od tego sporo zależy :)

W uproszczeniu, z mojego punktu widzenia, z Krakowa:
wyjazd na polskie górki ma sens na parę godzin czy jeden dzień
na dłuższe wyjazdy tylko zagranica i to ta dalsza.

Można by wyliczać, jak to wychodzi - ale dalej w uproszczeniu:
w kategoriach bezwględnych czyli wydanej gotówki w PL wydasz mniej,
ale jak przeliczsz np. na ilość przejechanych km na nartach w AT
wyjdzie taniej - i nawet pomijam jakość tej jazdy, wielość możliwości
itp. bo to w ogóle poza dyskusją.

gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem

Wyjazd na narty. W polsce, czy za granią?